Pittig verhaal, is het goed als ik daar later nog op terugkom. Of je een Pm stuur(of Whatever)quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Geloof me, het is minstens even persoonlijk als lichamelijk. Maar goed, ik kan er nog wel wat meer persoonlijks bijgooien.
Mijn moeder is twee en een half jaar geleden bij ons weggegaan omdat ze het niet aankon voor een kind met kanker te zorgen, sindsdien staan mijn vader, mijn zus en ik er alleen voor. Recentelijk, nu het weer relatief goed gaat, probeert ze zich weer terug in mijn leven te wurmen, en de boodschap dat ik haar niet moet schijnt niet over te komen.
Door al die ellende heb ik twee en een half jaar schoolachterstand opgelopen, waardoor ik ook bijna 19 ben in 5 havo.
Op jonge leeftijd is al een lichte vorm van Asperger bij mij geconstateerd. We hebben het daar en de SC al eens uitgebreid over gehad, daar ga ik het verder neit meer zo uitgebreid over hebben.
Ow, en mijn eerste échte vriendinnetje, die ik toen der tijd al 2 jaar had, is 3 weken voor de operatie vreemd gegaan, omdat het te lastig voor haar was op haar 16de al voor haar vriend te moeten zorgen.
Dat zijn al 8 alinea's bij elkaar, nu moet je er toch echt aan geloven
Ik ga toch nog een herlijke nachtrust tegemoet vanavond!quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:55 schreef Lysdexie het volgende:
Wat een kutverhalen allemaalHoe kan ik nog lekker slapen zo?
Ik heb geen navelquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:59 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Liever aan je navel![]()
Met bijbehorend buikje
quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik slikte eerst Franse shit. Dornomyl ofzo heette dat geloof ik.
Tering wat een hoge dosis was dat. Die pilletjes waren minuscuul, met één zo'n ding sliep je 18 uur en met een halve dus zo'n 9.
Werkte zó goedMaarja, niet voor niets hier verkrijgbaar natuurlijk
Ik mocht ze alleen niet meer nemen toen ik een paar jaar geleden er een overdosis van slikte en half dood in het ziekenhuis belanddeOok hier wil ik later nog even terug op komen als dat okee is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You make me come
You make me complete
You make me completely miserable
quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik slikte eerst Franse shit. Dornomyl ofzo heette dat geloof ik.
Tering wat een hoge dosis was dat. Die pilletjes waren minuscuul, met één zo'n ding sliep je 18 uur en met een halve dus zo'n 9.
Werkte zó goedMaarja, niet voor niets hier verkrijgbaar natuurlijk
Ik mocht ze alleen niet meer nemen toen ik een paar jaar geleden er een overdosis van slikte en half dood in het ziekenhuis belanddeDepressie is niet te begrijpen voor mensen die het zelf niet hebben gehad. Ik vond mensen met depressie eigenlijk stiekem ook maar een beetje aanstellers, totdat ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
Die zijn er nietquote:Op donderdag 28 januari 2010 01:00 schreef Moira. het volgende:
Pixie, schatje.
Je moet me nog wel even informeren over alle lesbo-termen enzo.
Daar weet ik nog niet zo veel vanaf
Sorry.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:58 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Heeeeeey
beetje lief doen tegen mij vriendin ja !
Oh, mag hoor.quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:00 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Ook hier wil ik later nog even terug op komen als dat okee is.
Je vergeet het stukje waarin je zei dat je van me hieldquote:Op donderdag 28 januari 2010 01:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sorry.
Ik bedoelde te zeggen:
Niet zo'n sterk idee, mijn beste. Nachtbagger in SCvorm is geen nachtbagger meer. Daarbij werken nummertjes postkrikkers in de hand en is nachtbagger een voorrecht, geen recht. Bedankt voor je inzet en je poging mee te denken om ONZ tot een betere plek te maken, maar ik vrees dat dit idee hem neit gaat worden.
Vind je het net zo lekker als mij om een sappig en zachte flamoes kleddernat te lebberenquote:Op donderdag 28 januari 2010 01:01 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Die zijn er niet
Zeg maar gewoon wat je wilt en hoe je je voelt dan komt het goed
Van mij mag je, maar waarom?quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:59 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Pittig verhaal, is het goed als ik daar later nog op terugkom. Of je een Pm stuur(of Whatever)Ik moet nu gaan, lator.
quote:
PM jij mij jouw verhaal maarquote:Op donderdag 28 januari 2010 01:02 schreef Myraela het volgende:
Tim, als je mijn verhaal wilt weten moet je maar PM'en ofzo, het voelt niet goed om het op FOK! te zetten.
Okay.quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
PM jij mij jouw verhaal maar
Jouw beurt nu
Inderdaad, erg herkenbaar.quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:00 schreef Twizu het volgende:
[..]
Depressie is niet te begrijpen voor mensen die het zelf niet hebben gehad. Ik vond mensen met depressie eigenlijk stiekem ook maar een beetje aanstellers, totdat ...
Nu ben je toch niet meer zo heul depressiefquote:
Nu ben ik ook nieuwsgierig.quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:02 schreef Myraela het volgende:
Tim, als je mijn verhaal wilt weten moet je maar PM'en ofzo, het voelt niet goed om het op FOK! te zetten.
Mssn dat je UI om een of andere reden vertrouwen uitstraalt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Van mij mag je, maar waarom?
dit is serieus de eerste keer dat ik jouw username ook maar zie, dus waarom zou jij hierover met mij contact op willen nemen, of andersom?
Maar ik vind alles best hoor, ik ben behoorlijk open over mijn verleden.
Het gaat nu weer beter inderdaad. (die foto's zijn overigens nog van een dik jaar geleden ofzo.quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:05 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Nu ben je toch niet meer zo heul depressief?
In je fotoboek zie je er wel uit als een normale knappe jongen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |