Daar is het ding dan ook niet voor bedoeld. Gewoon op de bank surfen, boek lezen, spelletje ofzo, en daar is dat ding ideaal voor.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:18 schreef Antony1989 het volgende:
Toen ik dat filmpje zag van de ipad, en op het laatst die vent zag praten vond ik wel dat ie echt groot gelijk heeft.
Software / hardware / chip technology team zit in een bedrijf ze kunnen dus inderdaad alles opelkaar afstemmen.
Voordeel het werkt perfect, alles is op elkaar afgestemd, alleen weinig vrijheid tot uitbreiding. Dat is het grootste nadeel.
Of je moet ze kopenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:46 schreef nelisb het volgende:
Dit dus! Films moet je dus altijd omzetten!
Audio playback
Frequency response: 20Hz to 20,000Hz
Audio formats supported: AAC (16 to 320 Kbps), Protected AAC (from iTunes Store), MP3 (16 to 320 Kbps), MP3 VBR, Audible (formats 2, 3, and 4), Apple Lossless, AIFF, and WAV
User-configurable maximum volume limit
TV and video
Support for 1024 by 768 pixels with Dock Connector to VGA Adapter; 576p and 480p with Apple Component AV Cable; 576i and 480i with Apple Composite Cable
H.264 video up to 720p, 30 frames per second, Main Profile level 3.1 with AAC-LC audio up to 160 Kbps, 48kHz, stereo audio in .m4v, .mp4, and .mov file formats; MPEG-4 video, up to 2.5 Mbps, 640 by 480 pixels, 30 frames per second, Simple Profile with AAC-LC audio up to 160 Kbps, 48kHz, stereo audio in .m4v, .mp4, and .mov file formats
+1quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:42 schreef __Saviour__ het volgende:
Apart vind ik dat er geen nieuwe MPB's zijn aangekondigd. De gemiddelde tijd die zat tussen de vorige updates is al ruim verstreken (te zien op macrumors)
Ik ben op zelf aan het uitkijken naar een nieuwe laptop en die mag dan best high-end gaan zijn, ook qua prijs. Maar nu er enkel dus nog de oude Core 2 Duo's zijn te vinden in de macbooks, is dat minder interessant. De Vaio-lijn van Sony (die zich goed kan meten met de MPB's) is wel vernieuwd, over een paar weken zijn daarvan Core i5 modellen te koop. Dus Apple loopt zo wel een achterstand op. De relatief hoge prijs van de mpb's was voorheen altijd wel te rechtvaardigen op de specificaties, maar nu dus niet meer zo.
hopelijk dan ook met jailbreak?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:51 schreef nelisb het volgende:
Net zoals je iPhone/iPod? Synchroniseren met iTunes.
Ik heb laatst exact dezelfde upgrade uitgevoerd met m'n iMac. Inclusief bezorging heeft het me uiteindelijk 94 euro gekost. Dat vond ik al best prijzig, maar 140 euro is echt absurd.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:43 schreef Renesite het volgende:
2 keer 1gig naar 2 keer 2gig module voor mijn macbook: 140 euro.
Klootzakken!
Bij de macmequote:Op zaterdag 30 januari 2010 23:45 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik heb laatst exact dezelfde upgrade uitgevoerd met m'n iMac. Inclusief bezorging heeft het me uiteindelijk 94 euro gekost. Dat vond ik al best prijzig, maar 140 euro is echt absurd.
Bij de nieuwste mac?quote:Op zondag 31 januari 2010 00:09 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Zelf inbouwen. Fluitje van een cent en je behoudt gewoon je garantie.
Ja is heel simpel!quote:Op zondag 31 januari 2010 12:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Bij de nieuwste mac?
Daarnaast: aanschaf van die stripjes schijnt ook 70eu te kosten
aaaaai!quote:Op zondag 31 januari 2010 12:49 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Ja is heel simpel!
ps. Als je de nieuwe macbook hebt heb je geen Mini-dvi. Fout heb ik ook gemaakt.
Moet ik me binnenkort maar eens heel goed in gaan verdiepen, want ik wordt schijtziek van dat uploaden.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:32 schreef nelisb het volgende:
Nieuwsgroepen vind ik ideaal.
Maar is dat het gemiddeld 7,5¤ per maand kost.
Sneller downloaden, vaak sneller beschikaar n geen verplichte upload ratio's.
Maar goed dat is persoonlijk.
Goeie tip: gelijk maar ff gedaan!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:50 schreef Junkie het volgende:
Wat is er toch mis met die gast, Vincent Everts. Ik heb net tenenkrommend zijn iPad filmpje zitten kijken.
http://www.ipadplanet.nl/359/ipad-review-van-vincent-everts/ Ik denk echt dat er iets mis met hem is.![]()
![]()
Doe mij dan maar een review door iJustine...
iPad UI gets ported to the iPhone and iPod touch
[ afbeelding ]
En die themes zijn toch best grappig.... Misschien toch maar een keertje Jailbreaken. Vreet dit niet extra batterij?
Heb mn iPhone gisteren officieel laten unlocken.
Het is echt zo simpel! 1 x instellen en downloaden maar!quote:Op zondag 31 januari 2010 13:25 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Moet ik me binnenkort maar eens heel goed in gaan verdiepen, want ik wordt schijtziek van dat uploaden.
quote:Op zondag 31 januari 2010 13:35 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Goeie tip: gelijk maar ff gedaan!
[ afbeelding ]
Hoeveel heb je betaald?quote:Op zondag 31 januari 2010 18:25 schreef Blistering het volgende:
* Blistering heeft een iPod Touch 32 gig besteld. Mag ik hier nu ook posten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |