Had Rodriguez even geluk dat de lelijke ogen van de scheids net omhoog gingen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:29 schreef Leghorn. het volgende:
Had Feyenoord even geluk dat de lelijke ogen van de doelman niet omhoog gaan.
Hij had gewoon in de gaten dat het een corner was.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:30 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Had Rodriguez even geluk dat de lelijke ogen van de scheids net omhoog gingen.
Ik wil 'm!quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:31 schreef Lakitu het volgende:
Aight je kan hem hier kopen; http://loveislame.com/products/4
Hij stond dan ook op http://www.stuffchickswant.com/quote:
Helemaal niet.quote:
Zoek de brandblusserscene uit irreversible eens op. Iets in mij zou dit wel bij jou willen doenquote:
Klaarmaken, anders zie je er niet uit op je date.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:37 schreef S.Seagal het volgende:
Ey allemaal. Bedenk even iets leuks dat ik moet gaan doen voor een date.
PM POSTEN / POSTEN UIT NAAM VAN GEBANDEquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zoek de brandblusserscene uit irreversible eens op. Iets in mij zou dit wel bij jou willen doen![]()
_______
Van NG. Ik ben'm aan het downloaden, maar hij staat nog op 6,3 procent![]()
Maar ik ben benieuwd wat me te wachten staat.
Ik ben ripped man, wat wil je nog meer.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:40 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Klaarmaken, anders zie je er niet uit op je date.
Neem er mee naar een speeltuin, samen van de glijbaan af, schommelen. Misschien een ijsje. Doe ik ook altijd met mijn dates.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:37 schreef S.Seagal het volgende:
Ey allemaal. Bedenk even iets leuks dat ik moet gaan doen voor een date.
Kleren maken de man op het begin van de avond.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:42 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik ben ripped man, wat wil je nog meer.
Context is anders.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:42 schreef Lakitu het volgende:
[..]
PM POSTEN / POSTEN UIT NAAM VAN GEBANDE
BAN BAN BAN
Een woordje dat je uitspreekt op het begin als kont.quote:
Wat doe je dom tegen mijquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:36 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zoek de brandblusserscene uit irreversible eens op. Iets in mij zou dit wel bij jou willen doen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |