Bedoel je nu een goede aangever of een vervanger?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 07:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
Antwoord op je vraag: geen idee! Waarschijnlijk ook niet.
Mijn punt: alleen dát zou nog een succes van de 'Jaap' show kunnen maken.
Daarin is ie volgens mij ook niet geloofwaardig.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:51 schreef tuinfluiter het volgende:
Acteren zou beter bij hem passen.
De nieuwe Hans Otjes.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:51 schreef tuinfluiter het volgende:
Acteren zou beter bij hem passen.
ik bedoelde zoiets als een side kickquote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:53 schreef spuitje het volgende:
[..]
Bedoel je nu een goede aangever of een vervanger?In beide gevallen zal het niet meer de Jaap show zijn.
Eens.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daarin is ie volgens mij ook niet geloofwaardig.
Ik denk dat hij het hele in de schijnwerpers idee het beste kan laten varen en idd zijn studie weer moet oppakken.
Jaap wil alleen maar afvallen als hij er zelf niets voor hoeft te doen, dus ook dat gaat hem niet worden denk ikquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
Eens.
Wat misschien nog een kansje heeft. . .met Jaap in de hoofdrol. . . Is een camera bij Jaap thuis, 24 uur per dag, en dan een afvalprogramma laten volgen.
Als ie doodgaat dus.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:47 schreef spuitje het volgende:
[..]
Jaap wil alleen maar afvallen als hij er zelf niets voor hoeft te doen,
En als hij door gaat zoals hij nu doet zal dat eerder zijn dan hij denkt, dan zal hij niet oud worden.quote:
Interessante invalshoek, van die kant had ik het nog niet bekeken.quote:Op zondag 31 januari 2010 13:01 schreef spuitje het volgende:
[..]
En als hij door gaat zoals hij nu doet zal dat eerder zijn dan hij denkt, dan zal hij niet oud worden.
niet wat mij betreft....kijk nooit naar jaapquote:Op zondag 31 januari 2010 13:58 schreef Maanvis het volgende:
Hoe dan ook, volgende week krijgt ie weer een kans
Hoeveel mensen kijken er uberhaubt?quote:Op zondag 31 januari 2010 13:58 schreef Maanvis het volgende:
Hoe dan ook, volgende week krijgt ie weer een kans
200 of zo. Hoewel ze in SV natuurlijk een hele andere meetmethode hanteren en spreken over duizenden kijkers.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |