Wat?quote:
Hello, toch nog kunnen leren?quote:
quote:
Ik leg het boek altijd tussen toetsenbord en monitor neer. Dan heb je toch het gevoel iets te doen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb m'n boek vandaag alleen aangeraakt om het te verplaatsen!
Het begin is er.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb m'n boek vandaag alleen aangeraakt om het te verplaatsen!
M'n tentamen is vrijdagochtend en ik moet ook nog een enorme opdracht maken voor 09:00 vrijdag.quote:
Damn ik heb medelijden met je. Ik ben tot maandag vrij.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
M'n tentamen is vrijdagochtend en ik moet ook nog een enorme opdracht maken voor 09:00 vrijdag.
Chillquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:43 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Damn ik heb medelijden met je. Ik ben tot maandag vrij.Van school dan.
Dat inderdaad.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Chillik had hiervoor ook twee weken vrij
!
Wat liefquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:53 schreef Breathtaking het volgende:
Ahhhwik vertelde m'n huisgenote net over m'n slaaptrauma van vanmorgen, was ze helemaal bezorgd en dat ik m'n deur open moest laten zodat ze meteen kon komen als er iets was enzo
!
Oeh beterquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:50 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Chillik had hiervoor ook twee weken vrij
!
Gedanced in tha clubs?quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:57 schreef Maisnon het volgende:
Wat had je dan BTslaapverlamming?
Ik ben terug van een avondje Nijmegen
Ja. Het was afschuwelijkquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:57 schreef Maisnon het volgende:
Wat had je dan BTslaapverlamming?
Ik ben terug van een avondje Nijmegen
Mensen, alles...quote:
OOH NOES iemand wil seks met jequote:Op woensdag 27 januari 2010 23:58 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Mensen, alles...
Vooral meisjes die seks willen, zelfs nadat ik vertel dat ik al iemand heb.
En deze slowchat, en laptops....
Ik heb dat nog nooit meegemaaktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |