Wat zit jij nou te zeiken ineens?quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:26 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Kanker wat ben jij een kneus. Keer op keer blijf je me verbazen.
Nou?quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:26 schreef Leghorn. het volgende:
Mag ik je iets vragen jitzzzze?
Ja, 2 mensen spreken ergens op een openbare plek af om elkaar te ontmoeten. Menig anonieme FOK!ker heeft daar het lef voor.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:26 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wilde je beweren dat het iets anders is?
Hoe heeft Ernie de banaan in zijn oor gekregen?quote:
Na die foto van gisteren ben je niet meer anoniem.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, 2 mensen spreken ergens op een openbare plek af om elkaar te ontmoeten. Menig anonieme FOK!ker heeft daar het lef voor.
Hoe moet ik dat nou wetenquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:29 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Hoe heeft Ernie de banaan in zijn oor gekregen?
Ik duw de banaan dan kapot en in z'n geheel past het niet.
Die is er al 3 maandquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:29 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Na die foto van gisteren ben je niet meer anoniem.
WAAROM VROEG IKquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, 2 mensen spreken ergens op een openbare plek af om elkaar te ontmoeten. Menig anonieme FOK!ker heeft daar het lef voor.
Die kankergare kutgrappen van jou irriteren op den duur wel ja.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:27 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat zit jij nou te zeiken ineens?
Ik niet, sinds enen ofzo.quote:
Geen idee, blijkbaar wil Seagel mij verifieren als ik echt die dombo ben, of als het nog wel eens zou kunnen meevallen.quote:
Lees er over heen, of reageer dan niet.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:31 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Die kankergare kutgrappen van jou irriteren op den duur wel ja.
Je beweerde het zelf.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die is er al 3 maandDan nog, moet ik anoniem zijn dan?
Dat dacht ik ook ja.quote:
Niemand uit mijn privesfeer kan mij in 1 2 3 vinden.quote:
Zijn het grappen dan.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:31 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Die kankergare kutgrappen van jou irriteren op den duur wel ja.
Ik lag er nog redelijk op tijd in, half twee ofzo. Was rond half 9 wakker maar een halfuur later weer in slaap gevallenquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
He je t lang uitgehoudenin bed
Lag je dr laat in, of gewoon een luie bui
Heb je de deur op slot dan?quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niemand uit mijn privesfeer kan mij in 1 2 3 vinden.
En van wie ben jij een kloon trouwens?quote:
Oké. Waarom werk je aan zoiets mee?quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geen idee, blijkbaar wil Seagel mij verifieren als ik echt die dombo ben, of als het nog wel eens zou kunnen meevallen.
Soms wel lekker tochquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:33 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik lag er nog redelijk op tijd in, half twee ofzo. Was rond half 9 wakker maar een halfuur later weer in slaap gevallen![]()
Goed idee.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:34 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Je vraagt aan mij iets over Ernie. Ik bedoel, vraag het aan Ernie zelf.
Ik ben geen kloon.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:34 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En van wie ben jij een kloon trouwens?
Klopt, alleen ik heb altijd meteen zo het gevoel dat heel je dag naar de klote is. En ik moet er vanaf volgende week/de week erop zoiets weer iedere dag vroeg uit, wilde alvast beginnen met dat ritme aanwennen.quote:
Ik bel hem wel even.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:35 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Uiteraard. Schrijf hem een oudhollandsche brief.
Nee, ik ook niet.quote:
dat heb ik ook wel, dag weg WAAAquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:36 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Klopt, alleen ik heb altijd meteen zo het gevoel dat heel je dag naar de klote is. En ik moet er vanaf volgende week/de week erop zoiets weer iedere dag vroeg uit, wilde alvast beginnen met dat ritme aanwennen.
Mja, dat zei ik gisteren ook.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat heb ik ook wel, dag weg WAAA
Dan begin ja vanaf morgen
0800-belerniequote:Op woensdag 27 januari 2010 13:37 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Ik bel hem wel even.
Dat telefoonnummer heb ik toch zo gevonden.
Ik wil ook wel eens weten hoe Seagel is, en als hij na het zien en spreken van mij nog steeds zo lage pet van mij heeft. Ik hoop een keer dat jullie dan van het idee afzijn dat ik mensenschuw ben ofzoquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:34 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oké. Waarom werk je aan zoiets mee?
Had je een sok op je oor en was de muur ondergesmeerd met poep?quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:38 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben nog nooit zo afschuwelijk wakker geworden!
wadanquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:38 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ben nog nooit zo afschuwelijk wakker geworden!
Misschien moet je hem bellenquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik wil ook wel eens weten hoe Seagel is, en als hij na het zien en spreken van mij nog steeds zo lage pet van mij heeft. Ik hoop een keer dat jullie dan van het idee afzijn dat ik mensenschuw ben ofzo
Je praat vanaf het eerste moment hier al mee.quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:39 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Had je een sok op je oor en was de muur ondergesmeerd met poep?
Waarom maakt het je überhaupt zoveel uit wat iemand hier van je denkt?quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik wil ook wel eens weten hoe Seagel is, en als hij na het zien en spreken van mij nog steeds zo lage pet van mij heeft. Ik hoop een keer dat jullie dan van het idee afzijn dat ik mensenschuw ben ofzo
Die sok doet het 'm.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:39 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Ik werd half wakker, ik deed mijn ogen open maar ik kon m'n lichaam niet bewegenquote:
Ik quote het wel even.quote:
quote:Hoi broeder,
Ik ben op dit moment in vergadering, maar voor jou maak ik altijd tijd vrij.
Probeer het eens met een blender, trechter en lijm.
Groeten je boy Ernie.
En dat.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:39 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Hij is wel relaxed, hè?quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:41 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Ik quote het wel even.
Credits voor Ernie.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |