LOL? In de vorige topics wordt die tablet bijna alleen maar afgekraakt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:49 schreef Cynix ® het volgende:
Ik ben bepaald geen Apple fan en ik schrik zelfs een beetje van het kritiekloze gedweep hier over alles wat met Apple te maken heeft
Nou ja, iedereen die ook maar de geríngste kritiek heeft mag eeuwig branden in de hel. Lees zelf ook nog eens terug.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:05 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ehhhh sorry maar lezen wij dezelfde Apple topics?.
http://tweakers.net/nieuw(...)llen-uitbrengen.htmlquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik moet het nog zien, denk niet dat ie er hier komt
Waarom nietquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:13 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik heb een pc, laptop, telefoon en mp3-speler van Apple, dus mag mezelf wel Apple fan noemen denk ik. Maar zelfs ik schrik soms een beetje van het gedweep.
iPad blijft een interessante optie als vervanger voor mijn iBookje. Doet alles dat ik nu op de iBook doe, maar dan sneller, langer op de accu, lichter. De prijs valt me niet tegen. De 130 euro extra voor 3G wel, maar ik ziet niet te springen om 3G op zo'n apparaat. 30 euro voor iWork vind ik overigens een zeer nette prijs.
Omdat ik 'm weinig onderweg zal gebruiken. Thuis heb ik gewoon WiFi. 3G van mijn telefoon gebruik ik ook niet zo vaak, en aangezien ik alles dat ik met 3G zou willen doen al op mijn telefoon kan, heb ik daar de iPad niet voor nodig.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:31 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Waarom niet?! Te langzaam oid...?
Voor navigatie is dat wel makkelijk. Al zie ik nog niet snel een carkit voor de iPad verschijnenquote:Op donderdag 28 januari 2010 21:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Omdat ik 'm weinig onderweg zal gebruiken. Thuis heb ik gewoon WiFi. 3G van mijn telefoon gebruik ik ook niet zo vaak, en aangezien ik alles dat ik met 3G zou willen doen al op mijn telefoon kan, heb ik daar de iPad niet voor nodig.
Ja hoho, je hebt kritiek en je hebt mensen die "OMFG EPIC FAIL!!!1111" roepen omdat er geen USB3 poorten en HD video download client op zitten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:27 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nou ja, iedereen die ook maar de geríngste kritiek heeft mag eeuwig branden in de hel. Lees zelf ook nog eens terug.
Hadden ze multitask beter kunnen vervangen door waterproof, want zo slaat het nergens opquote:
http://www.wacom.com/downloads/drivers.phpquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:30 schreef Mindstate het volgende:
Ik vrees dat jullie te druk zijn rond de iPad, maar kan het altijd proberen:
Heb een Wacom Bamboo One tablet hier, die ik wel eens gebruikte op mijn Windows PC. Wil hem nu even op mijn Macbook aansluiten, maar krijg hem niet werkend. Als ik hem in het usb-gleufje doe gaat het rode lampje wel branden, maar reageert verder totaal niet op mijn pennetje. Iemand een idee?
Ook dit, trouwens. Echt blij dat ik niet heb gewacht, wat zou ik gebaald hebben.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:54 schreef Tijn het volgende:
Niks mis met de huidige MPB's hoor, mensen
In welke USB poort heb je hem zitten?quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:56 schreef Mindstate het volgende:
Bedankt, maar heb ik al gedaan, had ik inderdaad even moeten vermelden.
Overigens Johnny Cashquote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:13 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ook dit, trouwens. Echt blij dat ik niet heb gewacht, wat zou ik gebaald hebben..
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 08:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
'Kloon iPad al lang te koop in Azië'.
In mijn ogen heeft Apple een redelijk gebalanceerd product bedacht zo. Die kloon is wel sneller, maar dat gaat weer ten koste van de accuduur.quote:Op het gebied van batterijduur moet de P88 het afleggen tegen de Apple iPad. De Chinese 'kloon' gaat slechts anderhalfuur mee, terwijl de Apple het zo'n 10 uur moet uithouden.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 08:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
'Kloon iPad al lang te koop in Azië'.
Dat mengt zich teveel met de apps. Als je een applicatie wil bouwen dan moet die volgens apple in de appstore terecht komen. Flash op websites ben ik zelf niet zo'n fan van.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:47 schreef __Saviour__ het volgende:
Het gebrek aan ondersteuning voor Flash blijft toch heel erg raar. Zeker voor een apparaat dat zo bedoeld is om mobiel op internet te kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |