En dan?quote:
Nietus nog 2 dagen werkenquote:
Ik moet eerst het urinehuis nog trotseren dus voorlopig nog geen "bijna weekend gevoel" hierquote:
Iets met goede voorbeeld gevenquote:Op donderdag 28 januari 2010 07:26 schreef SuperwormJim het volgende:
OF GEWOON LEKKERSPAMMEN EN JE POSTCOUNT OPKRIKKENNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!11!![]()
![]()
Je stond wel hoog jimquote:Op donderdag 28 januari 2010 07:26 schreef SuperwormJim het volgende:
OF GEWOON LEKKERSPAMMEN EN JE POSTCOUNT OPKRIKKENNNNNNNNNNNNN!!!!!!!!!!!11!![]()
![]()
DAT IS DE MENTALITEITquote:Op donderdag 28 januari 2010 07:26 schreef SuperwormJim het volgende:
![]()
Owj iddquote:Op donderdag 28 januari 2010 07:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet eerst het urinehuis nog trotseren dus voorlopig nog geen "bijna weekend gevoel" hier
![]()
En ik ben moe want ik heb maar 5 uur geslapen
Ik heb je gisteren gemist.quote:Op donderdag 28 januari 2010 07:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iets met goede voorbeeld geven
Ik was met DW op stapquote:
Lekker spammen met m'n matties.quote:Op donderdag 28 januari 2010 07:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was met DW op stap
En waarom eigenlijk mij gemist?![]()
Jim was gister aan het spammen in de sc gezellig met ons in de SCquote:Op donderdag 28 januari 2010 07:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was met DW op stap
En waarom eigenlijk mij gemist?![]()
Wat voor lesje te lerenquote:Op donderdag 28 januari 2010 07:32 schreef AskMe het volgende:
[..]
Jim was gister aan het spammen in de sc gezellig met ons in de SC![]()
om ons een lesje te leren![]()
Bel me dan !!! Dan had ik wel mobiel fokkend over de A6 geredenquote:Op donderdag 28 januari 2010 07:31 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Lekker spammen met m'n matties.
Dat Jim niet van spammen/postopkrikken etc gedient is en dat het superirritant voor hem is. Dus liet hij ons eventjes zien wat we deden, zoietsquote:
Het is geen postopkrikken maar dat krijgen we niet duidelijk aan die modjes.quote:Op donderdag 28 januari 2010 07:34 schreef AskMe het volgende:
[..]
Dat Jim niet van spammen/postopkrikken etc gedient is en dat het superirritant voor hem is. Dus liet hij ons eventjes zien wat we deden, zoiets
Kloptquote:Op donderdag 28 januari 2010 07:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is geen postopkrikken maar dat krijgen we niet duidelijk aan die modjes.
Volgens jim doe ik dat dus blijkbaar wel.quote:Op donderdag 28 januari 2010 07:37 schreef AskMe het volgende:
[..]
Klopt, maar Jim weet van sommigen ook wel dat ze dat niet doen
Nou wie danquote:Op donderdag 28 januari 2010 07:38 schreef SuperwormJim het volgende:
Sommigen zagen gisteren in hoe vervelend dat spammen kan zijn. En de anderen ... Laat ik maar gewoon zeggen dat ik nu weet wie de echte spamhoeren hier zijn.
Niet altijd nee. En misschien ook niet altijd bewust. Maar vaak genoeg wel, door sommige users. Die geilen alleen maar op hun postcount.quote:Op donderdag 28 januari 2010 07:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is geen postopkrikken maar dat krijgen we niet duidelijk aan die modjes.
Bron?quote:Op donderdag 28 januari 2010 07:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens jim doe ik dat dus blijkbaar wel.
dat doe ik nietquote:Op donderdag 28 januari 2010 07:39 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Niet altijd nee. En misschien ook niet altijd bewust. Maar vaak genoeg wel, door sommige users. Die geilen alleen maar op hun postcount.
Ja zo kwam dat "ik heb je gemist gisteren" wel over in combi met de laatste SC waar jij in zat teruglezen een beetje danquote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 07:41 schreef Huppelmuts het volgende:
EN DOE EENS MULTIQUOTEN DAN HOEF IK OOK GEEN POSTOPKRIKGEDRAG TE VERTONEN!!
Dat was niet de bedoelingquote:Op donderdag 28 januari 2010 07:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja zo kwam dat "ik heb je gemist gisteren" wel over in combi met de laatste SC waar jij in zat teruglezen een beetje dan
Okquote:Op donderdag 28 januari 2010 07:41 schreef Huppelmuts het volgende:
EN DOE EENS MULTIQUOTEN DAN HOEF IK OOK GEEN POSTOPKRIKGEDRAG TE VERTONEN!!
Okquote:Op donderdag 28 januari 2010 07:49 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dat was niet de bedoeling![]()
Ik bedoelde het serieus. Ik ben niet altijd sarcastisch hoor.
Grrrquote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 07:38 schreef SuperwormJim het volgende:
Sommigen zagen gisteren in hoe vervelend dat spammen kan zijn. En de anderen ... Laat ik maar gewoon zeggen dat ik nu weet wie de echte spamhoeren hier zijn.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 07:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb net even bij de dagcijfers gekeken en ik had gisteren een leven![]()
Was wel lachen gisteren btw, huppelman wist dus niet dat ik hem zou ophalen en dat DW mee ging was al helemaal niet verwacht.
Dus DW en ik zitten daar bij dat bedrijf te wachten, komen al die mannen bij de douane vandaan. Eerste een collega van huppelman die hem thuis zou brengen, die liep me gewoon voorbij. Zag me opeens en was heel verbaasd. Daardoor zag psalms dat ik er was en die liet van schrik en verbazing zn tassen vallen![]()
DW en ik moesten huilen van het lachen en deden dus desmiley na min of meer.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 07:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb net even bij de dagcijfers gekeken en ik had gisteren een leven![]()
Was wel lachen gisteren btw, huppelman wist dus niet dat ik hem zou ophalen en dat DW mee ging was al helemaal niet verwacht.
Dus DW en ik zitten daar bij dat bedrijf te wachten, komen al die mannen bij de douane vandaan. Eerste een collega van huppelman die hem thuis zou brengen, die liep me gewoon voorbij. Zag me opeens en was heel verbaasd. Daardoor zag psalms dat ik er was en die liet van schrik en verbazing zn tassen vallen![]()
DW en ik moesten huilen van het lachen en deden dus desmiley na min of meer.
Ja zekersquote:Op donderdag 28 januari 2010 08:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat zijn de leuke dingen int leven
Ja echt he!quote:Op donderdag 28 januari 2010 08:11 schreef Panda72 het volgende:
Bart is gek dat hij DW en Huppel niet wil zien. You're loss Bart
Ik doe niet meer aan spammenquote:Op donderdag 28 januari 2010 07:26 schreef SuperwormJim het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 28 januari 2010 08:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja zekers![]()
En DW en ik waren nog verdwaald want we gingen naar Bart, dat wilde hij namelijk, maar toen we daar waren wilde hij dat niet![]()
Toen heb ik half Haarlem, centrum Amsterdam, hoofddorp, Aalsmeer en de schipholtunnel een keer of 80 gezien omdat we rondjes reden en ik de weg niet kon vinden![]()
Bart is een mietje
Het rijden is het probleem niet hoorquote:
Correctie de meeste vrouwen en autorijden Panda is geen heer in het verkeer en weet altijd de weg meteen te vinden duhusquote:
Route's bepalen hoort toch ook bij het autorijdenquote:Op donderdag 28 januari 2010 08:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het rijden is het probleem niet hoor![]()
En ik doe alles zonder TomTom dus dan is het wel goed dat ik het überhaupt nog heb gevonden
En zo is het maar net Justquote:Op donderdag 28 januari 2010 08:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het rijden is het probleem niet hoor![]()
En ik doe alles zonder TomTom dus dan is het wel goed dat ik het überhaupt nog heb gevonden
WHAHAHAHAHAquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |