quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
De stekker zit er niet inquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:43 schreef Bilmiyorem het volgende:
ik heb een vraag, voor jullie een domme, maar ik heb het nodig!!!!!!!!!! help me
hier kan echt niemand wat mee, sorry. Stel hem opnieuw aubquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
We hadden een tijdje terug iets over balansen en blablalbalba, maar toen zei die man blabla er zijn 2 manieren om een balans op te stellen. Wat zijn die twee manieren?
De docent zei dat er er twee manieren zijn om een balans op te stellen. Wat zijn die twee manieren?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:45 schreef Rookert het volgende:
[..]
hier kan echt niemand wat mee, sorry. Stel hem opnieuw aub
quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
We hadden een tijdje terug iets over balansen en blablalbalba, maar toen zei die man blabla er zijn 2 manieren om een balans op te stellen. Wat zijn die twee manieren?
Welk vak? Heeft het te maken met school? Vragen, vragen...quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
De docent zei dat er er twee manieren zijn om een balans op te stellen. Wat zijn die twee manieren?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:46 schreef SatinCare het volgende:
Ik wou al heel politiek correct typen, domme vragen bestaan niet, alleen domme antwoorden..tot ik het las
[..]
Wat is er mis met die vraag?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:46 schreef SatinCare het volgende:
Ik wou al heel politiek correct typen, domme vragen bestaan niet, alleen domme antwoorden..tot ik het las
[..]
m&oquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:47 schreef Rookert het volgende:
[..]
Welk vak? Heeft het te maken met school? Vragen, vragen...
Oké, weet ik veel.quote:
Twee manieren? Bedoel je niet twee kolommen? Links komen namelijk de activa (je bezit) en rechts de passiva (je financiering).quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
volgens mij is er echt iets mis gegaan in mijn hoofd, maar ik bedoelde credit en debet ofzo en als iets debet dan bij creditzijde ofzo...quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:49 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Twee manieren? Bedoel je niet twee kolommen? Links komen namelijk de activa (je bezit) en rechts de passiva (je financiering).
Debet = activaquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:50 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
volgens mij is er echt iets mis gegaan in mijn hoofd, maar ik bedoelde credit en debet ofzo en als iets debet dan bij creditzijde ofzo...
allemaal dombo's hier.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:51 schreef GenusButeo het volgende:
Het is opeens muisstil nu je over economie bent begonnen, Bilmi.
quote:
Er gaat een hele wereld voor me open, dankjewel.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Debet = activa
Credit = passiva
Hetzelfde dus.
Waarom denk je dat die leraar voor de klas staat?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:51 schreef Bilmiyorem het volgende:
dit:
Een rekening van bezit wordt gedebiteerd als de bezitting groter wordt.
Een rekening van bezit wordt gecrediteerd als de bezitting kleiner wordt
en nog meer blabla
wat is een rekening van bezit?
wat doe je nu dan?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:52 schreef Rookert het volgende:
Eindelijk een reden om even wat anders te doen, thanks Bilmi
Schaam jequote:Op woensdag 27 januari 2010 22:54 schreef GenusButeo het volgende:
Ik had E&M als profiel, maar ik heb Economie met een 5 afgerond.
ik ga huilen, wat een poepvak. Ik ben echt bang dat ik het niet ga redden door zulke dingen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:54 schreef GenusButeo het volgende:
Ik had E&M als profiel, maar ik heb Economie met een 5 afgerond.
Nou en.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:55 schreef SatinCare het volgende:
[..]
Schaam je![]()
Ik had N&G en heb eco met een 7 afgesloten
toen was ik nog niet serieus..quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:54 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Waarom denk je dat die leraar voor de klas staat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |