abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 januari 2010 @ 12:22:48 #201
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_77371680
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 12:21 schreef honda1990 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Daarom gebruik ik deze altijd, het is alleen wel lastig dat ik hem zo hoog heb opgehangen Nu moet ik telkens op een krukje gaan staan om mijn snikkel te kunnen drogen

"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 28 januari 2010 @ 12:23:48 #202
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_77371712
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 12:21 schreef shadowflash het volgende:

[..]

zit wat in Met een droge poes , kan je dag niet meer stuk ehhhh

off-topic: slangen <3
Slangen zijn cool.
Heb ze alleen niet meer ivm geen tijd meer voor.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 28 januari 2010 @ 12:25:33 #203
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_77371784
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 12:21 schreef snakelady het volgende:

[..]

Nee, niet altijd, eigenlijk moet je dan gewoonweg pech hebben, wij waren ook flink geschroken, maar het gaat nu hele erg goed, veel beter dan verwacht.
ze hadden verwacht dta hij in maart pas wer zou kunnen gaan werken, hij is begin januari part-time begonnen en werkt nu weer full-time sinds deze week.

Voor degene die willen weten over welke bacterie het gaat.

http://www.maguza.be/nieu(...)vleesetende-bacterie
Da's goed om te lezen Snake, echt goed nieuws!!

Ik had al ergens gelezen dat de transplantaten ook goed gepakt hebben, dus dat de schade minder ernstig is als in eerste instantie verwacht. Dat is ook tof!!
Ik bedoel, het was nu niet bepaald een plek waar je graag in geamputeerd ziet worden
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  donderdag 28 januari 2010 @ 12:32:58 #204
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_77372051
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 12:25 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Da's goed om te lezen Snake, echt goed nieuws!!

Ik had al ergens gelezen dat de transplantaten ook goed gepakt hebben, dus dat de schade minder ernstig is als in eerste instantie verwacht. Dat is ook tof!!
Ik bedoel, het was nu niet bepaald een plek waar je graag in geamputeerd ziet worden
Dat ook inderdaad, omdat ze er zo vroeg bij waren hebben ze hem heel goed kunnen helpen, de volgende dag hadden ze niks meer voor hem kunnen doen.
Ook is hij fysiek in optimale conditie en uiteraard redelijk jonge leeftijd wat alles goed heeft meegholpen.
Ik ken een geval waarbij alles in dat gedeelte is geamputeerd, die persoon is ook erg depressief wat logisch is.
Maar gelukkig werkt bij mijn man alles nog naar behoren.
Het zal alleen geen schoonheisprijs winnen.
pi_77372086
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 12:23 schreef snakelady het volgende:

[..]

Slangen zijn cool.
Heb ze alleen niet meer ivm geen tijd meer voor.
Mijn sterrenbeeld is slang , komt mss ooit nog een slangen tattoo op mijn lichaam

Maar om ze nou in een bakkie te houden das best zielig , wel tof , maar zielig
pi_77372096
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 01:58 schreef Radioheader het volgende:
Kan toch prima, ik gebruik er trouwens meestal 2 per week. Toen ik nog thuis woonde wisselde ik wel dagelijks van handdoek, maarja nu ik alles zelf moet doen is dit veel relaxter.
DUS JE MOEDER HAD TOCH GELIJK!!!!!!!!!!!!!!!! .
  donderdag 28 januari 2010 @ 12:37:57 #207
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_77372221
Gebruik hier voor iedere keer dat ik onder de douche vandaan kom een nieuwe handdoek, 2 op een dag dus.
Blijkbaar vreemd als ik dit topic zo doorlees.
  donderdag 28 januari 2010 @ 12:38:35 #208
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_77372240
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 12:33 schreef shadowflash het volgende:

[..]

Mijn sterrenbeeld is slang , komt mss ooit nog een slangen tattoo op mijn lichaam

Maar om ze nou in een bakkie te houden das best zielig , wel tof , maar zielig
in mijn geval niet zielig, waren opvangslangen, dus ze waren verwaarloosd en een boa zelfs bewust mishandeld.
Ik heb een opleiding kleindierenverzorging gedaan met als hoofdvak reptielen.
ik had al meerdere katten opgevangen via opvang/asiel en als er dan slangen of andere reptielen binnen kwamen nam ik ze ook over, sommige kregen daarna ene ander huisje en andere zijn gebleven.
maar vang nu geen dieren meer op ivm gezin en ben zelfstandig ondernemer dus heb het druk zat.
Ik ben ook tegen wildvang, niet tegen nakweek, die dieren hebben gewoon een goed leven in geangenschap als de eigenaar weet wat hij doet.
  donderdag 28 januari 2010 @ 12:39:31 #209
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_77372270
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 12:37 schreef Lastpost het volgende:
Gebruik hier voor iedere keer dat ik onder de douche vandaan kom een nieuwe handdoek, 2 op een dag dus.
nog een medefreak.
pi_77372316
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 12:38 schreef snakelady het volgende:

[..]

in mijn geval niet zielig, waren opvangslangen, dus ze waren verwaarloosd en een boa zelfs bewust mishandeld.
ik had al meerdere katten opgevangen via opvang/asiel en als er dan slangen of andere reptielen binnen kwamen nam ik ze ook over...
mee eens.

mensen die dieren mishandelen , afschieten
  donderdag 28 januari 2010 @ 12:41:19 #211
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_77372326
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 12:32 schreef snakelady het volgende:

[..]

Het zal alleen geen schoonheisprijs winnen.
En dat is gelukkig totaal niet belangrijk!!

Aan alle kanten lees je dat mensen in een topconditie en met een goede weerstand minder kans zouden lopen op deze rotziekte, maar je ziet maar in geval van je man, domme pech wil ook wel 'meehelpen'

In ieder geval is het allemaal vrij snel hersteld weer bij jullie. Ik lees wel verhalen van mensen die er echt jaren over doen om alles weer op een rijtje te krijgen, zowel lichamelijk als geestelijk, en zie, je man werkt al weer volledig!!

Maar we zijn nogal offtopic in je handdoekenstory

Ik gebruik ook een handdoek voor mijn lange haar na het douchen, en een tweede om me mee af te drogen.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  donderdag 28 januari 2010 @ 12:42:34 #212
182728 honda1990
Laat gaan joh is toch heerlijk
pi_77372380
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 12:38 schreef snakelady het volgende:

[..]

ik had al meerdere katten opgevangen via opvang/asiel en als er dan slangen of andere reptielen binnen kwamen nam ik ze ook over, sommige kregen daarna ene ander huisje en andere zijn gebleven.
maar vang nu geen dieren meer op ivm gezin en ben zelfstandig ondernemer dus heb het druk zat.
Ik ben ook tegen wildvang, niet tegen nakweek, die dieren hebben gewoon een goed leven in geangenschap als de eigenaar weet wat hij doet.
TS Slaapt met slangen
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  donderdag 28 januari 2010 @ 12:43:42 #213
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_77372430
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 12:41 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

En dat is gelukkig totaal niet belangrijk!!

Aan alle kanten lees je dat mensen in een topconditie en met een goede weerstand minder kans zouden lopen op deze rotziekte, maar je ziet maar in geval van je man, domme pech wil ook wel 'meehelpen'

In ieder geval is het allemaal vrij snel hersteld weer bij jullie. Ik lees wel verhalen van mensen die er echt jaren over doen om alles weer op een rijtje te krijgen, zowel lichamelijk als geestelijk, en zie, je man werkt al weer volledig!!

Maar we zijn nogal offtopic in je handdoekenstory

Ik gebruik ook een handdoek voor mijn lange haar na het douchen, en een tweede om me mee af te drogen.
hahaha inderdaad een heel andere wending.
Maar we zijn ook heel blij hoe bhet uiteindelijk is gelopen, gelukkig had de dokter in het ziekenhuis 2 eerdere gevallen meegemakat en wist dus heel snel wat er gaande was.
pi_77372561
Ik 2 a 3 per week.

anders blijf ik wassen
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  donderdag 28 januari 2010 @ 12:50:57 #215
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_77372680
Nou hebben we hier het voordeel dat er op meerdere momenten van de dag wel iemand thuis is, gelukkig hoef je er niet bij te blijven zitten terwijl die machine draait.
Als we beiden fulltime in een kantoorpand hadden gezeten, had ik mogelijk ook wel minder handdoeken gedraaid aangezien ik ook nog wat anders wil doen als dat aparaat vullen.
  donderdag 28 januari 2010 @ 13:00:12 #216
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_77373021
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 12:50 schreef Lastpost het volgende:
Nou hebben we hier het voordeel dat er op meerdere momenten van de dag wel iemand thuis is, gelukkig hoef je er niet bij te blijven zitten terwijl die machine draait.
Als we beiden fulltime in een kantoorpand hadden gezeten, had ik mogelijk ook wel minder handdoeken gedraaid aangezien ik ook nog wat anders wil doen als dat aparaat vullen.
Ach, ik zet dat ding aan en ga iets anders doen, daarna in de droger en als je het meteen uit de droger gaat vouwen hoef je niet te strijken, dara heb ik een ontiegelijke hekel aan namenlijk.
Werk zelf alleen 's avonds en in het weekend dus dan doe ik er niks aan.
  donderdag 28 januari 2010 @ 13:01:36 #217
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_77373058
Heej SL. Ondanks alle negatieve reacties even een gewoon antwoord van mij. Toen ik nog thuis woonde (op een boerderij) douchte het hele gezin elke dag en werd er elke dag een schone handdoek gepakt. Ik woon nu in de stad en pak bij elke keer haren wassen (eens per 3 dagen) een schone handdoek. We gebruiken wel grote handdoeken en hangen deze na gebruik op. Bij manlief moet ik er om denken dat hij regelmatig een schone handdoek pakt. Als ik een week ziek ben kan het zo zijn dat hij een week lang dezelfde handdoek gebruikt. Wat het droogmaken van intieme delen betreft, daarvoor ga ik na het douchen naar het toilet, word ook wel droog van toiletpapier.

Als ik jouw posts zo lees heb ik het idee dat je 1 schone handdoek pakt per dag voor douchen, en 1 schone handdoek voor het sporten. Prima toch? Vind alleen wel dat het heel veel was geeft. Mn moeder had vroeger een dagtaak aan wassen.

En wat betreft een week lang dezelfde handdoek gebruiken. Sommige mensen douchen 2 keer per week (ik ken ze persoonlijk) en gebruiken een handdoek 2 keer. Dat is dan toch ook een week met een handdoek doen? Ik vind het zelf ook vies om niet elke dag te douchen, maar elke dag een schone handdoek vind ik echt te veel werk.
  donderdag 28 januari 2010 @ 13:08:13 #218
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_77373314
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:01 schreef pessie het volgende:
Heej SL. Ondanks alle negatieve reacties even een gewoon antwoord van mij. Toen ik nog thuis woonde (op een boerderij) douchte het hele gezin elke dag en werd er elke dag een schone handdoek gepakt. Ik woon nu in de stad en pak bij elke keer haren wassen (eens per 3 dagen) een schone handdoek. We gebruiken wel grote handdoeken en hangen deze na gebruik op. Bij manlief moet ik er om denken dat hij regelmatig een schone handdoek pakt. Als ik een week ziek ben kan het zo zijn dat hij een week lang dezelfde handdoek gebruikt. Wat het droogmaken van intieme delen betreft, daarvoor ga ik na het douchen naar het toilet, word ook wel droog van toiletpapier.

Als ik jouw posts zo lees heb ik het idee dat je 1 schone handdoek pakt per dag voor douchen, en 1 schone handdoek voor het sporten. Prima toch? Vind alleen wel dat het heel veel was geeft. Mn moeder had vroeger een dagtaak aan wassen.

En wat betreft een week lang dezelfde handdoek gebruiken. Sommige mensen douchen 2 keer per week (ik ken ze persoonlijk) en gebruiken een handdoek 2 keer. Dat is dan toch ook een week met een handdoek doen? Ik vind het zelf ook vies om niet elke dag te douchen, maar elke dag een schone handdoek vind ik echt te veel werk.
Thnx voor je gwone post.

Dat laatste kan ik em ook niks bij voorstellen, zo zie ik kinderen bij mijn dochtertje op school die gewoonweg 3 dagen dezelfde kleren dragen met dezelfde vlekken en nog op woensdag nog steeds die vieze veeg in hun snoet hebben als maandag.
Kinderen kunnen er natuurlijk niks aan doen maar zo maak je wel een outsider van je kind, dat vind ik erg sneu.
Maar dan gebruiken ze de handoek idd maar 2 keer.
  donderdag 28 januari 2010 @ 13:14:01 #219
259886 pessie
pi_77373545
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:08 schreef snakelady het volgende:

[..]

Thnx voor je gwone post.

Dat laatste kan ik em ook niks bij voorstellen, zo zie ik kinderen bij mijn dochtertje op school die gewoonweg 3 dagen dezelfde kleren dragen met dezelfde vlekken en nog op woensdag nog steeds die vieze veeg in hun snoet hebben als maandag.
Kinderen kunnen er natuurlijk niks aan doen maar zo maak je wel een outsider van je kind, dat vind ik erg sneu.
Maar dan gebruiken ze de handoek idd maar 2 keer.
Jakkie... Of van die kinderen met plakhandjes omdat ze al 3 dagen niet in bad zijn geweest... Bah!
Trouwens, wij hadden vroeger schoolkleren en buitenspeelkleren. Op het moment dat wij uit school kwamen moesten we direct door naar onze kamer om onze buitenspeelkleren aan te doen. Dan konden we soms wel een week met schoolkleren doen. Maar zodra er een vlekje ofzo op zat dan was het inderdaad gewoon schone kleren aandoen.
pi_77373603
Dammmm een week met een handoek?? dus eerst ga je er mee langs je hol? en de volgende dag lekker mee over je gezicht????

NOT DONE!
Hoge bomen vangen de wind en nemen het mee in een doosje,
zo klein.. maar juist het kleine in het leven,
doet in mij het het kleine laten leven,
Een groot gevoel maar klein gegeven.
pi_77373645
Je kunt makkelijk een week met een handdoek doen:
a) gewoon maar een keer per week wassen maar da's niet zo aantrekkelijk...
b) neem een grote handdoek, vouw hem dubbel, volgende dag keer je hem om, daar daarna vouw je hem nog eens dubbel, dag daarna weer omdraaien... enz. Waardoor je na zeven dagen wel een erg kleine handdoek hebt...

Dus: als je zo'n handdoek een beetje schoon wilt houden wordt het wel erg omslachtig.
Maar twee handdoeken per dag lijkt me ook weer niet nodig (maar ik douche dan ook geen twee keer per dag). Gewoon 1x per dag douchen en een schone handdoek pakken...
En als het toevallig neerkomt op twee dagen per handdoek dan maakt het ook niet zoveel uit.

[ Bericht 6% gewijzigd door pietkanarie op 28-01-2010 13:22:45 ]
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
  donderdag 28 januari 2010 @ 13:19:58 #222
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_77373762
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:15 schreef Focusrite het volgende:
Dammmm een week met een handoek?? dus eerst ga je er mee langs je hol? en de volgende dag lekker mee over je gezicht????

NOT DONE!
Wwer zo'n irrationele idioot
Ok stelletje hokboeren
  donderdag 28 januari 2010 @ 13:22:02 #223
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_77373845
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:17 schreef pietkanarie het volgende:
Je kunt makkelijk een week met een handdoek doen:
a) gewoon maar een keer per week wassen maar da's niet zo aantrekkelijk...
b) neem een grote handdoek, vouw hem dubbel, volgende dag keer je hem om, daar daarna vouw je hem nog eens dubbel, dag daarna weer omdraaien... enz. Waardoor je na zeven dagen wel een erg kleine handdoek hebt...

Dus: als je zo'n handdoek een beetje schoon wilt houden wordt het wel erg omslachtig.
Maar twee handdoeken per dag lijkt me ook weer niet nodig (maar ik douche dan ook geen twee keer per dag). Gewoon 1x per dag douchen en een schone handdoek pakken...
Als ik niet sport douche ik ook niet 2x per dag hoor, of het moet heel erg warm zijn en heb de hele dag in de stad gelopen ofzo, dan vind ik het wel fris om even onder de douche te springen.
Maar 's avonds gebruik ik wel vaak dezelfde handdoek als 's ochtends met nog een extra voor mijn haar ( was mijn haar dus alleen 's avonds dan, niet 2keer per dag)
De handoek die ik om mijn haren doe is overigens echt heel erg nat dan, kan ik haast uitwringen.
pi_77373888
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 12:37 schreef Lastpost het volgende:
Lijkt me niet meer dan normaal. Zo een handdoek gooi je toch gelijk in de wasmand
  donderdag 28 januari 2010 @ 13:24:42 #225
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_77373951
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:19 schreef padlarf het volgende:

[..]

Wwer zo'n irrationele idioot
helemaal niet iirationeel, de darmbacterien zitten er ook na het douchen hoor( en er zijn goede en slechte)
Neem aan dat als je om wat voor reden ook met je hand door je billen gaat je je handen daarna ook wel even wast.
Nou, dus zo ook met de handoek, als die door je billen gaan zitten daar ook die bacterien op dus was ik de handoek op kookwas (is goed voor de wasmachine ook om regelmatig op kookwas te wassen)
  donderdag 28 januari 2010 @ 13:25:23 #226
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_77373983
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:22 schreef Marokkaanse18 het volgende:

[..]

Lijkt me niet meer dan normaal. Zo een handdoek gooi je toch gelijk in de wasmand

juist, vind ik dus ook, maar schijnbaar is dat vreemd volgens vele.
  donderdag 28 januari 2010 @ 13:25:53 #227
182728 honda1990
pi_77373999
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:22 schreef snakelady het volgende:

[..]

Als ik niet sport douche ik ook niet 2x per dag hoor, of het moet heel erg warm zijn en heb de hele dag in de stad gelopen ofzo, dan vind ik het wel fris om even onder de douche te springen.
Maar 's avonds gebruik ik wel vaak dezelfde handdoek als 's ochtends met nog een extra voor mijn haar ( was mijn haar dus alleen 's avonds dan, niet 2keer per dag)
De handoek die ik om mijn haren doe is overigens echt heel erg nat dan, kan ik haast uitwringen.
Vind ik normaal, doe ik zelf ook. Ik douche altijd 's ochtends anders kan ik niet opstarten, als ik ga boksen of sportschool dan douche ik ook altijd voor een 2e keer.
Yes, London. You know: fish, chips, cup 'o tea, bad food, worse weather, Mary fucking Poppins... LONDON.
  donderdag 28 januari 2010 @ 13:27:22 #228
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_77374058
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:25 schreef honda1990 het volgende:

[..]

Vind ik normaal, doe ik zelf ook. Ik douche altijd 's ochtends anders kan ik niet opstarten, als ik ga boksen of sportschool dan douche ik ook altijd voor een 2e keer.
inderdaad, ik drink geen koffie dus daarmee wakker worden is geen optie, met een douche wordt ik gewoonweg lekker wakker.
pi_77374062
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:25 schreef snakelady het volgende:

[..]

juist, vind ik dus ook, maar schijnbaar is dat vreemd volgens vele.
Ze zijn zelf vreemd.
Water trekt toch ook bacterien aan?
  donderdag 28 januari 2010 @ 13:27:47 #230
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_77374068
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:24 schreef snakelady het volgende:

[..]

helemaal niet iirationeel, de darmbacterien zitten er ook na het douchen hoor( en er zijn goede en slechte)
Neem aan dat als je om wat voor reden ook met je hand door je billen gaat je je handen daarna ook wel even wast.
Nou, dus zo ook met de handoek, als die door je billen gaan zitten daar ook die bacterien op dus was ik de handoek op kookwas (is goed voor de wasmachine ook om regelmatig op kookwas te wassen)
Dat is een argument idd. "NOT DONE" is een irrationele gevoelsoneliner
Ok stelletje hokboeren
pi_77374077
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 12:16 schreef griekjeee het volgende:

[..]

Maar dat kontdroog-stukje raakt de volgende dag weer wel mooi die schone haartjes aan.
Daar heb ik meer vrede mee dan aan mijn mond oid
  donderdag 28 januari 2010 @ 13:29:46 #232
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_77374151
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:27 schreef padlarf het volgende:

[..]

Dat is een argument idd. "NOT DONE" is een irrationele gevoelsoneliner
ah zo bedoel je, sorry, begreep je verkeerd.
  donderdag 28 januari 2010 @ 13:30:39 #233
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_77374179
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:27 schreef Marokkaanse18 het volgende:

[..]

Ze zijn zelf vreemd.
Water trekt toch ook bacterien aan?
ja, zet maar eens een bakje water neer en drink er een week later van, wordt je niet vrolijk van.
  donderdag 28 januari 2010 @ 13:31:14 #234
259886 pessie
pi_77374198
Wij douchen elke avond voor het slapen gaan. Kun je lekker warm en schoon je bedje in... heerlijk... En 's ochtends een plens water over mn gezicht.
  donderdag 28 januari 2010 @ 13:33:47 #235
149405 Stekelbees
Akelig stekelig
pi_77374284
IK heb ergens gelezen dat je van afdrogen kanker kunt krijgen!!!!

en van ademen ook!! omfg!
Ja, nou ja, best stekelig dus.
pi_77374309
mooi voorbeeldje van eigen achterlijke (smetvrees) gewoontes als norm gaan beschouwen, dit topic.
  donderdag 28 januari 2010 @ 13:35:22 #237
182728 honda1990
pi_77374351
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:27 schreef snakelady het volgende:

[..]

inderdaad, ik drink geen koffie dus daarmee wakker worden is geen optie, met een douche wordt ik gewoonweg lekker wakker.
Als ik 'sochtends niet douche word ik ongelooflijk brak wakker in de auto/bus. Als ik echt heel erg te laat ben stap ik toch altijd nog even onder een koude douche (is dan nog niet opgewarmt ) en stap er dan na 1 minuut weer vanonder.
  donderdag 28 januari 2010 @ 13:35:31 #238
267795 De_Vink
De vink is een dagtrekker
pi_77374355
Zolang je (goed) gebruik maakt van deze jongen kan je makkelijk 2 weken met 1 handdoek doen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zang: Heftig, melodieus "tsitsitsitsitsitsitsi-tjoe-ie-ò"
Lokroep: Een herhaald en helder "pink", ook "wiet" en "tsjwit". In vlucht en tijdens de trek een zacht "tjuub-tjuub"
  donderdag 28 januari 2010 @ 13:36:11 #239
182728 honda1990
pi_77374382
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:34 schreef elplato het volgende:
mooi voorbeeldje van eigen achterlijke (smetvrees) gewoontes als norm gaan beschouwen, dit topic.
Wat is de norm dan vraag ik me altijd af.
  donderdag 28 januari 2010 @ 13:36:44 #240
182728 honda1990
pi_77374397
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:35 schreef De_Vink het volgende:
Zolang je (goed) gebruik maakt van deze jongen kan je makkelijk 2 weken met 1 handdoek doen
[ afbeelding ]
je zal maar met zo'n handdoek op de foto staan _!
  donderdag 28 januari 2010 @ 13:36:48 #241
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_77374400
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:34 schreef elplato het volgende:
nogmaals, smetvrees heb ik niet, ben we alleen wel bewust van wat slechte bacterien aan kunnen doen door slechte ervaringen daarmee.

Maar jij hebt er dus geen moeite mee om een week dezelfde handoek te gebruiken? anders reageerde je niet zo verdedigend.
  donderdag 28 januari 2010 @ 13:37:40 #242
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_77374440
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:35 schreef De_Vink het volgende:
[ afbeelding ]

whahaha, geweldig!!!
  donderdag 28 januari 2010 @ 13:37:41 #243
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_77374442
Als het kan douche ik het liefst elke ochtend, maar goed dat kan niet altijd, omdat ik niet voor half 6 m'n nest uit wil gaan om speciaal te gaan douchen. Dan was ik me met een washandje, die gaat wel meteen de wasmand in (eerst laten drogen natuurlijk! )

Ik doe de was elke week, vaker vind ik zonde van het water, ga geen halve wasjes draaien Meestal zitten in zo'n was dan 1 of 2 handdoeken van mij, en 1 van mijn vriend als ie blijft slapen. Ik droog mijn handdoek in mijn berging, wordt ie niet stijf of wat dan ook.

Ik was mijn handdoeken, vaatdoeken, washandjes en dat soort dingen wel altijd op 60 of 90 graden. Handdoeken worden niet goed schoon op 40 graden, veel bacteriën blijven dan lekker zitten, alleen dan verbloemd door wat bloemetjesgeurend wasmiddel Dat is pas slecht!
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
pi_77374448
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 12:15 schreef honda1990 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Geniaal. Zie het al helemaal voor me
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_77374486
Eens met klacht.
Elke dag gebruik ik een nieuwe handdoek.
Elke dag douche ik.

Mensen die zeggen dat "je toch al schoon bent als je uit de douche komt" en daarom denken dat hun handdoek een week lang schoon blijft als je hem dagelijks gebruikt.

Mensen die niet elke dag douchen zijn vies. En denken dat niemand ze ruikt. Dat zijn dezelfde mensen die 2 dagen hun boxer aanhouden, 2 dagen dezelfde sokken dragen e.d.
It's you my love, you who are the stranger
  donderdag 28 januari 2010 @ 13:40:36 #246
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_77374549
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:38 schreef Inverted_World het volgende:
Mensen die niet elke dag douchen zijn vies. En denken dat niemand ze ruikt. Dat zijn dezelfde mensen die 2 dagen hun boxer aanhouden, 2 dagen dezelfde sokken dragen e.d.
Jij meneer, bent dom en onwetend
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
  donderdag 28 januari 2010 @ 13:41:51 #247
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_77374604
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:38 schreef Inverted_World het volgende:
Eens met klacht.
Elke dag gebruik ik een nieuwe handdoek.
Elke dag douche ik.

Mensen die zeggen dat "je toch al schoon bent als je uit de douche komt" en daarom denken dat hun handdoek een week lang schoon blijft als je hem dagelijks gebruikt.

Een van de goorste mensen die ik ooit heb ontmoet was een meisje op school die als ze ongesteld was altijd met bloedresten op haar vingers liep, gewoon niet handen wassen na het inbrengen van een tampon.

En dan als ze niet meer ongesteld was had ze vlot nog 2 dagen bloed onder haar nagels.
  donderdag 28 januari 2010 @ 13:42:27 #248
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_77374634
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:40 schreef Cat_Tank het volgende:

[..]

Jij meneer, bent dom en onwetend
kun je je mening ook ondersteunen of is dat een te grote uitdaging?
pi_77374697
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:41 schreef snakelady het volgende:

[..]

Een van de goorste mensen die ik ooit heb ontmoet was een meisje op school die als ze ongesteld was altijd met bloedresten op haar vingers liep, gewoon niet handen wassen na het inbrengen van een tampon.

En dan als ze niet meer ongesteld was had ze vlot nog 2 dagen bloed onder haar nagels.
Relevant verhaal voor dit topic.

Net zoals mensen die de laatste bacteriën met een handdoek afvegen.
pi_77374700
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:36 schreef snakelady het volgende:

[..]

nogmaals, smetvrees heb ik niet, ben we alleen wel bewust van wat slechte bacterien aan kunnen doen door slechte ervaringen daarmee.

Maar jij hebt er dus geen moeite mee om een week dezelfde handoek te gebruiken? anders reageerde je niet zo verdedigend.
Als je 2 keer per dag doucht heb je echt wel smetvrees. Daarnaast is het erg slecht voor je huid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')