quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
De stekker zit er niet inquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik heb een vraag, voor jullie een domme, maar ik heb het nodig!!!!!!!!!! help me
hier kan echt niemand wat mee, sorry. Stel hem opnieuw aubquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
We hadden een tijdje terug iets over balansen en blablalbalba, maar toen zei die man blabla er zijn 2 manieren om een balans op te stellen. Wat zijn die twee manieren?
De docent zei dat er er twee manieren zijn om een balans op te stellen. Wat zijn die twee manieren?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:45 schreef Rookert het volgende:
[..]
hier kan echt niemand wat mee, sorry. Stel hem opnieuw aub
quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
We hadden een tijdje terug iets over balansen en blablalbalba, maar toen zei die man blabla er zijn 2 manieren om een balans op te stellen. Wat zijn die twee manieren?
Welk vak? Heeft het te maken met school? Vragen, vragen...quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
De docent zei dat er er twee manieren zijn om een balans op te stellen. Wat zijn die twee manieren?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:46 schreef SatinCare het volgende:
Ik wou al heel politiek correct typen, domme vragen bestaan niet, alleen domme antwoorden..tot ik het las
[..]
Wat is er mis met die vraag?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:46 schreef SatinCare het volgende:
Ik wou al heel politiek correct typen, domme vragen bestaan niet, alleen domme antwoorden..tot ik het las
[..]
m&oquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:47 schreef Rookert het volgende:
[..]
Welk vak? Heeft het te maken met school? Vragen, vragen...
Oké, weet ik veel.quote:
Twee manieren? Bedoel je niet twee kolommen? Links komen namelijk de activa (je bezit) en rechts de passiva (je financiering).quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
volgens mij is er echt iets mis gegaan in mijn hoofd, maar ik bedoelde credit en debet ofzo en als iets debet dan bij creditzijde ofzo...quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Twee manieren? Bedoel je niet twee kolommen? Links komen namelijk de activa (je bezit) en rechts de passiva (je financiering).
Debet = activaquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
volgens mij is er echt iets mis gegaan in mijn hoofd, maar ik bedoelde credit en debet ofzo en als iets debet dan bij creditzijde ofzo...
allemaal dombo's hier.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:51 schreef GenusButeo het volgende:
Het is opeens muisstil nu je over economie bent begonnen, Bilmi.
quote:
Er gaat een hele wereld voor me open, dankjewel.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Debet = activa
Credit = passiva
Hetzelfde dus.
Waarom denk je dat die leraar voor de klas staat?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
dit:
Een rekening van bezit wordt gedebiteerd als de bezitting groter wordt.
Een rekening van bezit wordt gecrediteerd als de bezitting kleiner wordt
en nog meer blabla
wat is een rekening van bezit?
wat doe je nu dan?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:52 schreef Rookert het volgende:
Eindelijk een reden om even wat anders te doen, thanks Bilmi
Schaam jequote:Op woensdag 27 januari 2010 22:54 schreef GenusButeo het volgende:
Ik had E&M als profiel, maar ik heb Economie met een 5 afgerond.
ik ga huilen, wat een poepvak. Ik ben echt bang dat ik het niet ga redden door zulke dingen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:54 schreef GenusButeo het volgende:
Ik had E&M als profiel, maar ik heb Economie met een 5 afgerond.
Nou en.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:55 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Schaam je![]()
Ik had N&G en heb eco met een 7 afgesloten
toen was ik nog niet serieus..quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Waarom denk je dat die leraar voor de klas staat?
Je haalt het wel. Gewoon doorbijten. Je bent slim.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik ga huilen, wat een poepvak. Ik ben echt bang dat ik het niet ga redden door zulke dingen.![]()
Het enige leuke is redeneren en tekstverklaren. Verder zijn alle vakken poep. Help me.
jij bent zo gemeen voor eco..quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:56 schreef IHVK het volgende:
N&G en ik heb eco keihard laten vallen.
(gewoon heel hard dus)
Ik ook niet, maar eindexamen was zooooooooo makkelijkquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:55 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nou en.Eco was echt kut. Ik deed er niet eens moeite voor.
Dat weet ik niet eens meer.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:56 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar eindexamen was zooooooooo makkelijk
Er zijn altijd wel vakken die je niet leuk vindt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:55 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik ga huilen, wat een poepvak. Ik ben echt bang dat ik het niet ga redden door zulke dingen.![]()
Het enige leuke is redeneren en tekstverklaren. Verder zijn alle vakken poep. Help me.
Dat moet je niet te vaak zeggen om mij aan het werk te krijgen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:56 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Je haalt het wel. Gewoon doorbijten. Je bent slim.
Bek.quote:
Het wordt ook niks met jou, domme trut!quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dat moet je niet te vaak zeggen om mij aan het werk te krijgen.![]()
M&O is echt een vak waar ik moeite mee heb. Ik kan niet bij de les blijven, het is zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooo saai. Heb er ook niets aan.
Jullie geven me zelfvertrouwen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:57 schreef IHVK het volgende:
[..]
Er zijn altijd wel vakken die je niet leuk vindt.
En aangezien je slim bent haal je die ook, doorbijten eventjes.
Economie is echt niet subjectief hoor. Voor alles is er wel een model of een berekening. Geen persoonlijke mening of iets dergelijks die er aan te pas komt. Alleen maar getalletjes invullen en sommen berekenen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:58 schreef siddha het volgende:
Economie is een van de meest subjectieve vak wat er is, vergelijkbaar met psychologie
zelfs ik heb een half jaar m&o gehad in de 3e klasquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:59 schreef IHVK het volgende:
M&O bestond vroeger niet.
Maar het is heel moeilijk hoor ik van iedereen.
Het subjectieve deel --> redeneren, vind ik echt leuk. Omdat daar meerdere antwoorden mogelijk zijn, maar het rekendeel vind ik verschrikkelijk.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:58 schreef siddha het volgende:
Economie is een van de meest subjectieve vak wat er is, vergelijkbaar met psychologie
Oh bij mij op school dan.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:00 schreef SatinCare het volgende:
[..]
zelfs ik heb een half jaar m&o gehad in de 3e klasen dat was echt in 2003 ofzo
Ja, dat stimuleert me om te bewijzen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:59 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Het wordt ook niks met jou, domme trut!
Helpt dat?
Ik ben blij dat ik niet voor M&O had gekozen.
Gratau heeft al meer dan 8 toetsen gehad? Wij hebben er pas 2 gehad.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:59 schreef IHVK het volgende:
M&O bestond vroeger niet.
Maar het is heel moeilijk hoor ik van iedereen.
Een deel van economie bestaat wel uit beredeneren.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:00 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Economie is echt niet subjectief hoor. Voor alles is er wel een model of een berekening. Geen persoonlijke mening of iets dergelijks die er aan te pas komt. Alleen maar getalletjes invullen en sommen berekenen.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:01 schreef Rookert het volgende:
Ik ga even GTA SA doen op de alt-tab, dit gaat te diep
Gelukkig.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:01 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja, dat stimuleert me om te bewijzen.![]()
Ben ook blij voor jou, had niet verwacht dat het zo erg was.
jij blij, het was echt saaiquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:01 schreef IHVK het volgende:
[..]
Oh bij mij op school dan.![]()
Het kwam het laatste jaar pas.
Ik ook.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:03 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Gelukkig.![]()
Ja, ik haat economische vakken. Ben meer van de talen.
Maar het gaat over de verklaring van de gedrag van de mens, een irrationeel wezen kun je dan niet in diagrammen en cijfers uitleggen, psychologie gaat juist over de waarschijnlijkheid (zoals het ook in de economie) maar jij hebt wel gelijk dat psychologie zichzelf wel als een hele logische en harde wetenschap zietquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:00 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Economie is echt niet subjectief hoor. Voor alles is er wel een model of een berekening. Geen persoonlijke mening of iets dergelijks die er aan te pas komt. Alleen maar getalletjes invullen en sommen berekenen.
Je haalt het welquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
Als ik dit jaar haal, krijgen jullie allemaal een ijsje.
Ik denk het ook wel, maar niet met mooie cijfers. M'n moeder wil alles boven de 7,8/8 ofzo.quote:
Oké, maar dat heb je met alles. Economie is naar mijn mening toch wel een van de minder subjectieve vakken, want zoals ik al zei heb je voor alles wel een formule of een model. De getallen (die bijvoorbeeld uit een balans komen rollen) zeggen al vrij veel.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Een deel van economie bestaat wel uit beredeneren.
Maar het is wel makkelijk te doen, toch?quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:04 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ook.Maar vind het bij Nederlands wel vervelend om toetsen over de theorie te krijgen. Dat is echt dodend en meestal doe je er ook niets mee.
Jeeeej.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
Hmm, dat is wel zo.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Oké, maar dat heb je met alles. Economie is naar mijn mening toch wel een van de minder subjectieve vakken, want zoals ik al zei heb je voor alles wel een formule of een model. De getallen (die bijvoorbeeld uit een balans komen rollen) zeggen al vrij veel.
Ik vond het zelf ook een klote vak. Ik had veel liever scheikunde, Natuurkunde en biologiequote:Op woensdag 27 januari 2010 23:00 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het subjectieve deel --> redeneren, vind ik echt leuk. Omdat daar meerdere antwoorden mogelijk zijn, maar het rekendeel vind ik verschrikkelijk.![]()
Nee, ik ben echt slecht in stampen. Ik krijg er slapeloze nachten van en voel me er echt niet goed bij. Dit klinkt aanstellerig, maar kan iedere keer wel janken als ik hoor dat we weer zo'n kuttoets krijgen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:08 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Maar het is wel makkelijk te doen, toch?
De homo economicus inderdaad, zoals de economen dat noemen, een volledig rationeel en volledig geïnformeerd mens. De werkelijkheid wil alleen dat een mens nooit volledig rationeel en volledig geïnformeerd kan zijn, ook al zou het dat willen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:05 schreef siddha het volgende:
[..]
Maar het gaat over de verklaring van de gedrag van de mens, een irrationeel wezen kun je dan niet in diagrammen en cijfers uitleggen, psychologie gaat juist over de waarschijnlijkheid (zoals het ook in de economie) maar jij hebt wel gelijk dat psychologie zichzelf wel als een hele logische en harde wetenschap ziet
Hoor dat het heel moeilijk is, dus heb daar ook m'n twijfels over.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:09 schreef siddha het volgende:
[..]
Ik vond het zelf ook een klote vak. Ik had veel liever scheikunde, Natuurkunde en biologie
Als ik kon delen, zou ik het doen. Echt waar.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
en niet eens aan je fokvriendjes geven..
Je bent een slim kereltjequote:Op woensdag 27 januari 2010 23:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
De homo economicus inderdaad, zoals de economen dat noemen, een volledig rationeel en volledig geïnformeerd mens. De werkelijkheid wil alleen dat een mens nooit volledig rationeel en volledig geïnformeerd kan zijn.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:12 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Als ik kon delen, zou ik het doen. Echt waar.
pistache en limoenquote:
Wat Nederlands van jequote:Op woensdag 27 januari 2010 23:05 schreef Bilmiyorem het volgende:
Hmm, ''subjectief'' is niet het juiste woord (daarom ook dat je het tussen aanhalingstekens hebt geplaatst, denk ik), want in de studies die vaak als ''subjectief'' worden betiteld kun je natuurlijk ook objectief zijn, als je maar gegronde theorieën gebruikt en met een logische redenatie komt, plus bewijsvoering. Maar goed, de sociale wetenschappen (sociologie, etc.) worden doorgaans dus als ''subjectief'' gezien, zoals ik al zei.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:08 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Hmm, dat is wel zo.Als je beredeneert, gaat het vaak ook om een voordeel/nadeel en het kan gewoon allebei, dus dat kun je ook niet zo subjectief zien.
Welke opleidingen zijn "subjectief"?
Stiekem ben ik ook een Nederlandse. dacht dat jullie dat wel door hadden..quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:19 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Wat Nederlands van jeIk wil zelfgemaakte tulumba van je
fakerdquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:21 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Stiekem ben ik ook een Nederlandse. dacht dat jullie dat wel door hadden..
Slaap lekkerquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:22 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik ga maar eens. Morgen om 06:45 opstaan.![]()
Welterusten.
Kan je wat met die opleidingen? Hoor vaak dat het onzinopleidingen zijn en ik wil wel "makkelijk" aan een baan kunnen komen. Als het nodig is, neem ik dus een voor mij minder leuke opleiding, om aan het werk te komen. Bij welke opleidingen hoef je niet veel te stampen, maar ook niet veel te rekenen? (aansluitend op e&m met fra, dui en m&o)quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hmm, ''subjectief'' is niet het juiste woord (daarom ook dat je het tussen aanhalingstekens hebt geplaatst, denk ik), want in de studies die vaak als ''subjectief'' worden betiteld kun je natuurlijk ook objectief zijn, als je maar gegronde theorieën gebruikt en met een logische redenatie komt, plus bewijsvoering komt. Maar goed, de sociale wetenschappen (sociologie, etc.) worden doorgaans dus als ''subjectief'' gezien, zoals ik al zei.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:01 schreef Rookert het volgende:
Ik ga even GTA SA doen op de alt-tab, dit gaat te diep
goede nachtquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:22 schreef TheMagnificent het volgende:
Welterusten.
Slaap lekker!quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:22 schreef TheMagnificent het volgende:
Welterusten.
hoe oud word je dan?quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dan ben je weer een jaar te lang op deze wereld
batsin bu dunyaaa
begrijp je hem?quote:
ok , straks jaquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Laten we samen in een hoekje huilen..
Jullie klinken een tikkie depri vandaag?quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:25 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Laten we samen in een hoekje huilen..
quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
nee nu.. ik houd het niet meer..
ben ik ookquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:26 schreef siddha het volgende:
[..]
Jullie klinken een tikkie depri vandaag?
Ja het leven is gewoon k*tquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:26 schreef siddha het volgende:
[..]
Jullie klinken een tikkie depri vandaag?
durf je het te vertellen?quote:
Ik hoop niet dat ik echt ga huilenquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik den kdat ik straks echt ga huilen
vertelquote:
wel als je mij ziet huilen..quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:28 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ik echt ga huilen
21.quote:
quote:
liever niet, dan ga ik echt janken straksquote:
zo lig ik elke nacht in mijn bedquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
wel als je mij ziet huilen..![]()
ik heb echt zin in morgen
als ik morgen thuis kom ga ik in foetushouding op m'n bed liggen, even echt rusten..
Je bent ook jong, ik had je wel ouder geschatquote:
ik serieus.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:30 schreef SatinCare het volgende:
[..]
zo lig ik elke nacht in mijn bed
Jij bent zeker een rasoptimist.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:24 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dan ben je weer een jaar te lang op deze wereld
batsin bu dunyaaa
ik ook trutquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
check dat sarcasme van satincare, ik ben echt depri..
Thanks.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:25 schreef TheMagnificent het volgende:
O ja, Genus, alvast gefeliciteerd jongen.![]()
Nu ben ik weg.
jaquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:31 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Jij bent zeker een rasoptimist.
Waarom?quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:30 schreef siddha het volgende:
[..]
Je bent ook jong, ik had je wel ouder geschat
hoe oud denk je dat ik ben danquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:30 schreef siddha het volgende:
[..]
Je bent ook jong, ik had je wel ouder geschat
Je maakt me boosquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:31 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
maak me niet belachelijk.. ik ben echt depri
Belli.quote:
Omdat ik je een denker vind, in jouw postsquote:
Maakt niet uit.quote:
begin twintig?quote:
verkeerde quotequote:Op woensdag 27 januari 2010 23:33 schreef siddha het volgende:
[..]
Omdat ik je een denker vind, in jouw posts
nee dat wil jij niet he, dat ik vrolijk benquote:
mijn leeftijdquote:
nee want dan heb ik niemand om samen mee depri te zijn..quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:35 schreef SatinCare het volgende:
[..]
nee dat wil jij niet he, dat ik vrolijk ben
Had ik helemaal vergeten maar ik weet niet eens wat twitter isquote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:37 schreef siddha het volgende:
[..]
Had ik helemaal vergeten maar ik weet niet eens wat twitter is
17 04 71quote:
nooit geprobeerdquote:
Twitter is een internetdienst waarbij gebruikers korte berichtjes publiceren. Het is een sociale netwerksite waarop men zichzelf, zoals bij Facebook, een profiel en een avatar kan aanmeten.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:37 schreef siddha het volgende:
[..]
Had ik helemaal vergeten maar ik weet niet eens wat twitter is
damn 3 jaar jonger dan mijn moederquote:
Schattigquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
Siddha, jij bent de eerste die me vandaag echt aan het lachen heeft gekregen.
Praat je ook zo in het echt?quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:38 schreef IHVK het volgende:
[..]
Twitter is een internetdienst waarbij gebruikers korte berichtjes publiceren. Het is een sociale netwerksite waarop men zichzelf, zoals bij Facebook, een profiel en een avatar kan aanmeten.
alstuquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
Wat zei hij?quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
GMTAquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:38 schreef IHVK het volgende:
[..]
Twitter is een internetdienst waarbij gebruikers korte berichtjes publiceren. Het is een sociale netwerksite waarop men zichzelf, zoals bij Facebook, een profiel en een avatar kan aanmeten.
dat hij niet eens weet wat twitter is.. terwijl hij al die tijd uitleg vroeg aan ihvkquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:39 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wat zei hij?ik heb het even niet gevolgd (was douchen
)
quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:39 schreef Ayca het volgende:
[..]
)
quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:40 schreef SatinCare het volgende:
mijn voeten zijn vet koudddddddd, maar ik kon maar 1 sok vindendus nu heb ik 1 sok aan en mijn andere voet is bevroren
ander paar pakkenquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:40 schreef SatinCare het volgende:
mijn voeten zijn vet koudddddddd, maar ik kon maar 1 sok vindendus nu heb ik 1 sok aan en mijn andere voet is bevroren
Dus het is een soort facebook? daar zit ik nl wel inquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:38 schreef IHVK het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:40 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
dat hij niet eens weet wat twitter is.. terwijl hij al die tijd uitleg vroeg aan ihvk
lijkt beetje raar om om te lachen
GMTA ?quote:
neh je kan berichtjes van max. 140 tekens posten enz..quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:41 schreef siddha het volgende:
[..]
Dus het is een soort facebook? daar zit ik nl wel in
je kon mij ook wel vragen hoor, oud ben ik maar dood nog nietquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:39 schreef Ayca het volgende:
[..]
)
Ik zit nu ook achter de pc, mn moeder heeft mijn laptop afgepaktquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:42 schreef SatinCare het volgende:
ja maar ik zit nu achter mijn pc, van de laptop word ik zo scheel
quote:
quote:
Oke sorry volgende keer zal ik het aan jou vragenquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:44 schreef siddha het volgende:
[..]
je kon mij ook wel vragen hoor, oud ben ik maar dood nog niet![]()
Dus ik kan vader van jullie allen wezen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
welke?quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
siddha jouw berichten snap ik soms echt niet..
Nee je zegt steeds dat je gaat douchen, dat is een beetje grappig omdat verder niemand hier zegt wanner hij of zij doucht.quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:46 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee je zegt steeds dat je gaat douchen, dat is een beetje grappig omdat verder niemand hier zegt wanner hij of zij doucht.
Ha ha! Mensen die anders zijn dan de rest. Altijd grappig je weet toch.
bijna een ouwe lul, je nadert nu met rappe schreden 30quote:
Ik was zo in het ziekenhuis en alle bejaarde mensen keken omroep MAX. En ze keken zo voldaan.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:48 schreef siddha het volgende:
[..]
bijna een ouwe lul, je nadert nu met rappe schreden 30![]()
je krijgt zoals IHVK ook gekregen heeft een abonnement op omroep MAX
quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:46 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nee je zegt steeds dat je gaat douchen, dat is een beetje grappig omdat verder niemand hier zegt wanner hij of zij doucht.
Ha ha! Mensen die anders zijn dan de rest. Altijd grappig je weet toch.
...quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:48 schreef siddha het volgende:
[..]
bijna een ouwe lul, je nadert nu met rappe schreden 30![]()
je krijgt zoals IHVK ook gekregen heeft een abonnement op omroep MAX
Ja he, nog een maandje en dan ben ik geen 21 meerquote:
Op youtube staan er veel van dat soort filmpjes, ze zijn walgelijk maar je blijft kijkenquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:48 schreef GenusButeo het volgende:
Gatverdamme. Een vriendin van me stuurt zo'n filmpje waar een gigantische puist wordt uitgeknepen. Walgelijk was het. Walgelijke vriendin.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:48 schreef Ayca het volgende:
[..]
sorry hoor
ik zeg het ook altijd op msn ofzo
niet perse dat ik ga douchen maar dat ik naar de wc ga of even iets anders moet doen ofzo
![]()
Okey, is niet erg.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:48 schreef Ayca het volgende:
[..]
sorry hoor
niet perse dat ik ga douchen maar dat ik naar de wc ga of even iets anders moet doen ofzo
![]()
Leuk om te quoten voor later, dankjequote:Op woensdag 27 januari 2010 23:48 schreef Ayca het volgende:
[..]
sorry hoor
![]()
Dit ookquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
een vriendin van me zei: wacht even ik moet poepen...![]()
Hhaahahquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
![]()
een vriendin van me zei: wacht even ik moet poepen...![]()
Ik had gelijk weggeklikt, hoor.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:49 schreef Ayca het volgende:
[..]
Op youtube staan er veel van dat soort filmpjes, ze zijn walgelijk maar je blijft kijken![]()
Ook ditquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:49 schreef Ayca het volgende:
[..]
Op youtube staan er veel van dat soort filmpjes, ze zijn walgelijk maar je blijft kijken![]()
Trusten.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:51 schreef siddha het volgende:
deze oudje gaat slapen, dus iedereen een goede nacht
iyi gecelerquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:51 schreef siddha het volgende:
Het is toch niet zo raar om te vertellen wat je gaat doen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:50 schreef Rookert het volgende:
[..]
Leuk om te quoten voor later, dankje
Genus is zo jarigquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:51 schreef siddha het volgende:
Vooruit ik vergeef jequote:Op woensdag 27 januari 2010 23:50 schreef IHVK het volgende:
[..]
Okey, is niet erg.
Ik vond het alleen grappig, gelijk boos.
Slaap lekker!quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:51 schreef siddha het volgende:
Happy birthdayquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:51 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik had gelijk weggeklikt, hoor.
Twitter is kut.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:52 schreef Ayca het volgende:
[..]
Het is toch niet zo raar om te vertellen wat je gaat doen.Heel dat Twitter gaat daar over
Welterusten opaquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:51 schreef siddha het volgende:
had ik vergetenquote:
Latente homoquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:53 schreef IHVK het volgende:
@SterkeAtleet Ik had toen maar 4 uur geslapen
Mijn laatste tweet.
Ik had me aangemeld maar ik heb nog maar 1 tweet geschrevenquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:53 schreef Rookert het volgende:
[..]
Twitter is kut.
Maar ik zeg t ook als ik ga douchen hoor, ook toen wij tegelijk gingen en bilmi ideeën kreeg
echt subtielquote:
quote:
Wat was je laatste tweet?quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:54 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik had me aangemeld maar ik heb nog maar 1 tweet geschreven![]()
ja dat was ook wel toevallig
Thanks!quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:53 schreef siddha het volgende:
[..]
Happy birthday![]()
![]()
![]()
en dat vele jaren bij moge komen
Nog niet...quote:
Ik ben halve dag weggeweest, maar denk ook dat t veel isquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:57 schreef IHVK het volgende:
Ik durf zo niet eens kijken bij het dagtotaal.
ik heb volgens mij m'n record verbroken..quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:57 schreef IHVK het volgende:
Ik durf zo niet eens kijken bij het dagtotaal.
Pff iets van: dit ga ik waarschijnlijk toch niet gebruiken maar ik probeer het maarquote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:00 schreef Ayca het volgende:
[..]
Pff iets van: dit ga ik waarschijnlijk toch niet gebruiken maar ik probeer het maarzoiets, ik had gelijk
quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:00 schreef SatinCare het volgende:
hebben jullie geen gezeik met de site
hoe dat dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:01 schreef Rookert het volgende:
Gefeliciteer GenusDat er maar mooie dingen uit de last komen
![]()
nu wel dusquote:
waar staat dat?quote:
ik sta ook vaak hoog.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:03 schreef Ayca het volgende:
Die ene gast is vast weer eerste donthate ofzo, wat een mongool is dat
Laatste tijd stond ik ook best hoogquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik sta ook vaak hoog.![]()
![]()
laatste tijd wel minder, maar vandaag zeker weer.
er is een tijd van komen en een tijd van gaanquote:
Ik sta al weken in top 20...quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:03 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik sta ook vaak hoog.![]()
![]()
laatste tijd wel minder, maar vandaag zeker weer.
ik juist weer lager.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:04 schreef Ayca het volgende:
[..]
Laatste tijd stond ik ook best hoog
Hoezo? Omdat hij veel post?quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:03 schreef Ayca het volgende:
Die ene gast is vast weer eerste donthate ofzo, wat een mongool is dat
jij moet altijd blijven.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:04 schreef Slayage het volgende:
[..]
er is een tijd van komen en een tijd van gaan
wijze woordenquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:04 schreef Slayage het volgende:
[..]
er is een tijd van komen en een tijd van gaan
Nee hij is gewoon een mongoolquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:04 schreef IHVK het volgende:
[..]
Hoezo? Omdat hij veel post?
Of is hij gewoon een mongool?
wat doe ik daar?quote:
Misschien wel.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:06 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
betekent dat wij ook eens moeten oprotten..![]()
nee is beter als ik ga, voel me vandaag weer wat beter dus moet meteen de hele nacht achter de pc door brengen, anders ben ik morgen weer ziek, maar ben benieuwd ofe je weer kwebbel kampioen bentquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |