Heerlijk, sneeuw en ijs in de winter. In de zomer is ijs ook wel lekker, maar dan wel met warmte en zon.quote:Op zondag 31 januari 2010 14:17 schreef sempron2400 het volgende:
Het is idd een rotwinter, overal glad
Sinds 1963 is het niet zo lang koud geweest (al sinds 15 december is het Siberisch).
de winter mag van mij best verdwijnen..ben echt anti-winter, en vooral regen..en de sneeuw en ijs zit al helemaal doorheen.quote:Op zondag 31 januari 2010 14:23 schreef Stupendous76 het volgende:
[..]
Heerlijk, sneeuw en ijs in de winter. In de zomer is ijs ook wel lekker, maar dan wel met warmte en zon.
quote:Op zondag 31 januari 2010 14:47 schreef francis998 het volgende:
[..]
de winter mag van mij best verdwijnen..ben echt anti-winter, en vooral regen..en de sneeuw en ijs zit al helemaal doorheen.
En in de zomer is ijs om te eten wel lekker.
maar ja...zoals gezegd vandaag niks zinnigs te melden...ik ben een beetje aan het flippen..en totaal ongeinterereseerd..en mijn ma..die soms een papegaai lijkt...![]()
En ik heb zin om alleen te zijn en me deels op te sluiten..en daarbij verveel ik me nog en heb ik eigenlijk nergens zin in.
Kortom ik zit er eigenlijk gewoon doorheen.
Vrouwen zijn onbegrijpelijke wezens, er zijn zat visjes in de zee.quote:Op zondag 31 januari 2010 10:58 schreef sempron2400 het volgende:
[..]
Ik had normaal met een vriendin in de kerk gezeten, maar zij gaf te kennen niet meer bij mij langs te willen komen. Ik hoop dat ze nog eens nadenkt over deze keuze.
Moet je wel een hengel of een net hebben..quote:Op zondag 31 januari 2010 15:22 schreef De_Logica het volgende:
[..]
Vrouwen zijn onbegrijpelijke wezens, er zijn zat visjes in de zee.
hm nee, ik laat haar even voor wat het is. kan geen hoogte krijgen van wat ze nou wil, en ik denk nu ook wel dat ik er genoeg energie in gestopt hebquote:Op zondag 31 januari 2010 12:11 schreef Cassandra87 het volgende:
Hoe is t met dat meisje robuust, die nog gezien?
*tekst*
ik zou dan maar ff snel gaan zoeken..naar die hengel..quote:Op zondag 31 januari 2010 15:51 schreef robuust89 het volgende:
[..]
hm nee, ik laat haar even voor wat het is. kan geen hoogte krijgen van wat ze nou wil, en ik denk nu ook wel dat ik er genoeg energie in gestopt heb![]()
oke, waar had ik die hengel ook al weer gelaten?![]()
ik weet het !quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Dat is het dus niet!quote:
quote:Op zondag 31 januari 2010 15:22 schreef De_Logica het volgende:
[..]
Vrouwen zijn onbegrijpelijke wezens, er zijn zat visjes in de zee.
quote:Vrouwen zijn er niet om begrepen te worden,
vrouwen zijn er om bemind te worden.
Oscar Wilde
quote:
Ik nam het iets te letterlijk opquote:Op zondag 31 januari 2010 17:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
Ik bedoel alleen maar dat de zevende dwerg niet onder het bed ligt!
Ah, dus jij deed wat je dacht dat ik deed!!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |