Goedemorgen!quote:Op donderdag 28 januari 2010 08:45 schreef Leghorn. het volgende:
Goedemorgen broeders en chimi's trouwens.
Ik moet bikkelen tot een uur of elf/twaalf/? en dan hopen dat ik morgen m'n tentamen haalquote:Op donderdag 28 januari 2010 08:55 schreef Leghorn. het volgende:
Het is bijna weekend voor me, nog even bikkelen tot half 6 vanmiddag en dan ben ik klaar!
Ik steek een kaarsje aan en zal voor je duimen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:02 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik moet bikkelen tot een uur of elf/twaalf/? en dan hopen dat ik morgen m'n tentamen haal!
Dat Apple maar wormen krijgt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:27 schreef jitzzzze het volgende:
de ipad
Dat is toch een onzin apparaat
Je bedoelt nu ook jij erbij bent?quote:
ik had het over jou en lamonquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je bedoelt nu ook jij erbij bent?
Vergeet jezelf ook niet, vlerk,quote:
Niet haten tegen mijn bloedbroeder.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vergeet jezelf ook niet, vlerk,
ik kan geen instrument bespelenquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vergeet jezelf ook niet, vlerk,
quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:12 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
ik kan geen instrument bespelen
jijquote:Op donderdag 28 januari 2010 10:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
![]()
Je weet toch wel wat een vlerk is?
ik weet wel wat een vlerk is. Ik bedoelde te zeggen dat jij er eentje bent.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
http://www.encyclo.nl/begrip/vlerk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |