Wat heb jij altijd met de drums, daar let ik vaak helemaal niet op. De bass daarentegen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:59 schreef Maisnon het volgende:
de drums in dat nummer zijn echt super
Zou ik ook doen ja.. Hoe ik het zie is dat eerlijkheid heel belangrijk is in een situatie, en dat je dingen die er toe doen ook zeker moet vertellen. Maar dat je soms ook moet zien wanneer het beter is om bepaalde dingen niet te zeggen, en dit is precies zo'n ding. Zij vindt het niet leuk om te horen dat jij binnen nu en een paar uur een gewillige vrouw in je bed kunt hebben liggen, ze is misschien bang dat jij toch wel geïnteresseerd in haar bent ook al zeg je van niet. Dus als jij die chick toch niet ziet zitten, waarom zou je haar dan 'kwetsen' door dit te vertellen? Stel jij zou die chick wel zien zitten, ja dan moet je het natuurlijk wel zeggen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:57 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik kreeg net n smsje "Je hoeft nergens sorry voor t zeggen hoor! Trusten, Xjes!", dus het zit gelukkig wel weer goed geloof ik.
Maar misschien iets minder open zijn is wel verstandig, daar is al teveel op stuk gelopen.
Dan ga ik nu weer mezelf verlekkeren aan mijn 4de laptop, die nog toffer is dan de anderen.
Ja ik schat mezelf ook altijd beter in dan ik benquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:59 schreef L0t.. het volgende:
[..]
*trots* Maargoed, ik zeg dit nu he, ik heb het nog nooit meegemaakt dus mss zou ik wel flippen.
Maar ik ga slapen nu, moet er voor het eerst sinds 2 weken weer om 6 uur uit. Truste!
Is nachts aangeschoten in slaapstand, toests gesmolten, laten rapareren, maar toen hadden ze het keyboard niet gecheckt, en klopte geen enkele letter meer, dus ik krijg em wel terug, maar ik heb geen vertrouwen in het ding meer, dus gewoon maar weer een nieuwe. Dan zit ik inmiddels met 4 fucking laptops straks, maar ik ga er 1 aan mn vriendin geven, want ik heb niet eens plaats.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waardoor is de derde kapot gegaan dan?
Slaap lekker.quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:17 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga slapenen ik vind het jammer Lamon dat ik niet eens een reactie terug krijg op die ellenlange posts die ik voor je typ
![]()
!
Ik vind Anouk verschrikkelijk.quote:
Iedere post die ik typ is relatief gezien behoorlijk lang, ik stond zelfs in de 1 of andere lijst met de langste posts gemiddeld in de afgelopen 10 jaar, en die zijn ook aan duizenden voorbij gegaan, dus trek het je niet aan.quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:17 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga slapenen ik vind het jammer Lamon dat ik niet eens een reactie terug krijg op die ellenlange posts die ik voor je typ
![]()
!
quote:I broke up with my Haitian girlfriend last week.... she was crushed.
Das zo kutquote:Op donderdag 28 januari 2010 02:52 schreef Hoogstaande het volgende:
godversehoerentyfus
Vet mijn best gedaan op het tentamen, heb ik het gewoon nog slechter gemaakt dan alle anderen
Echt niet te zuinig, kankerkutmvakgeschiedenispussymotherfuckers
quote:Op donderdag 28 januari 2010 02:55 schreef Maisnon het volgende:
Ja okay ik was toch nog wakker
Ik heb net een zonde begaanhet is veeel te vroeg voor Haiti grappen maar deze
ik moest zo hard lachen
[..]
Jij gaat nu naar de hel, en ik ook ...quote:Op donderdag 28 januari 2010 02:55 schreef Maisnon het volgende:
Ja okay ik was toch nog wakker
Ik heb net een zonde begaanhet is veeel te vroeg voor Haiti grappen maar deze
ik moest zo hard lachen
[..]
Ik heb gelijkquote:Op donderdag 28 januari 2010 01:28 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Iedere post die ik typ is relatief gezien behoorlijk lang, ik stond zelfs in de 1 of andere lijst met de langste posts gemiddeld in de afgelopen 10 jaar, en die zijn ook aan duizenden voorbij gegaan, dus trek het je niet aan.
Dat is FOK!, inhoudelijkheid is niet altijd belonend en in dit geval had ik geen weerwoord, dus liet ik hem heel laf schieten.
Ik had ook heel bevestigend kunnen zeggen dat je eigenlijk gelijk hebt, maar je bent al zo arrogant.
Heb je de potvis gevoerd?quote:Op donderdag 28 januari 2010 07:50 schreef jitzzzze het volgende:
pff, zat ik even lekker te kleien net met koffie.
Het was goed dat ie brak, anders moest ik gaan staan
Goedemorgen!quote:Op donderdag 28 januari 2010 08:45 schreef Leghorn. het volgende:
Goedemorgen broeders en chimi's trouwens.
Ik moet bikkelen tot een uur of elf/twaalf/? en dan hopen dat ik morgen m'n tentamen haalquote:Op donderdag 28 januari 2010 08:55 schreef Leghorn. het volgende:
Het is bijna weekend voor me, nog even bikkelen tot half 6 vanmiddag en dan ben ik klaar!
Ik steek een kaarsje aan en zal voor je duimen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik moet bikkelen tot een uur of elf/twaalf/? en dan hopen dat ik morgen m'n tentamen haal!
Dat Apple maar wormen krijgt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:27 schreef jitzzzze het volgende:
de ipad
Dat is toch een onzin apparaat
Je bedoelt nu ook jij erbij bent?quote:
ik had het over jou en lamonquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je bedoelt nu ook jij erbij bent?
Vergeet jezelf ook niet, vlerk,quote:
Niet haten tegen mijn bloedbroeder.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vergeet jezelf ook niet, vlerk,
ik kan geen instrument bespelenquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vergeet jezelf ook niet, vlerk,
quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ik kan geen instrument bespelen
jijquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
Je weet toch wel wat een vlerk is?
ik weet wel wat een vlerk is. Ik bedoelde te zeggen dat jij er eentje bent.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
http://www.encyclo.nl/begrip/vlerk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |