Ja ik vind het heel raar dat ze Dr. Cox zo laten opkijken naar een studentje.quote:Op woensdag 27 januari 2010 22:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Waarom maken ze van Cox een verliefd pubermeisje? Ik snap de hele nieuwe daddy-insteek wel met z'n number one, maar iéts minder dik erbovenop mag ook weer wel.
Ze is wel héél body-buildingquote:
Hey die episode was gisteravond op tvquote:
Als je meer hebt, buiten die ene bekende foto uit het vorige topic, dan houd ik me aanbevolenquote:
Gisterquote:
http://forums.superiorpic(...)er/1242298/site_id/1quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je meer hebt, buiten die ene bekende foto uit het vorige topic, dan houd ik me aanbevolen
Een komedie natuurlijk!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:30 schreef Jos_ het volgende:
Wat voor soort serie is dit eigenlijk? Misschien dat ik hem wel even ga volgen namelijk.
hmm een serie die al 9 seizoenen loopt .. niet echt op de hoogte.. Net5, Comedy Central en veelvuldig op internet besproken.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:30 schreef Jos_ het volgende:
Wat voor soort serie is dit eigenlijk? Misschien dat ik hem wel even ga volgen namelijk.
De Spelen zijn op NBC, Scrubs is op ABC. Dat zou dus geen invloed mogen hebben.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:21 schreef Orbis het volgende:
Ik denk dat ze even op hiatus zijn vanwege de Spelen (wanneer die ook zijn)? Maar ik dacht dat die laatste twee eps wel gewoon uitgezonden zouden worden.
Tuurlijk wel, alles voor de kijkcijfers!quote:Op maandag 1 februari 2010 16:13 schreef Breuls het volgende:
[..]
De Spelen zijn op NBC, Scrubs is op ABC. Dat zou dus geen invloed mogen hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |