Wat?quote:
Hello, toch nog kunnen leren?quote:
quote:
Ik leg het boek altijd tussen toetsenbord en monitor neer. Dan heb je toch het gevoel iets te doen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb m'n boek vandaag alleen aangeraakt om het te verplaatsen!
Het begin is er.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb m'n boek vandaag alleen aangeraakt om het te verplaatsen!
M'n tentamen is vrijdagochtend en ik moet ook nog een enorme opdracht maken voor 09:00 vrijdag.quote:
Damn ik heb medelijden met je. Ik ben tot maandag vrij.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
M'n tentamen is vrijdagochtend en ik moet ook nog een enorme opdracht maken voor 09:00 vrijdag.
Chillquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:43 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Damn ik heb medelijden met je. Ik ben tot maandag vrij.Van school dan.
Dat inderdaad.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Chillik had hiervoor ook twee weken vrij
!
Wat liefquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:53 schreef Breathtaking het volgende:
Ahhhwik vertelde m'n huisgenote net over m'n slaaptrauma van vanmorgen, was ze helemaal bezorgd en dat ik m'n deur open moest laten zodat ze meteen kon komen als er iets was enzo
!
Oeh beterquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Chillik had hiervoor ook twee weken vrij
!
Gedanced in tha clubs?quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:57 schreef Maisnon het volgende:
Wat had je dan BTslaapverlamming?
Ik ben terug van een avondje Nijmegen
Ja. Het was afschuwelijkquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:57 schreef Maisnon het volgende:
Wat had je dan BTslaapverlamming?
Ik ben terug van een avondje Nijmegen
Mensen, alles...quote:
OOH NOES iemand wil seks met jequote:Op woensdag 27 januari 2010 23:58 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Mensen, alles...
Vooral meisjes die seks willen, zelfs nadat ik vertel dat ik al iemand heb.
En deze slowchat, en laptops....
Ik heb dat nog nooit meegemaaktquote:
Hahaquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
OOH NOES iemand wil seks met je!
Ik zal je een geheimpje verklappen, als vrouw ben je daaraan gewend, als eerlijke man die niet van dat soort slettenzooi houdt is het irritant.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
OOH NOES iemand wil seks met je!
Nicee.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:01 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nee eerder pasta gegeten in tha kamer van een vriendin
Mooi gedaanquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:00 schreef Maisnon het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)d_nieuwsbericht.html
Ik heb eens gehad dat ik een tijdje geen normale zinnen kon formuleren. Het lukte gewoon niet.quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:00 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb dat nog nooit meegemaakt
Hoe ging het bij jou? schaduwachtige figuren? metaalachtige geluiden?
Ik dacht dus echt dat iemand achter me lag, had ingebroken op mijn kamer en dat diegene 'puur slecht' was zeg maar en mij drugs toegediend had en iets heel naars met me ging doen maar ik kon er niets aan doen..quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik werd half wakker, ik deed mijn ogen open maar ik kon m'n lichaam niet bewegentegelijkertijd voelde het alsof er iemand tegen me aan lag.. Alles draaide voor m'n ogen en ik was er echt heilig van overtuigd dat ik gedrogeerd was, en ik kon me dus niet bewegen.
En dit echt secondenlang terwijl ik dacht dat ik zou sterven!
Totdat ik eindelijk weer kon bewegen en erachter kwam dat alles oke was!
Interessant doen, he.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:02 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik zal je een geheimpje verklappen, als vrouw ben je daaraan gewend, als eerlijke man die niet van dat soort slettenzooi houdt is het irritant.
Hoezo?quote:
Het is weer Lamon's levenstipsuurtje hoorquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:02 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ik zal je een geheimpje verklappen, als vrouw ben je daaraan gewend, als eerlijke man die niet van dat soort slettenzooi houdt is het irritant.
Hahaha. FREAK!!!quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb eens gehad dat ik een tijdje geen normale zinnen kon formuleren. Het lukte gewoon niet.Ik was in de supermarkt en wilde iets kopiëren en dat lukte niet omdat ik niet normaal kon nadenken. Toen wilde ik een caissière om hulp vragen, maar moest ik eerst dat zinnetje eruit krijgen. Dat lukte gelukkig na een paar keer in m'n hoofd geoefend te hebben.
Toen ben ik daarna even gaan slapen en was alles gelukkig weer oké. Heel vreemd.
Vroeg ik mij af.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Interessant doen, he.
[..]
Hoezo?
Ooh dat is ook vreemd inderdaadquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik heb eens gehad dat ik een tijdje geen normale zinnen kon formuleren. Het lukte gewoon niet.Ik was in de supermarkt en wilde iets kopiëren en dat lukte niet omdat ik niet normaal kon nadenken. Toen wilde ik een caissière om hulp vragen, maar moest ik eerst dat zinnetje eruit krijgen. Dat lukte gelukkig na een paar keer in m'n hoofd geoefend te hebben.
Toen ben ik daarna even gaan slapen en was alles gelukkig weer oké. Heel vreemd.
Klopt. Want dat wat jij meemaakte is wel doodeng.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh dat is ook vreemd inderdaad![]()
!
Maar in ieder geval niet doodeng
Geen behoefte aan, een 19 jarige met de volwassenheid van een 10-jarige iets uitleggen...te laat, en teveel moeite....quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:06 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het is weer Lamon's levenstipsuurtje hoor![]()
. Vertel me meer, grote levenservaringguru.
![]()
Nouja, je weet gelukkig nu wel hoe het is, en ook al is het niet fijn, dan kan je de volgende keer je misschien al snel herinneren dat het dit isquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Ik dacht dus echt dat iemand achter me lag, had ingebroken op mijn kamer en dat diegene 'puur slecht' was zeg maar en mij drugs toegediend had en iets heel naars met me ging doen maar ik kon er niets aan doen..
Stel je niet aan manquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:02 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Jammer is dat, ik heb behoefte aan een richtlijn in mijn prille leven.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:08 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Geen behoefte aan, een 19 jarige met de volwassenheid van een 10-jarige iets uitleggen...te laat, en teveel moeite....
Ik ben van eind 86.quote:
Was het wel, heur.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh dat is ook vreemd inderdaad![]()
!
Maar in ieder geval niet doodeng
Dan ben je nu dus nog steeds 23.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben van eind 86.
[..]
Was het wel, heur.![]()
Lach je me uitquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:08 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Klopt. Want dat wat jij meemaakte is wel doodeng.!
Ja inderdaad.. Al ben je waarschijnlijk gewoon overmand door angst en kun je niet meer 'helder' denken dus ook niet bedenken dat het niet zo is.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:09 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nouja, je weet gelukkig nu wel hoe het is, en ook al is het niet fijn, dan kan je de volgende keer je misschien al snel herinneren dat het dit is
En je bent gewoon wel... compleet nuchter naar bed gegaan toch
Ga toch weg, omdat jij daar nou zo makkelijk in bent, betekent nog niet dat ik me daar aan niet kan ergeren.quote:
De een verknalt het heus niet voor je bij de ander, hoe kan dat nou gebeuren? Als jij gewoon vriendelijk bedankt en niet met haar het bed in duikt dan hoeft je vriendin jou toch niets kwalijk te nemen?quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:14 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ga toch weg, omdat jij daar nou zo makkelijk in bent, betekent nog niet dat ik me daar aan niet kan ergeren.
Denk nou niet dat iedereen zo is als jij bent.
Ja, jij schudt dat soort dingen lekker van je af. Ik ben als de dood dat de 1 het voor me verknalt bij de ander...ik vraag er niet om, dus waarom laten ze me niet met rust?
Ach, kom op. Dit gewoon een verkapte-kijk-mij-eens-knap-zijn-ondanks-dat-jullie-beweren-van-niet-anders-zouden-die-vrouwen-niet-met-me-naar-bed-willen-opmerking.quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:14 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Ga toch weg, omdat jij daar nou zo makkelijk in bent, betekent nog niet dat ik me daar aan niet kan ergeren.
Denk nou niet dat iedereen zo is als jij bent.
Ja, jij schudt dat soort dingen lekker van je af. Ik ben als de dood dat de 1 het voor me verknalt bij de ander...ik vraag er niet om, dus waarom laten ze me niet met rust?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |