Lieve schatquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:54 schreef Moira. het volgende:
Godverdomme zeg.
Ik verkondig openlijk dat ik FOK!-lesbisch ben geworden en verkering heb met Pixie.
Vervolgens geef ik één van mijn briljantste ideeën hier in dit topic mbt. officiële nachtbagger-SC.
Dan doe ik nog een poging om serieus te zijn en vertel één van mijn vele mankementen.
En niemand reageert
quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:54 schreef Moira. het volgende:
Godverdomme zeg.
Ik verkondig openlijk dat ik FOK!-lesbisch ben geworden en verkering heb met Pixie.
Vervolgens geef ik één van mijn briljantste ideeën hier in dit topic mbt. officiële nachtbagger-SC.
Dan doe ik nog een poging om serieus te zijn en vertel één van mijn vele mankementen.
En niemand reageert
Slaap lekkierquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:54 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga slapen.
Veel beterschap allemaal.
Tsja, ik vraag me serieus af wat 0,1 mg nou voor verschil zou uitmakenquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:53 schreef Twizu het volgende:
[..]
Ik heb hier ook een potje staan (niet op recept, dus die verwaarloosbare dosis). Slik er ook een hele shitload, maar vergeet ze ook altijd.
Welterusten!quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:54 schreef the_legend_killer het volgende:
Ik ga slapen.
Veel beterschap allemaal.
Ik heb 10 t/m 15 mg geslikt van melatonine(Ook op doktersrecept) Ik wilde toen mijn Zopiclon slaap-tabletten graag vervangen door iets anders maar het had totaal geef effect op mij. Sterker nog, ik werd er juist actiever door 's nachts.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hmz. Da's dan weer het andere uiterste.
Ik heb iets soortgelijks. Mijn slaapritme is behoorlijk verstoord door te laat opkomen van mijn melatonine-gehalte. Ik val pas laat in slaap en wordt dan ook pas laat wakker.
Melatonine werkt bij de meeste mensen gewoon goed (dat is een lichaamseigenstof) en daardoor worden ze rond een uur of 22.00 slaperig en kunnen rond 08.00 zonder al te veel problemen opstaan. Ik heb dat dus niet, en dat is ook geen ritme waar ik even aan gewend kan raken ofzo.
Daarom slik ik nu melatoninepillen (op recept, in de winkel is -0.1 mg verkrijgbaar ofzo, ik slik 3 mg) en dat helpt het zo af en toe wel.
Maarja, ik ben ze vandaag vergetenAls ik ze nu neem werkt het toch niet meer
En ik ben behoorlijk ziek, dus kan morgen toch lekker uitslapen
Denk aan me navelstrengquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:55 schreef Lysdexie het volgende:
Wat een kutverhalen allemaalHoe kan ik nog lekker slapen zo?
Thanks, baby gurllquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:55 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Lieve schat
Ik vind het een ontzettend goed idee van jou !!!!
jaquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:55 schreef ToT het volgende:
Owjah, melatonine, goed dat ik het lees. Ik heb hier een verpakking van 500 tabletjes liggen. Ff wat innemen!
Laat het je niet zo meenemen, hier kunnen we er tenminste nog mee leren levenquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:55 schreef Lysdexie het volgende:
Wat een kutverhalen allemaalHoe kan ik nog lekker slapen zo?
Die laatste afkortingen zijn echt oldskool yo!quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
Thanks, baby gurll
Hvj, wjnmk, wzntb, jeweet![]()
Ik ben erop gaan zittenquote:
0,1 mg doet niks, hooguit door het placebo effect zullen mensen er van slapen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:55 schreef Moira. het volgende:
[..]
Tsja, ik vraag me serieus af wat 0,1 mg nou voor verschil zou uitmaken
Maar schijnbaar helpt het wel voor mensen die slechts een lichte afwijking in hun melatoninegehalte hebben ofzo.
En je heb al een niet al te kleine kontquote:
speciaal voor jou:quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:54 schreef Moira. het volgende:
Godverdomme zeg.
En niemand reageert
Ik slikte eerst Franse shit. Dornomyl ofzo heette dat geloof ik.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:56 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Ik heb 10 t/m 15 mg geslikt van melatonine(Ook op doktersrecept) Ik wilde toen mijn Zopiclon slaap-tabletten graag vervangen door iets anders maar het had totaal geef effect op mij. Sterker nog, ik werd er juist actiever door 's nachts.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Heeeeeeyquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
speciaal voor jou:
Het is een onorigineel kutidee. Nachtbagger is tof, maar je moet niet denken dat je 's nachts altijd maar mag baggeren.
Daarbij zijn nummertjes stom
Daarbij hebben we de ONZ SC al. Nog een SC is dwaasheid.
Maar ondanks je kutidee hou ik nog wel van je hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |