Maar dat is lichamelijk....quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Daarmee kom je er niet vanaf hoor. Ik heb ook 4 volwaardige alinea's gebruikt om jou uitgebreid te informeren
quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
OkéNee want dit is fokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
Ik ben geen man van OP'squote:Op donderdag 28 januari 2010 00:45 schreef timmmmm het volgende:
Steek eens wat meer moeite in die OP. Luie lapzwans!
quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:46 schreef Pixie. het volgende:
[..]
Nee want dit is fokDan ben ik vanaf nu FOK!-lesbisch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dan heb ik ook FOK!-verkering met jou
Zullen we nu taart gaan uitdelen?
Fuck the EBU.
Jaaaa! Er is weinig slecht van hunquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:41 schreef the_legend_killer het volgende:
Na 6 jaar weet ik wel wat jullie willenquote:
geestelijk is soms zwaarder iddquote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:46 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan ben ik vanaf nu FOK!-lesbisch!
En dan heb ik ook FOK!-verkering met jou
Zullen we nu taart gaan uitdelen?![]()
ADD & Depressief (geweest).quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:47 schreef Pixie. het volgende:
[..]
![]()
TAART VOOR IEDEREEN
[ afbeelding ]
Ik heb niks en slik ook geen pillenquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:46 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ik heb ADHD en een Hoge Bloedruk vanwege de ritalin waardoor ik bloeddrukverlagers moet slikken.
Maar jij durft wel naar schoolquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:47 schreef Twizu het volgende:
[..]
ADD & Depressief (geweest).![]()
En ik ben nu aan het proberen om chronische insomnie te krijgen.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:48 schreef Moira. het volgende:
Weet je wat ik vind he?
Nachtbagger moet gewoon een erkende SC-reeks worden
Van 24.00 tot 06.00 mogen dergelijke topics geopend worden, en dan mogen er verdomme eindelijk ook eens topicnummertjes bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |