LEAVE LAMON ALONEE!!!!quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:14 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ga toch weg, omdat jij daar nou zo makkelijk in bent, betekent nog niet dat ik me daar aan niet kan ergeren.
Denk nou niet dat iedereen zo is als jij bent.
Ja, jij schudt dat soort dingen lekker van je af. Ik ben als de dood dat de 1 het voor me verknalt bij de ander...ik vraag er niet om, dus waarom laten ze me niet met rust?
Haha ja inderdaadquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ach, kom op. Dit gewoon een verkapte-kijk-mij-eens-knap-zijn-ondanks-dat-jullie-beweren-van-niet-anders-zouden-die-vrouwen-niet-met-me-naar-bed-willen-opmerking.![]()
Nou ja, verkapt.
Dus, dat bedoel ik. Ik ben eerlijk en vertel via msn dat ik haar vriendelijk afgewezen heb, en ik krijg geen woord terug.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:18 schreef Breathtaking het volgende:
Al kreeg ik laatst ruzie met m'n vriend omdat een verkoper constant flirterige opmerkingen naar me maakte!
Waarom altijd MSN, jongen?quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dus, dat bedoel ik. Ik ben eerlijk en vertel via msn dat ik haar vriendelijk afgewezen heb, en ik krijg geen woord terug.
En da's gewoon kut.
Msn is de bron van veel misverstanden, inderdaad.quote:
Je hoeft toch ook niet tegen haar te zeggen dat iemand seks met je wilquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:24 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dus, dat bedoel ik. Ik ben eerlijk en vertel via msn dat ik haar vriendelijk afgewezen heb, en ik krijg geen woord terug.
En da's gewoon kut.
Dit klopt Lamon.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je hoeft toch ook niet tegen haar te zeggen dat iemand seks met je wil? Geloof me, niemand wil dat horen.
Ik zou het ook naar vinden als mijn vriend zei dat een of andere chick per se met 'm wilde neuken, en hij zou dat omgekeerd bij mij al helemaal niet leuk vinden.
Je moet er gewoon je mond over houdennatuurlijk moet je eerlijk zijn in een relatie, maar dat soort dingen hoef je elkaar niet te vertellen want dat is alleen maar kut.
Rot toch eens op met die opmerkingen, iedereen zegt dat ik lelijk ben toch op FOK!, het is nog n mooi iets dat ik daar nooit in meegegaan ben, zoals bij sommige users gebeurd is.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ach, kom op. Dit gewoon een verkapte-kijk-mij-eens-knap-zijn-ondanks-dat-jullie-beweren-van-niet-anders-zouden-die-vrouwen-niet-met-me-naar-bed-willen-opmerking.![]()
Nou ja, verkapt.
Haha, ik vertel dat wel altijd en dan lachen we samen om de stumperd die toch nooit een kans zal makenquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je hoeft toch ook niet tegen haar te zeggen dat iemand seks met je wil? Geloof me, niemand wil dat horen.
Ik zou het ook naar vinden als mijn vriend zei dat een of andere chick per se met 'm wilde neuken, en hij zou dat omgekeerd bij mij al helemaal niet leuk vinden.
Je moet er gewoon je mond over houdennatuurlijk moet je eerlijk zijn in een relatie, maar dat soort dingen hoef je elkaar niet te vertellen want dat is alleen maar kut.
Ik vind je niet lelijk hoor Lamie. Gewoon een 6.5 netjes, mag je trots op zijn.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Rot toch eens op met die opmerkingen, iedereen zegt dat ik lelijk ben toch op FOK!, het is nog n mooi iets dat ik daar nooit in meegegaan ben, zoals bij sommige users gebeurd is.
Emimmich, of hoe hij ook heette werd als lelijk bestempeld, Suusje-V (toffe meid) werd afgekraakt, en aangezien ik iets ouder ben, ben ik minder beinvloedbaar, maar het is kutgedrag.
Het gaat niet om uiterlijk nu, dus gooi het daar dan ook niet op....
Hmm tsja, ik weet niet, in jullie relatie kan dat dan blijkbaarquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:32 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Haha, ik vertel dat wel altijd en dan lachen we samen om de stumperd die toch nooit een kans zal maken.
Je leest weer eens selectief. Ik noem je niet lelijk trouwens en ik vind Emimich ook niet lelijk.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Rot toch eens op met die opmerkingen, iedereen zegt dat ik lelijk ben toch op FOK!, het is nog n mooi iets dat ik daar nooit in meegegaan ben, zoals bij sommige users gebeurd is.
Emimmich, of hoe hij ook heette werd als lelijk bestempeld, Suusje-V (toffe meid) werd afgekraakt, en aangezien ik iets ouder ben, ben ik minder beinvloedbaar, maar het is kutgedrag.
Ach Fas bedoelt niet per se uiterlijk denk ik, maar het is natuurlijk wel gewoon verkapt zeggen dat je in trek bent bij de dames.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:31 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat was dus ook mijn insteek, maar het werd weer verkeerd opgevat denk ik, waarom kent niet iedere vrouw het begrip sarcasme?quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:32 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Haha, ik vertel dat wel altijd en dan lachen we samen om de stumperd die toch nooit een kans zal maken.
Waarom reageer je hier wel op maar niet op wat ik zeg?quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat was dus ook mijn insteek, maar het werd weer verkeerd opgevat denk ik, waarom kent niet iedere vrouw het begrip sarcasme?
Hmm nee oké, maar dat gebeurt ook gewoon niet echt heb ik het idee, hij gaat niet echt veel uit ofzoquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:34 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmm tsja, ik weet niet, in jullie relatie kan dat dan blijkbaarmaar mijn ervaring zegt dat (bijna) niemand dat leuk vindt. Kijk als je op straat meisjes naar je vriend ziet kijken en daarna naar jou dan denk je HA-HA van mij en dan is het wel leuk
maar als meisjes hem vragen of hij af wil spreken zelfs als ze weten dat hij een relatie heeft dan is dat nooit leuk om dat als vriendin zijnde te horen.
Omdat het niet over uiterlijk ging, maar relaties en verkeerd begrepen opmerkingen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Waarom reageer je hier wel op maar niet op wat ik zeg?
Toen je dat eerder postte dacht ik dat het liedje een samenwerking was tussen Grizzlybear en the Knife. Viel dat even tegen.quote:
Ik bedoel wat ik zei over dat je dat niet tegen haar had hoeven zeggen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:41 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Omdat het niet over uiterlijk ging, maar relaties en verkeerd begrepen opmerkingen.
Ach, jullie zijn nog maar pas bij elkaar toch? Dan ben je nog onzeker met zulke dingen enzo.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:36 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Dat was dus ook mijn insteek, maar het werd weer verkeerd opgevat denk ik, waarom kent niet iedere vrouw het begrip sarcasme?
Da's mijn aard, ik hou niet van geheimen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik bedoel wat ik zei over dat je dat niet tegen haar had hoeven zeggen.
Oooh ik zou het echt niet cool vinden als iemand mijn vriend probeerde te zoenenquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:40 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Hmm nee oké, maar dat gebeurt ook gewoon niet echt heb ik het idee, hij gaat niet echt veel uit ofzoOf hij vertelt het me gewoon niet als andere meisjes flirten natuurlijk. Ik vertel het bijna altijd wel, of als iemand me probeerde te zoenen met uitgaan ofzo, vertel het altijd en dan moet 'ie altijd wel lachen eigenlijk
Niet dat dat vaak gebeurt want de meeste kerels zijn snel weg als ze horen dat ik samenwoon
.
Dat is toch geen geheim.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:44 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Da's mijn aard, ik hou niet van geheimen.
Ja, die mensen bestaan.
Nou, mijn vriendje was daar ook een lamlul inquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:43 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ach, jullie zijn nog maar pas bij elkaar toch? Dan ben je nog onzeker met zulke dingen enzo.
Ik weet het niet. Als hij haar gewoon afgewezen heeft zou ik het wel een compliment vinden ofzo.. Beste zou wel zijn als hij ook nog even erbij zou vertellen wat een lelijk en dom kind het wasquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:44 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Oooh ik zou het echt niet cool vinden als iemand mijn vriend probeerde te zoenen! Hoe zou jij het vinden als dat hem gebeurde en hij dat jou vertelde?
quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:44 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Da's mijn aard, ik hou niet van geheimen.
Ja, die mensen bestaan.
Dat is inderdaad absoluut geen geheimquote:
Hahahquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou, mijn vriendje was daar ook een lamlul inhij had zo'n bandje altijd om en ik vroeg er eens naar in het prille begin en hij zei dat hij die van een vriendin was gekregen, hij zei er zelfs bij dat het van een 'gewone vriendin' was.. Om vervolgens maaaanden later toe te geven dat hij het van z'n ex had gekregen maar dat hij me niet af wilde schrikken dus niet de waarheid durfde te zeggen.
Zie je nou wel, je doet wel wijs, maar je hebt precies dezelfde narigheid.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nou, mijn vriendje was daar ook een lamlul inhij had zo'n bandje altijd om en ik vroeg er eens naar in het prille begin en hij zei dat hij die van een vriendin was gekregen, hij zei er zelfs bij dat het van een 'gewone vriendin' was.. Om vervolgens maaaanden later toe te geven dat hij het van z'n ex had gekregen maar dat hij me niet af wilde schrikken dus niet de waarheid durfde te zeggen.
Serieus waar?quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:47 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Als hij haar gewoon afgewezen heeft zou ik het wel een compliment vinden ofzo.. Beste zou wel zijn als hij ook nog even erbij zou vertellen wat een lelijk en dom kind het wasMaar het is me nog nooit gebeurd eigenlijk
.
Hmm nee, het maakt me eigenlijk niet zo uit. Het was zo'n bandje dat je omknoopt en niet meer af kunt doen zeg maar, dus ik snapte wel dat hij dat ding gewend was en het stom vond 'm af te knippen en nooit meer om te kunnen doen. Het was meer gewenning dan een aandenken aan zijn ex.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:48 schreef L0t.. het volgende:
[..]
HahahMaar zou jij niet gewild hebben dat 'ie 'm afdeed dan?
Ik werd niet boos hoor toen hij het toegafquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:49 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Zie je nou wel, je doet wel wijs, maar je hebt precies dezelfde narigheid.
Ja, het zou er ook aan liggen hoe het verteld wordt denk ik. Als het zoiets is van "Bohhh, zo'n kankerspang wijf probeerde me te zoenen gisteren, maar ik heb me in kunnen houden." dan zou ik wel zoiets hebben van wtfquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Serieus waar?Vreemd eigenlijk.. Goed dat je dan niet jaloers zou zijn
! Ik zou echt denken, welk achterlijk kutwijf probeerde mijn vriend te zoenen en hoe kon ze zo dicht in de buurt komen
![]()
![]()
!
quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:42 schreef Fascination het volgende:
[..]
Toen je dat eerder postte dacht ik dat het liedje een samenwerking was tussen Grizzlybear en the Knife. Viel dat even tegen.
De knipoog-PI.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik werd niet boos hoor toen hij het toegafik snapte heel goed dat je voorzichtig bent met dat soort dingen in het begin.
Ik vind ready able geweldig.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:55 schreef Maisnon het volgende:
ik vind het gewoon zo'n mooi nummer door alle stemmen die erin zittenen door de acapella versie haha
heel... rustgevend
Hm okequote:Op donderdag 28 januari 2010 00:53 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, het zou er ook aan liggen hoe het verteld wordt denk ik. Als het zoiets is van "Bohhh, zo'n kankerspang wijf probeerde me te zoenen gisteren, maar ik heb me in kunnen houden." dan zou ik wel zoiets hebben van wtfMaar als het gewoon is van 'Hahahah, zo'n kind probeerde me gisteren te zoenen, kansloos
' zou ik het wel grappig vinden
Zo vertel ik het zelf ook altijd, maar dat meen ik ook
Ik kreeg net n smsje "Je hoeft nergens sorry voor t zeggen hoor! Trusten, Xjes!", dus het zit gelukkig wel weer goed geloof ik.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik werd niet boos hoor toen hij het toegafik snapte heel goed dat je voorzichtig bent met dat soort dingen in het begin.
Waardoor is de derde kapot gegaan dan?quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:57 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik kreeg net n smsje "Je hoeft nergens sorry voor t zeggen hoor! Trusten, Xjes!", dus het zit gelukkig wel weer goed geloof ik.
Maar misschien iets minder open zijn is wel verstandig, daar is al teveel op stuk gelopen.
Dan ga ik nu weer mezelf verlekkeren aan mijn 4de laptop, die nog toffer is dan de anderen.
Iddquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind ready able geweldig.
*trots* Maargoed, ik zeg dit nu he, ik heb het nog nooit meegemaakt dus mss zou ik wel flippenquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hm oke! Nou wees trots op jezelf, ben je blijkbaar niet zo jaloers aangelegd
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |