quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:10 schreef Disana het volgende:
LekkerSimpel belt opnieuw. Over het breken van de nek van beequeen, of Jaap zijn excuus wil aanbieden. Jaap doet het niet. LS vindt het hatelijk en vond het geen leuke opmerking. Jaap is echt van plan iemand die zich beequeen noemt op te speuren en er langs te gaan, want als iemand zoiets serieus neemt... LS vindt nog steeds dat het niet kan. Stop de stream, vindt Jaap. Jaap hangt op.
quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:55 schreef Chanel5 het volgende:
Jij ook? top. Sorry vind/vond het nu echt tever gaan.
En updates schrijven kan je ook heel goed.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:59 schreef Disana het volgende:
Toch zitten veel COSsers gewoon in de chat.
En ik wilde Andy de autist zien en vind het leuk om updates te schrijven
quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:09 schreef liesje1979 het volgende:
Ik heb helemaal geen staking tegen Jaap?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:14 schreef Peter6000 het volgende:
Ik had bij die Andy het idee dat ik naar mezelf zat te kijken, en Liesje dacht het eerste moment dat ik binnenkwam omdat de naam Peter werd genoemd.
Niet echt het toppunt van prettig, allemaal.
quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:15 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ben jij het echt niet, want je hebt toch een prijs gewonnen om als
vip bij Jaap te komen?
Als ik zou gaan staken is dat een beetje suf want ik lees nu net pas weer.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Om wat te bereiken, en een excuses onder dwang?
Ja dat is veel waard.
Ik vind het belachelijk wat Jaap zei hoor, ik snap alleen het nut niet van een excuses adwingen is,
Maar ontopic, hoe vond je het gedicht van Andy?
[SV Updates #1] Vlemmix op de rails.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:22 schreef yvonne het volgende:
Ja, ben terug van werk, vanaf waar kan ik teruglezen? Thanks
Hartstikke bedanktquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:23 schreef Disana het volgende:
[..]
[SV Updates #1] Vlemmix op de rails.
en verder
quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:22 schreef Noek het volgende:
[..]
Als ik zou gaan staken is dat een beetje suf want ik lees nu net pas weer.![]()
Dat is omgekeerd staken ofzo. Ga ik nu even lezen waarom ik ga staken!
Heb je dat gedicht op papier toevallig?
Zijn website wordt genoemd in de update over Andy.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee en ik kon ook niet alles helemaal verstaan. maar wat ik hoorde was heel mooi.
Misschien dat ik het nog wel google als ik achter de achternaam van Andy kan komen.![]()
Dan post ik het in de COS.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:30 schreef Noek het volgende:
http://andyland.hyves.nl/
Zijn Hyves, Liesje. Dan kun je het hem misschien vragen als je Hyves hebt.
Ik weet dat er een update topic is, dat hoef je niet elke 3 posts te zeggen hoorquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Zijn website wordt genoemd in de update over Andy.
Zo bedoelde ik het niet. Het leek me alleen makkelijker te vinden dan in het wilde weg op het web zoeken.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet dat er een update topic is, dat hoef je niet elke 3 posts te zeggen hoor
Pfoei... nee toch ?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:35 schreef yvonne het volgende:
En hier had FOK! z'n naam aan moeten verbinden?
Het begin was wel leuk hoorquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:35 schreef yvonne het volgende:
Geen dank.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het niet. Het leek me alleen makkelijker te vinden dan in het wilde weg op het web zoeken.
Dank voor de sneer.
Cool dat je het voor BQ opneemtquote:
Ik ga niets in de OP zetten, ik ga uitrusten na het updaten. En de reden dat ik de site hier niet noemde is omdat ik midden in updates zat te updaten.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen dank.
Ik bedoelde het niet zozeer als sneer, ik dacht alleen dat het misschien evenveel moiete was om die link even hier te plakken dan te schrijven dat het in het updatetopic staat.
Ik kan alle topics nu al amper bijhouden, een updatetopic kan ik er gewoon niet bijdoen.
Zou je deze link nog even in de OP kunnen zetten? Ik ga altijd naar SV via de OP.
http://www.onlinetvkijken.nl/popup.html
Thanks.
hehe, ze mogen dromen toch?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:35 schreef yvonne het volgende:
Hey terroristaquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:38 schreef versabommie het volgende:
Ik heb echt 4 uur lang naar de slechtste tv EVAH gekeken! Hulde voor mijn uithoudingsvermogen!
Nee, het was volkomen kut.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:35 schreef yvonne het volgende:
Thnx, maar het was ook een mooi strategisch moment om te stangen, om de 1 of andere reden kreeg hij niets binnen .. dus hopquote:
Zonder pilletjes?quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:38 schreef versabommie het volgende:
Ik heb echt 4 uur lang naar de slechtste tv EVAH gekeken! Hulde voor mijn uithoudingsvermogen!
Hey IT-dude, ja lekker en met joe tussen de servers?quote:
Kutstreamers, bedoel jequote:Op woensdag 27 januari 2010 22:41 schreef iteejer het volgende:
En hier hadden wij onze naam aan moeten verbinden? Bram, dit gaat het niet worden. Kom es met een leuk concept. Maar dit? Een belediging voor onze streamers.
Kep extra genomen veel!quote:
Vroeger vond je zoiets alleen bij elkaar op een kermis!quote:
Beter zo iteejer, maar iemand die scherp is mag Jaap wel eens voor zijn neus krijgen, dat dat nou toevallig iemand van Fok! is vind ik geen bezwaarquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:41 schreef iteejer het volgende:En hier hadden wij onze naam aan moeten verbinden? Bram, dit gaat het niet worden. Kom es met een leuk concept. Maar dit? Een belediging voor onze streamers.
Tuurlijk, maar net als met BB, DGK kijk je eigenlijk puur om je te ergeren... Alleen dit is wel heel erg slecht heur!quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:45 schreef Teun_ZHV het volgende:
De chat zat daar anders vol met Fokkers die keken
quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ga niets in de OP zetten, ik ga uitrusten na het updaten. En de reden dat ik de site hier niet noemde is omdat ik midden in updates zat te updaten.
Ik niet heur! Dat heb ik nu al vaak gezegd, ik was er al heel snel helemaal klaar mee..quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Beter zo iteejer, maar iemand die scherp is mag Jaap wel eens voor zijn neus krijgen, dat dat nou toevallig iemand van Fok! is vind ik geen bezwaar
't Kan beter, veel beter. Maar ik vond het een stuk beter dan de eerste keer.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar net als met BB, DGK kijk je eigenlijk puur om je te ergeren... Alleen dit is wel heel erg slecht heur!
Maar ja, of jij daar nog zin in hebt is natuurlijk ook de vraagquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar net als met BB, DGK kijk je eigenlijk puur om je te ergeren... Alleen dit is wel heel erg slecht heur!
Psies!quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:47 schreef Jian het volgende:
Je gaat niet meer hoor Bom, we gaan niet het risico lopen dat het een leuke uitzending wordt
Vind ik ook, ga jij dan maarquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:47 schreef Jian het volgende:
Je gaat niet meer hoor Bom, we gaan niet het risico lopen dat het een leuke uitzending wordt
Dan nog was het nog heeeeeel heeeeeeeeel erg slecht! Die dikke heeft totaal geen diepgang f empathisch vermogen! Klim eens in je gasten!quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:47 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
't Kan beter, veel beter. Maar ik vond het een stuk beter dan de eerste keer.
Bram was nu denk ik wat uit de buurt, dan gaat alles beter
Niet kwaad bedoelt naar jou te heurquote:
Kunnen ook met zijn tweeen gaan, krijg jij een ritalin van me vergeet ik ze die dag te nemenquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Dan wordt het op zeker leuk, maar dat succes gun ik dat vadsige varken niet, echt niet
Gun het ons dan!quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Dan wordt het op zeker leuk, maar dat succes gun ik dat vadsige varken niet, echt niet
DOENquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kunnen ook met zijn tweeen gaan, krijg jij een ritalin van me vergeet ik ze die dag te nemen![]()
Eindigt die dikke geheid aan het spit
Donequote:Op woensdag 27 januari 2010 22:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Prima, joh voel je niet zo aangevallen gelijk.
Je hebt helemaal gelijk dat je even je rust pakt.
Misschien wil 1 van de aanwezige mods of admins dit linkje even in de OP gooien?
http://www.onlinetvkijken.nl/popup.html
Ik zag vanavond wat van die olijkerd terug die in Jaap zit, ik moet er wel om glimlachen af en toe.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:49 schreef Jian het volgende:
[..]
Lolquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Kunnen ook met zijn tweeen gaan, krijg jij een ritalin van me vergeet ik ze die dag te nemen![]()
Eindigt die dikke geheid aan het spit
Wat Chanel5 zegt: juist niet. Doodzonde dat al die tijd door de imo enige echte serieuze streamploeg in NL gevuld werd met zulk slecht materiaal.quote:
Ik zei juist kustreamers omdat Jaap ons zo noemdequote:Op woensdag 27 januari 2010 22:52 schreef iteejer het volgende:
[..]
Wat Chanel5 zegt: juist niet. Doodzonde dat al die tijd door de imo enige echte serieuze streamploeg in NL gevuld werd met zulk slecht materiaal.
We leggen hem voor de deur bij de Frogersquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:52 schreef Jian het volgende:
[..]
Lol, maar ik ga m niet opvreten hoor
Ik was dat zondag ook van plan, had al mail gestuurd maar daarna zoveel desinteresse en botheid van die dikke dat ik echt zeker wist : dit gaat niets wordenquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:54 schreef iteejer het volgende:
VB als jij er heen gaat kijk ik absoluut!
Whèhèhèquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
We leggen hem voor de deur bij de Frogers
uhuh :quote:
Ah vandaarquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zei juist kustreamers omdat Jaap ons zo noemde
Doe dan ook eens lief naar PietjeSV/LS toe.quote:
Slaap lekker Channelquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:58 schreef Chanel5 het volgende:
Ik vind het weer mooi geweest voor vandaag, iedereen slaap ze voor straks
Lief doen naar hemquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Doe dan ook eens lief naar PietjeSV/LS toe.
tis dat ie zo diep in de reet van Jaap zit dat ik niet bij 'm kan, maar andersquote:Op woensdag 27 januari 2010 22:58 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Doe dan ook eens lief naar PietjeSV/LS toe.
Nottequote:Op woensdag 27 januari 2010 22:58 schreef Chanel5 het volgende:
Ik vind het weer mooi geweest voor vandaag, iedereen slaap ze voor straks
quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:00 schreef Jian het volgende:
[..]
tis dat ie zo diep in de reet van Jaap zit dat ik niet bij 'm kan, maar anders
Je moet het willen zien denk ikquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
Laten we eerlijk zijn, afgezien van de bedreigingen was het al stukken beter dan afl 1 en 2.
Die moeten dan wel echt heel erg bedroevend slecht zijn geweestquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
Laten we eerlijk zijn, afgezien van de bedreigingen was het al stukken beter dan afl 1 en 2.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
Ik deed echt mijn best!quote:
Kom op zeg, Beequeen haalt het zelf aan door LS gebroken vingers te gunnen. Dikke neus voor d'rquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:07 schreef Noek het volgende:
Ik ga volgende week even kijken, denk ik.
Wel tof dat Beeq ging bellen, las ik net. Laffe vette hap dat het is.
Beeq bijt hem zijn strot door als het moet. En terecht!
Ja en? Wat heeft dat met Jaap te maken. Daarbij hebben die ook nog eens een geschiedenis.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kom op zeg, Beequeen haalt het zelf aan door LS gebroken vingers te gunnen. Dikke neus voor d'r
quote:
Dat was helemaal sneu, dat ophangen!quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:18 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja en? Wat heeft dat met Jaap te maken. Daarbij hebben die ook nog eens een geschiedenis.
Slappe hap Teun. Ik heb het trouwens over het feit dat hij ophing hè.
LS staat tot Jaap als een groot deel van Fok! RLS streamers tot Beequeen. Kortom 1 + 1 en zulks.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:18 schreef Noek het volgende:
[..]
Ja en? Wat heeft dat met Jaap te maken. Daarbij hebben die ook nog eens een geschiedenis.
Slappe hap Teun. Ik heb het trouwens over het feit dat hij ophing hè.
Heb je gekeken die eerste keer? Dat sloeg werkelijk helemaal nergens op. Zelfs Jaap was Jaap niet.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:17 schreef versabommie het volgende:
Ik kan echt met de beste wil van de wereld gewoon geen beterschap zien, ik vond nu hij voorbereidde dat hij eigenlijk nog veel ongeinteresseerder deed naar zijn (toch wel) gebrekige gasten toe. Zoals ik al zei elke vorm van Empathisch vermogen is 'm vreemd en dat zal echt niet groeien.
Ja, natuurlijk had jij dat ook gedaan want een hysterisch vrouwspersoon en zulks.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
LS staat tot Jaap als een groot deel van Fok! RLS streamers tot Beequeen. Kortom 1 + 1 en zulks.
Ophangen had ik ook gedaan, een hysterisch vrouwspersoon aan de lijn is niet jofel![]()
Smiley is wel heel erg klein, als webicon zou beter lukken.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:09 schreef Copycat het volgende:
[
Kan iemand dit voor mij in een smiley omtoveren?
PietjePuk en ik zullen je dankbaar zijn!
quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:25 schreef tuinfluiter het volgende:
Smiley is wel heel erg klein, als webicon zou beter lukken.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:16 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Kom op zeg, Beequeen haalt het zelf aan door LS gebroken vingers te gunnen. Dikke neus voor d'r
Rot op Teun, die eerste misselijke pm van Jaap (LS dus) kwam zo out of the blue, tis en blijft een tyfus NSB-er !quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
LS staat tot Jaap als een groot deel van Fok! RLS streamers tot Beequeen. Kortom 1 + 1 en zulks.
Ophangen had ik ook gedaan, een hysterisch vrouwspersoon aan de lijn is niet jofel![]()
Ja hey, welkom op Fok!quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:27 schreef Jian het volgende:
[..]
Rot op Teun, die eerste misselijke pm van Jaap (LS dus) kwam zo out of the blue, tis en blijft een tyfus NSB-er !
Dat had dat medium toch verteld?quote:[b]Op woensdag 27 januari 2010 23:26 schreef liesje1979 het volgende:[/b
Wacht even hoor, BQ haalt het aan dat JAAP haar sneer na sneer geeft omdat ze LS gebroken vingers gunt?
Nee, BQ kreeg een veeg onderuit de pan van Jaap omdat LS gelekt had in zijn richting (althans, zo begreep ik het)quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wacht even hoor, BQ haalt het aan dat JAAP haar sneer na sneer geeft omdat ze LS gebroken vingers gunt?
Och, ik ben wel erger gewend hoor, maak je geen zorgen, jij begint over die gebroken vingers, weet je wel !quote:
Ik haal teksten aan van BQ waarin iets staat over gebroken vingers. En ja, natuurlijk mag je hier Jaap afvallen in plaats dat hij zelf afvaltquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Och, ik ben wel erger gewend hoor, maak je geen zorgen, jij begint over die gebroken vingers, weet je wel !
En inderdaad tis fok, mag ik die gluiperd dan effe lekker afvallen
quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, BQ kreeg een veeg onderuit de pan van Jaap omdat LS gelekt had in zijn richting (althans, zo begreep ik het)
Maar dat is voor mij geen reden om iemand dan maar serieus gebroken ledematen toe te wensen.
Treffend! Dwight!quote:
Ja nou, ik mis ook de helft, want ik lees misschien drie minuten per dag die andere chat en daar gebeurt ook van alles. Lees gewoon even de vorige COS door en dan weet je exact wat ik ook weetquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Ik mis echt de helft he?
LS had wat gelekt? Dat ze hem gebroken vingers toewenste ofzo?
En dat was voor of nadat Jaap lacherig deed over de scheiding van BQ in haar pm?
God, denk je een beetje op de hoogte te zijn.
Jij mag van alles vinden, net als ik.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:33 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik haal teksten aan van BQ waarin iets staat over gebroken vingers. En ja, natuurlijk mag je hier Jaap afvallen in plaats dat hij zelf afvalt
Maar ik mag ook vast wel iets vinden hier?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:35 schreef versabommie het volgende:
Ohwfuck ja dit is FOK! Ik ben door die hele klote chat ff niets meer gewend.. Euh Sly pijpt mannen voor een bounty en jaap is een dikke smerige stinkende verlepte ranzige cholera-big!
He... dat was ff lekker!
Gareth.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:35 schreef liesje1979 het volgende:
Oh, die van jou heten natuurlijk anders!
nee niet meer zo laatquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]drie lettergrepen, neem het tot je en je kalmeert weer
quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij mag van alles vinden, net als ik.
Alleen z'n vingers ?, een sleutelbeentje of 2 had er van mij wel bij gemogen hoor
"Zit jij te internetten vanuit de koepel"quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:35 schreef versabommie het volgende:
Ohwja Palma is ook een kutwijf.. Komt ze op de chat, ik vraag haar naar haar proefverlof, blijft ze heel kalm!
Voor zover ik weet viel Jaap BQ al een aantal Cossen geleden lastig in pm ,met info die alleen....quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:35 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja nou, ik mis ook de helft, want ik lees misschien drie minuten per dag die andere chat en daar gebeurt ook van alles. Lees gewoon even de vorige COS door en dan weet je exact wat ik ook weet
Neem aan dat je trouwens the invention of lying ook wel hebt gezien ?quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gareth.
[ afbeelding ]
Miezerig onderkruipertje.
Nou ga je te verquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Volgende keer voor jou geen bitterballen
Die gebruikt het ook al, die drie lettergrepenquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:35 schreef versabommie het volgende:
Ohwja Palma is ook een kutwijf.. Komt ze op de chat, ik vraag haar naar haar proefverlof, blijft ze heel kalm!
ja, wat een kut hequote:Op woensdag 27 januari 2010 23:38 schreef Jian het volgende:
[..]
"Zit jij te internetten vanuit de koepel"
"De koepel "?"
Hilarisch
Nog niet. Ik ben altijd een beetje huiverig voor dat soort films. Niet zijn?quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:38 schreef versabommie het volgende:
Neem aan dat je trouwens the invention of lying ook wel hebt gezien ?
Nee hij is echt hilarisch!quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nog niet. Ik ben altijd een beetje huiverig voor dat soort films. Niet zijn?
Gaan we doen!quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:09 schreef Copycat het volgende:
[ afbeelding ]
Kan iemand dit voor mij in een smiley omtoveren?
PietjePuk en ik zullen je dankbaar zijn!
En een smsje hier en daarquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
![]()
Thanx voor de updates in het update-topic, heb me een beetje ingelezen in wat er gebeurd is. Op zich wel wat gemist begrijp ik, een hoop bellers.
Eigenlijk diep van binnen zou ik willen dat Vlemmix altijd zo statisch en stil was!quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:44 schreef Jian het volgende:
24 uur streams !?, ben ik nou gek of zit ik tegen een plaatje van Vlemmix aan te kijken
En zo makkelijk opvouwbaar ookquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
Eigenlijk diep van binnen zou ik willen dat Vlemmix altijd zo statisch en stil was!
En in noodgevallen ook gewoon lekker snel in de open haard te pleuren!quote:
Ik las netquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Het werd net op de chat aardig samengevat. De eerste twee shows van Jaap waren volkomen kut, de derde was overwegend kut.
Godverdomme nu ga ik een ander ip pakken!quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:52 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Ik las net
beste show tot nu toe, heb nog wel wat puntjes die ik terug ga koppelen.
Opvouwen, Postzegel erop en in de brievenbus, geadresseerd Guantanamo Bay, hij is toch zo gek op Oranje Pakkiesquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:52 schreef versabommie het volgende:
[..]
En in noodgevallen ook gewoon lekker snel in de open haard te pleuren!
done, ik ben binnen !quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Godverdomme nu ga ik een ander ip pakken!
Als ik morgen niet unbanned ben, ga ik erop met een ander ip en een andere naamquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:53 schreef versabommie het volgende:
[..]
Godverdomme nu ga ik een ander ip pakken!
Waterboardenquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Opvouwen, Postzegel erop en in de brievenbus, geadresseerd Guantanamo Bay, hij is toch zo gek op Oranje Pakkies
quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Applaus voor Disana met haar updates.
Same herequote:Op donderdag 28 januari 2010 00:25 schreef liesje1979 het volgende:
Connecting ...
You are banned [studiovlemmix2]
Heb jij een ban Lies?quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:25 schreef liesje1979 het volgende:
Connecting ...
You are banned [studiovlemmix2]
ROTFLMAOquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:12 schreef versabommie het volgende:
Die sukkels weten niet eens wat een proxy is
discussie: Ik wil mijn ban opgeheven zien, Hans: Ja maar je bent hier nu toch?![]()
quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:28 schreef liesje1979 het volgende:
linkje naar irc van bommie gaarne?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:39 schreef versabommie het volgende:
Welkom! http://irc.tweakers.net/SV
Dankjewel Kees Scrutinizer en PietjePuk en Gertquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Applaus voor Disana met haar updates.
Goed gedaanquote:
Credits: Fransie aka Mr. Moskofietsquote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 23:32 schreef tuinfluiter het volgende:
PB, je weet dat de youtube Peter N. weg is bij Youtube?
quote:Op zondag 24 januari 2010 23:35 schreef Pearlbitch het volgende:
Dat weet ik. Hij heeft me een pm gestuurd en het een en ander uitgelegd.
Ik ben toen maar gezwicht voor zijn smeekbeden
Bedankt, ik had niet gekeken, wel veel over gelezen.quote:
Nou Mera, jammer he, nu behoor je niet bij de kutstreamers waar Jaap ons gisteren voor uitmaakte, en nog meer maar dat lees je wel her en der.quote:
Beetje jammer inderdaad, denk dat IaN ook wel baalt als hij dit leestquote:Op donderdag 28 januari 2010 08:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou Mera, jammer he, nu behoor je niet bij de kutstreamers waar Jaap ons gisteren voor uitmaakte, en nog meer maar dat lees je wel her en der.
Ik mis wel het stukje (later in de show) waarin Jaap duidelijk maakt dat hij dit niet letterlijk bedoeld heeft.quote:
Ja, denk het wel, of Jaap moet ziek wordenquote:Op donderdag 28 januari 2010 08:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Beetje jammer inderdaad, denk dat IaN ook wel baalt als hij dit leest![]()
Gaat de show wel gewoon door volgende week enzo?
Zal het echt niet weten, echt bommie,jian,liesje, ze vallen met bosjes.quote:
Gelukkig maakte hij het goed door beequeen nog een tig keer live te schofferen!quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik mis wel het stukje (later in de show) waarin Jaap duidelijk maakt dat hij dit niet letterlijk bedoeld heeft.
Beetje een selectief geknipt filmpje.
Gisteren nog die Hans lopen narren, denk dat er nu wel 10 ip's van mij gebanned zijn. Toen ik aangaf dat ik meer ip's had dan hij geduld voelde hij zich bedreigd en kreeg ik overigens weer een banquote:Op donderdag 28 januari 2010 09:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zal het echt niet weten, echt bommie,jian,liesje, ze vallen met bosjes.
Hij moet je wel steeds hebben hequote:Op donderdag 28 januari 2010 09:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Gisteren nog die Hans lopen narren, denk dat er nu wel 10 ip's van mij gebanned zijn. Toen ik aangaf dat ik meer ip's had dan hij geduld voelde hij zich bedreigd en kreeg ik overigens weer een ban
Hahaha, prachtig gedaan, mijn complimentenquote:
quote:
Waarom ben jij geband???quote:
En van hem mocht ik toen ik zwart was al niks meer zeggen als ex-blauwe zijnde.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het kan zijn dat ik een beetje kritiek had op de moderatie van LS.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:24 schreef liesje1979 het volgende:
Nee je stelde een vraag aan hem waar ie zijn mening over kon geven, maar in plaats daarvan koos ie je te bannenquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik snap serieus niet wat hij daar nog doet, in dat moderatieteam. Het is overduidelijk dat hij zijn persoonlijke voor- en nakeuren veel te veel laat meewegen in zijn 'moderatie'. Kritiek kan ie al net zo goed pareren als zijn dikke maatje. Ophangen of bannen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:27 schreef Maanvis het volgende:
Nee je stelde een vraag aan hem waar ie zijn mening over kon geven, maar in plaats daarvan koos ie je te bannen.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:27 schreef liesje1979 het volgende:
Het kan ook zijn dat de term bankoning voorbij kwam in de kritiek.
Het begon een beetje toen hij opeens macht had om Remlof te kicken.
Johan is dan ook beroemd om zijn realiteitszin.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:33 schreef Disana het volgende:
Ik log uit op die chat als PietjeSV er is omdat ik graag nog verder mee wil lezen en ik een ban zonder reden gewoon zie hangen.
Johan vond het trouwens een top moderatieteam. Onafhankelijk ook.
Nee, hij is gewoon sarcastisch zonder dat iemand het doorheeftquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Johan is dan ook beroemd om zijn realiteitszin.
Zal ook wel een uitgebreide recensie krijgen op Nowlive Radio verwacht ik.quote:
Dit is wat hij zo ongeveer zei:quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Johan is dan ook beroemd om zijn realiteitszin.
Terwijl er nota bene allemaal bans vielen in die tijd.quote:Johan vindt dat Jaaps show goed ging, al was er ook kritiek in de chat maar dat moet kunnen, de chat moet open blijven. Wel zijn er mensen die alles afkraken. Maar in het algemeen vindt Johan het fijn dat er mensen op de chat zitten. Het moet een beetje een vrije chat blijven. De moderators zijn onafhankelijk en doen ontzettend goed werk.
De term bankoning is hier een beetje verwarrend.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:41 schreef Jian het volgende:
Goedemorgen![]()
it's beautiful day, the sun is shining !
Leuk filmpje![]()
Wat brengt de dag ons vandaag, het is in elk geval spannend met de contest "Wie is de grootste Bankoning van Forumland" Behoud de oude rot in het vak Sly zijn nummer 1 positie of wordt de troon straks overgenomen door de ambitieuze, talentvolle nieuweling PietjeSV alias LS, alias MrD, minachtend ook wel genoemd De NSB-er !
We gaan het allemaal meemaken
Oh ja, dat is waar ook.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:44 schreef liesje1979 het volgende:
De term bankoning is hier een beetje verwarrend.
LS droeg deze titel al met gepaste trots, al ging het dan niet om de hoeveelheid uitgedeelde bans, maar om de hoeveelheid opgelopen bans.
Je moet niet op alle slakken zout leggen hè. Bij North Sea Jazz betaal je drie euro voor een glaasje bier met de helft schuim en de kwaliteit van de artiesten is een stuk minder dan bij SV.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:38 schreef Copycat het volgende:
Ik hoorde trouwens gisteren dat het betaalsysteem voor gasten is ingegaan.
Gasten krijgen twee consumptiebonnen en als die op zijn, moet er betaald worden voor de drank. En dan leg je dus 1,50 neer voor een glaasje lauwe Aldi-cola.
Ja, daar heb je ook een valide punt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:48 schreef Pearlbitch het volgende:
Je moet niet op alle slakken zout leggen hè. Bij North Sea Jazz betaal je drie euro voor een glaasje bier met de helft schuim en de kwaliteit van de artiesten is een stuk minder dan bij SV.
Aan ons om ervoor te zorgen dat die discutabele titel voortaan een heel ander gevoel bij 'm teweeg gaat brengenquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
De term bankoning is hier een beetje verwarrend.
LS droeg deze titel al met gepaste trots, al ging het dan niet om de hoeveelheid uitgedeelde bans, maar om de hoeveelheid opgelopen bans.
Ik wil graag mijn inzet splitsenquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:46 schreef Gert het volgende:
Filmpje van Pearlbitch: mooi staaltje huisvlijt:Encore!
Dus Sly vind dat afkraken maar niks, en belt daarom op om even te kunnen zeiken over Pearlbitch en Pisane.
Waarmee hij het gezeur juist in stand houdt. Da's tegenstrijdig. Doet hj dat bewust, omdat hij zo van gezeik geniet? Of is het vooral dom?
Denk het niet, dan moeten ze die vaak belachelijke redenen gaan vermelden waarom iemand een ban heeft, ze kijken wel uit !quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:51 schreef Toverheks het volgende:Kan er niet een Topic komen over wie er een Ban heeft gekregen op de Vlemchat.
(en dan met de rede erbij van het hoe en waarom)
Oke, was maar een ideetjequote:Op donderdag 28 januari 2010 10:53 schreef Jian het volgende:
[..]
Denk het niet, dan moeten ze die vaak belachelijke redenen gaan vermelden waarom iemand een ban heeft, ze kijken wel uit !
Proxies gaan tegenwoordig per kg.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:46 schreef Jian het volgende:
Ik zie trouwens dat PB er nog gewoon op kan, hoe doe je dat tochUhhh, zie ....., ik bedoelde natuurlijk hoorde LS, want ik heb een ban dus ik kan niks zien
FOK! is helemaal onafhankelijk van SV. Ze zoeken hun eigen kanaal maar om te communiceren met hun klanten. Of niet.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:51 schreef Toverheks het volgende:Kan er niet een Topic komen over wie er een Ban heeft gekregen op de Vlemchat.
(en dan met de rede erbij van het hoe en waarom)
Daarom vroeg ik het Gert, omdat er op b.v. een pag. staat dat die of die een ban heeft en dan op volgende pag. die weer een ban.quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:05 schreef Gert het volgende:
[..]
FOK! is helemaal onafhankelijk van SV. Ze zoeken hun eigen kanaal maar om te communiceren met hun klanten. Of niet.
Het is overigens ook niet de bedoeling dat er in dít topic pagina's lang wordt doorgeslowchat over bans op de chat. Gaarne een béétje terughoudender daarin.
Bedenk ook dat je daar waarschijnlijk iemand alleen maar pleziér mee doet hè, door het hier steeds over hem te hebben.
wat een schande dit....wat hij zegt over bq...ik heb bewust niet gekeken...en maar goed ook...bah jaapquote:
Same old, same old. Ze weten dat (hopelijk) ook wel, maar vinden het leuk om er lekker op door te hameren. Nog heel even en er is hier sprake van een zeer hoog NL gehalte waarbij muren van deelnemers vol geklad worden, kranten worden ingeseind, brieven worden geschreven en aangiftes gedaan worden.quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik mis wel het stukje (later in de show) waarin Jaap duidelijk maakt dat hij dit niet letterlijk bedoeld heeft.
Beetje een selectief geknipt filmpje.
Ja hè, ik dacht: : "Go with the flow!"quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:06 schreef Noek het volgende:
Wat een hysterische vrouwengedachte.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:17 schreef liesje1979 het volgende:
He de kassa die eerder vandaag op de bar stond is weer weg?![]()
Ik kan nog steeds niet chatten, ga maar eens aan mijn huiswerk zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je hebt het niet van mij
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
OMG.... is dat Eindhovense kraanwater een beetje te drinken of verplichten ze je dan ook, net als een hoop andere horeca, Spa Blauw te nemen??quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:38 schreef Copycat het volgende:
Ik hoorde trouwens gisteren dat het betaalsysteem voor gasten is ingegaan.
Gasten krijgen twee consumptiebonnen en als die op zijn, moet er betaald worden voor de drank. En dan leg je dus 1,50 neer voor een glaasje lauwe Aldi-cola.
Ja, daalt het aantal chatters met 20 en stijgt het aantal oningelogde meelezers met 22... dat helpt vastquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:56 schreef Jian het volgende:
Het is jammer dat we die NL-ers niet in de hand hebben, want het lijkt me bijvoorbeeld een geweldige actie om elke keer massaal uit te loggen als PietjeSV als mod online komt
Eindhovens kraanwater is prima te drinken en ik geloof niet dat ze bij Aldi Spa verkopen. Of Sourcy. Laat staan San Pellegrinoquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:44 schreef Leandra het volgende:
OMG.... is dat Eindhovense kraanwater een beetje te drinken of verplichten ze je dan ook, net als een hoop andere horeca, Spa Blauw te nemen??
En dan hoop ik dat ze iig het fatsoen hebben het flesje erbij te leveren....
Jij bent zo'n kopstuk, ik denk dat dat wel snor zit!quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:49 schreef whiper het volgende:
als jaap sly of pietje er is....kijk ik niet...hoop velen met mij
Ze verkopen wel bronwater, zowel met als zonder bubbels...quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eindhovens kraanwater is prima te drinken en ik geloof niet dat ze bij Aldi Spa verkopen. Of Sourcy. Laat staan San Pellegrino
Okee, jij mag niet meer mee doenquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, daalt het aantal chatters met 20 en stijgt het aantal oningelogde meelezers met 22... dat helpt vast
Eigenlijk deed ik dat al niet meer....quote:
Ben er mee bezig, Fluiterstquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:37 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Heb jij je tekenspullen niet bij je?
Als ik weet wie allemaal nowlivers zijn kan ik wel even een poging doen tot massa sturing? ff masseren, ff kietelen .. weet niet of het gaat lukken want ik heb redelijk weinig ervaring in deze!quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:56 schreef Jian het volgende:
Het is jammer dat we die NL-ers niet in de hand hebben, want het lijkt me bijvoorbeeld een geweldige actie om elke keer massaal uit te loggen als PietjeSV als mod online komt
Wat bedoel je tuinfluiter?quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:42 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Fokker is voorlopig niet meer welkom in show Jaap.
Johan wil dit gezeik niet allemaal.
[Evaluatie] Jaaps Tabula Rasa: zit er (nog) potentie in?
Chat is voor iedereen, fora gewoon doen met elkaar.quote:
En wat als er nou toch een fokker in de uitzending zit die zomaar spontaan over nowlive en sly begint? Wordt dan de stream zwart?quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:58 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Chat is voor iedereen, fora gewoon doen met elkaar.
Dat idee nowlive baas en fokker voorlopig van de baan is.
Niets boeiends, willen fokkers nu echt iets van input geven aan dit kwakkelende geheel. Johan heeft er strax genoeg van en gaat weer verder met een nieuw prutsproject, met zijn partij van de toekomst. Een monorail krijg je niet met 1 zetel in de raad, het hoogst haalbare is hoon. Ik vind Johan overigens best een geschikte peer voor wat ik kan oordelen maar zijn naieviteit en totaal verkeerde inschatting in mensen gaat hem parten spelen. Ik zie die Sly ook nog zijn politieke ( nouja) ambities kapot maken door zijn achterlijke gedrag. En verder wil ik als Fokker me al helemaal niet bemoeien met de wil en onwil van een vadsige forumbeheerder! Ik wil best rellen maar verder ook niets in deze.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:58 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Chat is voor iedereen, fora gewoon doen met elkaar.
Dat idee nowlive baas en fokker voorlopig van de baan is.
En gaan op een andere chat lopen, die bij sommige niet vast loopt.
Die kans is vrij groot!quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
En wat als er nou toch een fokker in de uitzending zit die zomaar spontaan over nowlive en sly begint? Wordt dan de stream zwart?
No joh, ben je gek zag, dan gaan ze je weer massaal vereren en komen ze allemaal achter je aan hier naar toequote:Op donderdag 28 januari 2010 14:50 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als ik weet wie allemaal nowlivers zijn kan ik wel even een poging doen tot massa sturing? ff masseren, ff kietelen .. weet niet of het gaat lukken want ik heb redelijk weinig ervaring in deze!
Alsjeblieft Noek.quote:Hallo Annelies,
Dank je wel.
Hier is ie:
Mijn taal
Geen Russisch, Duits
Duidelijk is mijn taal onderhuids
Onderzinnelijk brutaal
Toon in volle glorie, naakt
Stil, maar welbespraakt
voor wie horen wil
Uiterlijk onvolmaakt
maar bovenzinnelijk beminnelijk?
http://andyland.punt.nl/?id=466251&r=1&tbl_archief=&
Ik vind het prima als ie geplaatst wordt. Vind het ook mooi dat het mensen iets doet.
Groeten,
Andy
Of ze krijgen allemaal een ban, zoiets heb ik wel eens meegemaakt geloof ikquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:08 schreef Jian het volgende:
[..]
No joh, ben je gek zag, dan gaan ze je weer massaal vereren en komen ze allemaal achter je aan hier naar toe
Ja, echt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:11 schreef liesje1979 het volgende:
Nog steeds geen bericht van Hans, maar wel van Andy.
[..]
Alsjeblieft Noek.![]()
Ik vind het nog steeds mooi, ik kan niet goed uitleggen waarom.
Dat was heeeeel onredelijk van Yvonne, bahquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Of ze krijgen allemaal een ban, zoiets heb ik wel eens meegemaakt geloof ik
Ik vond 'm ook erg mooiquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:11 schreef liesje1979 het volgende:
Nog steeds geen bericht van Hans, maar wel van Andy.
[..]
Alsjeblieft Noek.![]()
Ik vind het nog steeds mooi, ik kan niet goed uitleggen waarom.
Misschien was het helemaal geen verveling wat hij toen uitstraalde?quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vond 'm ook erg mooi, jammer dat het aan die kwab niet besteed was
O nee, natuurlijk niet, hij moest gewoon nodig pissenquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
Misschien was het helemaal geen verveling wat hij toen uitstraalde?
Ik ga het niet eens meer proberen daarquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:20 schreef Jian het volgende:
Waar is hebben ze die Moderator_Suzzy vandaan getoverd zeg; "Kees, dat is een aanval op een mod, dus waarschuwing" (een onschuldig grapje van Kees_Knal) tis gewoon aandoenlijk, die moet hier echt een tijdje stage komen lopen
Goed samengevat.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:04 schreef versabommie het volgende:
Ik vind Johan overigens best een geschikte peer voor wat ik kan oordelen maar zijn naïviteit en totaal verkeerde inschatting in mensen gaat hem parten spelen.
Ach buiten PietjeSV zijn het geen kwade mensen, vraag me alleen af of ze geschikt zijn om te modererenquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:22 schreef Chanel5 het volgende:
Tis net een kleuterklas daar. Moet wel zeggen dat Mod Suzzy al een paar keer tegen hansie heeft gezegd dat hij tot 10 moet tellen. Ze moet zelf erg lachen om hetgeen er allemaal op de chat wordt gezegd.
Had mijn twijfels bij Hansie, later ging het beter maar wat hij nu doetquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:23 schreef Jian het volgende:
[..]
Ach buiten PietjeSV zijn het geen kwade mensen, vraag me alleen af of ze geschikt zijn om te modereren
Die hebben we binnen een dag stuk.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:20 schreef Jian het volgende:
Waar is hebben ze die Moderator_Suzzy vandaan getoverd zeg; "Kees, dat is een aanval op een mod, dus waarschuwing" (een onschuldig grapje van Kees_Knal) tis gewoon aandoenlijk, die moet hier echt een tijdje stage komen lopen
Ach, ik ben er net even op geweest, maar dat was meer ter eigen glorie om even aan ons Pietepietje te laten zien dat ie me echt niet van die chat af kan houden als ik dat niet wil,.... ja ik weet 't "grow up"quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga het niet eens meer proberen daar
Een hele dag ?? ....... ooooh je wou voorzichtig beginnen natuurlijkquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die hebben we binnen een dag stuk.
Hansie heeft een lijstje gekregen volgens mij.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:24 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Had mijn twijfels bij Hansie, later ging het beter maar wat hij nu doet
Meen je niet, zal ik daar op voor komen, worden er namen *aangevinkt* ik zeg het je, complot van hier tot Eindhovenquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hansie heeft een lijstje gekregen volgens mij.
Heel verstandig Heksje, als je daar wil blijven meetikken tenminstequote:Op donderdag 28 januari 2010 15:36 schreef Toverheks het volgende:Jian
Het is jammer dat ik niet 5 comp naast elkaar heb staan, had met 5 nicks daar ff de boel op stelten gezetmaar ik gedraag me, als ik echt merk nu ff op de handjes log ik uit.
Jaap is niet blij met Kees op de chat. Na wat vruchteloos gejank van Jaap in de PM van Kees lijkt Hansie het opeens voorzien te hebben op Kees.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Meen je niet, zal ik daar op voor komen, worden er namen *aangevinkt* ik zeg het je, complot van hier tot Eindhoven
Waar sommige mensen zich druk over makenquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jaap is niet blij met Kees op de chat. Na wat vruchteloos gejank van Jaap in de PM van Kees lijkt Hansie het opeens voorzien te hebben op Kees.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |