Maar dat is lichamelijk....quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daarmee kom je er niet vanaf hoor. Ik heb ook 4 volwaardige alinea's gebruikt om jou uitgebreid te informeren
quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
OkéNee want dit is fokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
Ik ben geen man van OP'squote:Op donderdag 28 januari 2010 00:45 schreef timmmmm het volgende:
Steek eens wat meer moeite in die OP. Luie lapzwans!
quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:46 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Nee want dit is fokDan ben ik vanaf nu FOK!-lesbisch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan heb ik ook FOK!-verkering met jou
Zullen we nu taart gaan uitdelen?
Fuck the EBU.
Jaaaa! Er is weinig slecht van hunquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:41 schreef the_legend_killer het volgende:
Na 6 jaar weet ik wel wat jullie willenquote:
geestelijk is soms zwaarder iddquote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan ben ik vanaf nu FOK!-lesbisch!
En dan heb ik ook FOK!-verkering met jou
Zullen we nu taart gaan uitdelen?![]()
ADD & Depressief (geweest).quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:47 schreef Pixie. het volgende:
[..]
![]()
TAART VOOR IEDEREEN
[ afbeelding ]
Ik heb niks en slik ook geen pillenquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik heb ADHD en een Hoge Bloedruk vanwege de ritalin waardoor ik bloeddrukverlagers moet slikken.
Maar jij durft wel naar schoolquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:47 schreef Twizu het volgende:
[..]
ADD & Depressief (geweest).![]()
En ik ben nu aan het proberen om chronische insomnie te krijgen.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:48 schreef Moira. het volgende:
Weet je wat ik vind he?
Nachtbagger moet gewoon een erkende SC-reeks worden
Van 24.00 tot 06.00 mogen dergelijke topics geopend worden, en dan mogen er verdomme eindelijk ook eens topicnummertjes bij
probeer je me af te troeven ofzo, en tegen wie?quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb niks en slik ook geen pillen
Nee, ik ga ook al een tijdje niet meer.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:49 schreef Lysdexie het volgende:
[..]
Maar jij durft wel naar school?
Als je denkt dat je het beter kan doe jij dan de last postquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:48 schreef Joy_Division het volgende:
Matige op!![]()
...............................
Tussen Haakjes, dezen dus -> (Ik zou het nog slechter doen) <-
Geloof me, het is minstens even persoonlijk als lichamelijk. Maar goed, ik kan er nog wel wat meer persoonlijks bijgooien.quote:
Dat dacht ik dus juist niet.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als je denkt dat je het beter kan doe jij dan de last post
Hmz. Da's dan weer het andere uiterste.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:47 schreef Twizu het volgende:
[..]
ADD & Depressief (geweest).![]()
En ik ben nu aan het proberen om chronische insomnie te krijgen.
Als je twaalf bent, bén je een zware lastquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:48 schreef Twizu het volgende:
En ik ben 12, dat is ook een zware last.
Echt?quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:50 schreef Twizu het volgende:
[..]
Nee, ik ga ook al een tijdje niet meer.![]()
Nee, ik zeg alleen dat ik niks heb.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
probeer je me af te troeven ofzo, en tegen wie?
Dat lijkt me zó klote. Echt goed dat je er nog, relatief, positief instaat.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Geloof me, het is minstens even persoonlijk als lichamelijk. Maar goed, ik kan er nog wel wat meer persoonlijks bijgooien.
Mijn moeder is twee en een half jaar geleden bij ons weggegaan omdat ze het niet aankon voor een kind met kanker te zorgen, sindsdien staan mijn vader, mijn zus en ik er alleen voor. Recentelijk, nu het weer relatief goed gaat, probeert ze zich weer terug in mijn leven te wurmen, en de boodschap dat ik haar niet moet schijnt niet over te komen.
Door al die ellende heb ik twee en een half jaar schoolachterstand opgelopen, waardoor ik ook bijna 19 ben in 5 havo.
Op jonge leeftijd is al een lichte vorm van Asperger bij mij geconstateerd. We hebben het daar en de SC al eens uitgebreid over gehad, daar ga ik het verder neit meer zo uitgebreid over hebben.
Ow, en mijn eerste échte vriendinnetje, die ik toen der tijd al 2 jaar had, is 3 weken voor de operatie vreemd gegaan, omdat het te lastig voor haar was op haar 16de al voor haar vriend te moeten zorgen.
Dat zijn al 8 alinea's bij elkaar, nu moet je er toch echt aan geloven
enfant terriblequote:Op donderdag 28 januari 2010 00:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je twaalf bent, bén je een zware last
goedzoquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:51 schreef Joy_Division het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus juist niet.
We houden van jequote:Op donderdag 28 januari 2010 00:52 schreef timmmmm het volgende:
Ik ga morgen denk ik spijt krijgen van de overvloed aan drank en persoonlijke informatie
kom op, er zijn vast wel andere mensen die niks hebben.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee, ik zeg alleen dat ik niks heb.
Jullie blijkbaar wel allemaal.
En nu voel ik me eenzaam
Word.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
We houden van je
Je bent een fok broeder ofzo
nee joh, spijt moet je nooit hebbenquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:52 schreef timmmmm het volgende:
Ik ga morgen denk ik spijt krijgen van de overvloed aan drank en persoonlijke informatie
Ik heb hier ook een potje staan (niet op recept, dus die verwaarloosbare dosis). Slik er ook een hele shitload, maar vergeet ze ook altijd.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hmz. Da's dan weer het andere uiterste.
Ik heb iets soortgelijks. Mijn slaapritme is behoorlijk verstoord door te laat opkomen van mijn melatonine-gehalte. Ik val pas laat in slaap en wordt dan ook pas laat wakker.
Melatonine werkt bij de meeste mensen gewoon goed (dat is een lichaamseigenstof) en daardoor worden ze rond een uur of 22.00 slaperig en kunnen rond 08.00 zonder al te veel problemen opstaan. Ik heb dat dus niet, en dat is ook geen ritme waar ik even aan gewend kan raken ofzo.
Daarom slik ik nu melatoninepillen (op recept, in de winkel is -0.1 mg verkrijgbaar ofzo, ik slik 3 mg) en dat helpt het zo af en toe wel.
Maarja, ik ben ze vandaag vergetenAls ik ze nu neem werkt het toch niet meer
En ik ben behoorlijk ziek, dus kan morgen toch lekker uitslapen
Lees die vorige post van mij nog eens dan zie je het ook wel staan.quote:
Vast welquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
kom op er zijn vast wel andere mensen die niks hebben.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |