Hé!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:09 schreef Stofje het volgende:
itt CC was dit best wel een goede minnares
Per ongeluk expres zeker. Ik ken je toch.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:19 schreef Stofje het volgende:
Verdomme. Het was gewoon verkeerd geformuleeheerd!
Daten? Wat een tijdverspilling!quote:
Niet iedere vrouw van boven de dertig heeft rammelende eierstokken en niet iedere man van halverwege de 20 is op zoek naar iets vrijblijvends. In mijn relaties met jongere mannen was ik nooit degene die begon over kinderen of over samenwonen, dat is altijd vanuit de andere partij gekomen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:15 schreef Taurus het volgende:
[..]
Omdat in mijn ervaring een leeftijdsverschil tussen mannen en vrouwen waarbij de vrouw ouder is wel een stuk relevanter is dan andersom. Als dat gat nog meer vergroot wordt door deze leugen doet dat er wel degelijk toe volgens mij, maar iedereen zit hier 'och, 6 jaar, zo veel is dat niet'. Nee, andersom niet nee. Als de man ouder is. Maar een 6 jaar oudere vrouw..Dat moet je haast wel merken.
Hoe langer je wacht, hoe erger het wordt. Je had het beter gewoon meteen kunnen zeggen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 01:09 schreef Terloops het volgende:
nou ja, ik weet wel dat ze er gewoon lekker uitziet,
is mn persoonlijk oud fietsje
Vandaag weer bij dr thuis geweest, beetje geklooid op de bank,
heb nog maar niets gezegd over mn leeftijd
eerst iets anders en daarna vertel ik 't dr wel
Ik bedoel dat je dat merkt in niveau.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Niet iedere vrouw van boven de dertig heeft rammelende eierstokken en niet iedere man van halverwege de 20 is op zoek naar iets vrijblijvends. In mijn relaties met jongere mannen was ik nooit degene die begon over kinderen of over samenwonen, dat is altijd vanuit de andere partij gekomen.
Dat is natuurlijk ook enorm relatief.quote:
Maar schaarsquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:05 schreef stbabylon het volgende:
Vrouwen van 30+ zonder rammelende eierstokken![]()
*meldt!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:05 schreef stbabylon het volgende:
Vrouwen van 30+ zonder rammelende eierstokken![]()
Omdat veel mensen daar ondanks je dansje toch op afknappen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:08 schreef Isegrim het volgende:
Waarom zou je daar in vredesnaam over gaan liegen?Mijn vriend is 25 en ik ben 32.
Als iemand afknapt op iets onnozels als je leeftijd, is diegene je aandacht niet echt waard.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:11 schreef Taurus het volgende:
[..]
Omdat veel mensen daar ondanks je dansje toch op afknappen.
Ik vind het wel een rol spelen. En als mijn partners liever een vrouw van 24 hebben in plaats van een vrouw die ouder is dan hen zelf zijn we elkaars aandacht wel waard lijkt me. Iets dat vele anderen wel herkennen denk ik. Leeftijd is niet zo maar een nummer. Het drukt tijd uit, dus levenservaring en het geeft verschillende levensfases aan.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:16 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Als iemand afknapt op iets onnozels als je leeftijd, is diegene je aandacht niet echt waard.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:15 schreef Tentin_Quarantino het volgende:
Ze zal vast niet vallen over het leeftijdsverschil, meer over je leugenachtige karakter
Als iemand plotseling niet meer in mijn geïnteresseerd is omdat ik een paar jaar voorbij de grens in zijn hoofd ben, dan is het voor mij wel klaar eigenlijk. Ik ga echt niet liegen om bij iemand in de smaak te vallen. Not acceptable at all.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:53 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik vind het wel een rol spelen. En als mijn partners liever een vrouw van 24 hebben in plaats van een vrouw die ouder is dan hen zelf zijn we elkaars aandacht wel waard lijkt me. Iets dat vele anderen wel herkennen denk ik. Leeftijd is niet zo maar een nummer. Het drukt tijd uit, dus levenservaring en het geeft verschillende levensfases aan.
Nou ik zag vandaag een meid en die was echt ongelooflijkquote:Op donderdag 28 januari 2010 01:22 schreef mirved het volgende:
[..]
Nog nooit gezien maar een mooie vrouw staat alles eigenlijk wel
Mijn vriend is 23quote:
Ik zou spontaan een teiltje willen als je dat zou zeggenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:31 schreef Grimmson het volgende:
Ik vraag het altijd veiliger:
Hoe oud wil je dat ik ben.![]()
Dan ben ik speciaal voor jou...
Dan zit je altijd wel goed...
Mijn tekst voor carnavalquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:31 schreef Grimmson het volgende:
Ik vraag het altijd veiliger:
Hoe oud wil je dat ik ben.![]()
Dan ben ik speciaal voor jou...
Dan zit je altijd wel goed...
Net of je haar op Marktplaats gaat zettenquote:Op donderdag 28 januari 2010 01:08 schreef Terloops het volgende:
[..]
ze is verdomd lekker, en das niet om op te scheppen ofzo..
beschrijving karakter:
Lief
prettig gestoord
jong qua leven (stappen, etc.)
Intelligent
zelfstandig
eigen mening
beschrijving uiterlijk:
1.65 lang
slank
blauwe ogen, blonde haren (mooi blond, niet pauperblond)
Trendy stijl qua kleren (baggy broek, bjorn borg erboven uit)
echt 'n lief koppie.
hehe iddquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:58 schreef Countess het volgende:
[..]
Net of je haar op Marktplaats gaat zetten
Daar ben ik het niet mee eens. Sommige mensen blijven nou eenmaal langer hangen in een bepaalde levensfase dan anderen. Overigens ben ik het wel met jou eens dat een oudere vrouw - jongere man relatie opvallend is. Vaak zijn vrouwen verder dan mannen op dezelfde leeftijd. Maar dit hoeft per definitie natuurlijk niet waar te zijn.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:53 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik vind het wel een rol spelen. En als mijn partners liever een vrouw van 24 hebben in plaats van een vrouw die ouder is dan hen zelf zijn we elkaars aandacht wel waard lijkt me. Iets dat vele anderen wel herkennen denk ik. Leeftijd is niet zo maar een nummer. Het drukt tijd uit, dus levenservaring en het geeft verschillende levensfases aan.
Bezopen werkt ie ook het best..quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:47 schreef Disavowed het volgende:
[..]
Mijn tekst voor carnaval.
Thanks!
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:34 schreef Stali het volgende:
Wanneer een vrouw van 30 met haar onderbroek boven haar baggy jeans loopt dan heeft ze er echt totaal geen problemen mee dat jij nog maar 24 bent.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:08 schreef Terloops het volgende:
[..]
(baggy broek, bjorn borg erboven uit)
Ja, tuurlijk.quote:
idd ja, 5 EUR maxquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:58 schreef Countess het volgende:
[..]
Net of je haar op Marktplaats gaat zetten
quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:02 schreef vosss het volgende:
24 en 30 is geen probleem toch?
Ik was zelf 30 en mijn vriendin toen 19
quote:
morgen komt ze langs, eten we wat, en gaan we op de bank "film" kijkenquote:
Aankomende week?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:16 schreef Terloops het volgende:
[..]
morgen komt ze langs, eten we wat, en gaan we op de bank "film" kijken
Ga 't dr aankomende week even voorleggen
Ik denk dat dat liegen van TS, zoals gezegd , ook meer een probleem is dan de leeftijd.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:52 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Leeftijd zou geen issue moeten zijn als je echt gek op elkaar bent.
Ik hoor ook redelijk vaak negatieve opmerkingen, maar ik weet wat ik werkelijk voel en daar komt niemand tussen te staan.
Uiteindelijk komt je leeftijd hoe dan ook uit, je kunt dan maar beter gewoon eerlijk zijn
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |