quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:22 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Lijkt me niet meer dan normaal. Zo een handdoek gooi je toch gelijk in de wasmand
Vind ik normaal, doe ik zelf ook. Ik douche altijd 's ochtends anders kan ik niet opstarten, als ik ga boksen of sportschool dan douche ik ook altijd voor een 2e keer.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:22 schreef snakelady het volgende:
[..]
Als ik niet sport douche ik ook niet 2x per dag hoor, of het moet heel erg warm zijn en heb de hele dag in de stad gelopen ofzo, dan vind ik het wel fris om even onder de douche te springen.
Maar 's avonds gebruik ik wel vaak dezelfde handdoek als 's ochtends met nog een extra voor mijn haar ( was mijn haar dus alleen 's avonds dan, niet 2keer per dag)
De handoek die ik om mijn haren doe is overigens echt heel erg nat dan, kan ik haast uitwringen.
inderdaad, ik drink geen koffie dus daarmee wakker worden is geen optie, met een douche wordt ik gewoonweg lekker wakker.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:25 schreef honda1990 het volgende:
[..]
Vind ik normaal, doe ik zelf ook. Ik douche altijd 's ochtends anders kan ik niet opstarten, als ik ga boksen of sportschool dan douche ik ook altijd voor een 2e keer.
Ze zijn zelf vreemd.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:25 schreef snakelady het volgende:
[..]
juist, vind ik dus ook, maar schijnbaar is dat vreemd volgens vele.
Dat is een argument idd. "NOT DONE" is een irrationele gevoelsonelinerquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:24 schreef snakelady het volgende:
[..]
helemaal niet iirationeel, de darmbacterien zitten er ook na het douchen hoor( en er zijn goede en slechte)
Neem aan dat als je om wat voor reden ook met je hand door je billen gaat je je handen daarna ook wel even wast.
Nou, dus zo ook met de handoek, als die door je billen gaan zitten daar ook die bacterien op dus was ik de handoek op kookwas (is goed voor de wasmachine ook om regelmatig op kookwas te wassen)
Daar heb ik meer vrede mee dan aan mijn mond oidquote:Op donderdag 28 januari 2010 12:16 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Maar dat kontdroog-stukje raakt de volgende dag weer wel mooi die schone haartjes aan.
ah zo bedoel je, sorry, begreep je verkeerd.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:27 schreef padlarf het volgende:
[..]
Dat is een argument idd. "NOT DONE" is een irrationele gevoelsoneliner
ja, zet maar eens een bakje water neer en drink er een week later van, wordt je niet vrolijk van.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:27 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ze zijn zelf vreemd.![]()
Water trekt toch ook bacterien aan?
Als ik 'sochtends niet douche word ik ongelooflijk brak wakker in de auto/bus. Als ik echt heel erg te laat ben stap ik toch altijd nog even onder een koude douche (is dan nog niet opgewarmtquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:27 schreef snakelady het volgende:
[..]
inderdaad, ik drink geen koffie dus daarmee wakker worden is geen optie, met een douche wordt ik gewoonweg lekker wakker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zang: Heftig, melodieus "tsitsitsitsitsitsitsi-tjoe-ie-ò"
Lokroep: Een herhaald en helder "pink", ook "wiet" en "tsjwit". In vlucht en tijdens de trek een zacht "tjuub-tjuub"
Wat is de norm dan vraag ik me altijd af.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:34 schreef elplato het volgende:
mooi voorbeeldje van eigen achterlijke (smetvrees) gewoontes als norm gaan beschouwen, dit topic.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:35 schreef De_Vink het volgende:
Zolang je (goed) gebruik maakt van deze jongen kan je makkelijk 2 weken met 1 handdoek doen![]()
[ afbeelding ]
nogmaals, smetvrees heb ik niet, ben we alleen wel bewust van wat slechte bacterien aan kunnen doen door slechte ervaringen daarmee.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:34 schreef elplato het volgende:
mooi voorbeeldje van eigen achterlijke (smetvrees) gewoontes als norm gaan beschouwen, dit topic.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:35 schreef De_Vink het volgende:
Zolang je (goed) gebruik maakt van deze jongen kan je makkelijk 2 weken met 1 handdoek doen![]()
[ afbeelding ]
Geniaal. Zie het al helemaal voor mequote:
Jij meneer, bent dom en onwetendquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:38 schreef Inverted_World het volgende:
Mensen die niet elke dag douchen zijn vies. En denken dat niemand ze ruikt. Dat zijn dezelfde mensen die 2 dagen hun boxer aanhouden, 2 dagen dezelfde sokken dragen e.d.![]()
![]()
![]()
Een van de goorste mensen die ik ooit heb ontmoet was een meisje op school die als ze ongesteld was altijd met bloedresten op haar vingers liep, gewoon niet handen wassen na het inbrengen van een tampon.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:38 schreef Inverted_World het volgende:
Eens met klacht.
Elke dag gebruik ik een nieuwe handdoek.
Elke dag douche ik.
Mensen die zeggen dat "je toch al schoon bent als je uit de douche komt" en daarom denken dat hun handdoek een week lang schoon blijft als je hem dagelijks gebruikt.![]()
Mensen die niet elke dag douchen zijn vies. En denken dat niemand ze ruikt. Dat zijn dezelfde mensen die 2 dagen hun boxer aanhouden, 2 dagen dezelfde sokken dragen e.d.![]()
![]()
![]()
kun je je mening ook ondersteunen of is dat een te grote uitdaging?quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:40 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Jij meneer, bent dom en onwetend
Relevant verhaal voor dit topic.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:41 schreef snakelady het volgende:
[..]
Een van de goorste mensen die ik ooit heb ontmoet was een meisje op school die als ze ongesteld was altijd met bloedresten op haar vingers liep, gewoon niet handen wassen na het inbrengen van een tampon.
![]()
En dan als ze niet meer ongesteld was had ze vlot nog 2 dagen bloed onder haar nagels.
Als je 2 keer per dag doucht heb je echt wel smetvrees. Daarnaast is het erg slecht voor je huid.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:36 schreef snakelady het volgende:
[..]
nogmaals, smetvrees heb ik niet, ben we alleen wel bewust van wat slechte bacterien aan kunnen doen door slechte ervaringen daarmee.
Maar jij hebt er dus geen moeite mee om een week dezelfde handoek te gebruiken? anders reageerde je niet zo verdedigend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |