Je kan meer gratis lessen downloaden via de garageband store.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:26 schreef robbolo het volgende:
[..]
Zoiets moet t zijn geweestHeb het nu met de 2e disk alsnog gevonden. Jammer dat garageband maar 1 oefening heeft. Had wel graag gitaar willen leren spelen.
Heb trouwens ook Iwork erbij gehaald. Was bij mekaar ¤800 kwijt
Zijn er nog dingen die echt handig zijn om te hebben? Naast de links die Roel_Jewel postte.
quote:•16GB iPad alleen Wi-Fi – ¤499
•32GB iPad alleen Wi-Fi – ¤599
•64GB iPad alleen Wi-Fi – ¤699
•16GB iPad met Wi-Fi en 3G – ¤629
•32GB iPad met Wi-Fi en 3G – ¤729
•64GB iPad met Wi-Fi en 3G – ¤829
Ja maar dat was waarschijnlijk ook een gok.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:22 schreef Jarno het volgende:
De goedkoopste was toch 449 bij mail a mac?
Ik wacht de definitieve prijzen wel ff afquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:20 schreef Semmm het volgende:
iPad Flash nieuws:
http://www.ipadplanet.nl/(...)sh-voor-de-ipad-aan/
http://www.ipadplanet.nl/(...)omotiefilmpje-apple/
en de europeze prijzen zijn gelek via de Duitse T-Mobile site, helaas 1:1
Is alleen nog niet helemaal zeker natuurlijk.
[..]
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:59 schreef Junkie het volgende:
[..]
Je kan meer gratis lessen downloaden via de garageband store.
Lesson Store -> Basislessen
Dan gebruik je nu een andere vingerquote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:41 schreef elcastel het volgende:
Ik heb spierpijn in mijn rechter wijsvinger van het scrollen de hele dag..
Ik scroll nu gewoon met mijn wijsteen gaat ook prima.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:50 schreef koffiekoekje het volgende:
Dan gebruik je nu een andere vinger
Dan heb je de handen mooi vrij voor een iPadquote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:56 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik scroll nu gewoon met mijn wijsteen gaat ook prima.
Haha, inderdaad. M'n moeder heeft helemaal niks met technologie maar kwam vanmiddag hier op bezoek en het eerste wat ze zei: "je gaat nu zeker ook zo'n iPad kopen?". Ze had het item bij DWDD gezien.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:28 schreef nelisb het volgende:
Ipad ipad ipad iedereen praat erover, zelfs m'n ouders die amper een pc kunnen bedienen. Doen ze toch weer goed bij Apple.
Hier ook inderdaad. Ze weet amper hoe de laptop werkt, maar ze wist wel dat er een iPad op de markt ging komen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:36 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Haha, inderdaad. M'n moeder heeft helemaal niks met technologie maar kwam vanmiddag hier op bezoek en het eerste wat ze zei: "je gaat nu zeker ook zo'n iPad kopen?". Ze had het item bij DWDD gezien.
Transmission.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:25 schreef robbolo het volgende:
Welk programma gebruiken jullie om torrents te downloaden? Of zijn er betere alternatieven, ipv torrents?
Ik gebruik Vuze. Daar kan je tenminste een heleboel mee instellen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:25 schreef robbolo het volgende:
Welk programma gebruiken jullie om torrents te downloaden? Of zijn er betere alternatieven, ipv torrents?
Niet nodig joh. En Transmission heeft zat instellingenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:05 schreef Junkie het volgende:
[..]
Ik gebruik Vuze. Daar kan je tenminste een heleboel mee instellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |