ik ken ook 2 jongens Kim's en 3 Anne's ook een Inge en een Inger (en ingmar)quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:40 schreef Pyttpytt het volgende:
Hier is Rune een jongensnaam, maar ik vind het meer meisjesachtig klinken. Moest er ook erg aan wennen
Net als Kim en Inge... Heel raar als een man zich voorstelt als Inge
Hehe das grappig, ik heet Elke.quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:02 schreef Beessie-Jen het volgende:
Evi 386 x
Evie 72x
en
Evy 201 x
en dan heb je nog mensen die het presteren om hun kindje:
Evyanne
Evy-Lynn
of Evyonah te noemen....
maar ondanks dat er nu best veel Evi; Evy en Evies worden geworden ben ik wel nog steeds enorm blij met onze naam...
Evie
haar 2e naam is in 2009 helemaal niet gegeven zie ik:
Elleke
onze jongensnaam is overigens 117 keer gegeven in 2009
Heb je inmiddels een vaste groep of ben je (langdurig) aan het vervangen (nog)?quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:38 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Olivier en Juliette heb ik beide in de klas op de basisschool.
Voor de rest geef ik je helemaal gelijk. Ik vind het zelf toevoegen van letters of een net andere spelling overbodig. Ik vind de i vervangen door de y vaak ook niet nodig en dit roept onnodig verwarring op.
Het is een school waar veel kinderen van hoogopgeleide ouders zitten. Middden in een van de villawijken hier in de stad. Maar het mooie van deze school is dat deze wijk grenst aan een soort van kanswijk. Dus er zitten ook heel veel kindjes op uit deze kanswijk. Een mooie mengeling.Mooi ook het contrast op het schoolplein. De moeders in trainingspakken, nikes, en behangen in het goud. En de moeders in designeroutfits op naaldhakjes en grote zonnebrillen (en facelifts).quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:17 schreef Rewimo het volgende:
Gut, dat klinkt als de school in Bloemendaal waar Christan vroeger op zat
Audrey vind ik mooi, Audrina en Aurora ook (maar die laatste kan ik mn strot niet uitkrijgenquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:24 schreef oh-oh het volgende:
Namen als Claudia, Sandra, Caroline, Audrey zo heet mijn halve generatie en die hoor je ook niet meer veel.
Terwijl je de jongensnamen uit die tijd ( Roel, Marc / k. Tim, en zo ) wel nog vaker hoort.
Volgens mij zijn meisjesnamen sowieso wel tijdgevoeliger dan jongensnamen, of niet?
Ivan en Magnus. Hmm.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:52 schreef debuurvrouw het volgende:
LinusIk vind dat echt zó leuk. Linus en Magnus.
![]()
quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:18 schreef Kleurdoos het volgende:
rune staat/stond op 1..maar vriendlief denkt daar anders over
die vindt dat ik in sprookjesland leef, zoals jij
Hoe kan je Aurora nou anders uitspreken dan Aurora?quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik ken een Aurora en haar ouders kunnen het ook niet uitspreken dus dat staat behoorlijk dom![]()
Rune en Linus en Jakob vind ik allemaal wel mooi![]()
Mijn neefje Bodi is nu al 7 maanden en we zijn nog steeds niet aan de naam gewend
Ik ken genoeg Zweden die Magnus heten. Moet ik je voorstellen?quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:53 schreef Charmedmatzzie het volgende:
Magnus!
Poppejans met jou kan ik praten
Ik roep al eeuwen dat ik ga trouwens met een knappe zweed genaamd Magnus. Maar die moet ik nog ontmoeten hoor.
Waarschijnlijk trouw ik of niet, of met een kaaskop, dus noem ik mijn zoontje maar zo
Marius vind ik ook nice.
Sowieso.. namen met een M
(groetjes Mathilde)
T zijn Belgen en ze hebben een hele gekke r, het klinkt gewoon nergens naarquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:59 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Hoe kan je Aurora nou anders uitspreken dan Aurora?
haha ja dat magquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:00 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ik ken genoeg Zweden die Magnus heten. Moet ik je voorstellen?
ik zeg AUWOOOOOWAquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:59 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Hoe kan je Aurora nou anders uitspreken dan Aurora?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |