Hoe kun je überhaupt vertrouwen in Ajax hebben?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:11 schreef L0t.. het volgende:
Ik had absoluut geen vertrouwen meer in Ajax en zelfs dat kwam goed. Dus dit ook.
Ha-ha. Rot. Op.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:13 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Hoe kun je überhaupt vertrouwen in Ajax hebben?
Ze voelde aan dat ik een TT van wereldklasse zou maken.quote:
Het zijn ook altijd de vrouwen die aan eentje niet genoeg hebben hè.quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:18 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Het zijn ook altijd de vrouwen die aan eentje niet genoeg hebben hè.
Ik ken hier een leuk antwoord op.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:23 schreef Breathtaking het volgende:
Kut sorryik dacht dat ik de lapo had maar ik had niet meer gekeken.
Nou meid, vertel!quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:24 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Ik ken hier een leuk antwoord op.
Hoe kun je supporter zijn van zowel PSV dan Ajax?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That's a joke. I say, that's a joke, son.
Ik ben geen meid.quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:25 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Hoe kun je supporter zijn van zowel PSV dan Ajax?Ik ben helemaal geen supporter van PSVSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar als ik moet kiezen tussen de kakkerlakken of PSV is de keuze gauw gemaakt.
Ik voel je.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:25 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ik ben helemaal geen supporter van PSVMaar als ik moet kiezen tussen de kakkerlakken of PSV is de keuze gauw gemaakt.
Hij gaat je verkrachten?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:25 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ga op aanraden van NG irreversible kijken, ik moest bij een bepaalde scene goed opletten want dat is hij bij mij van planBen benieuwd
Hoop alleen niet dat het zo'n scene is dat ik ten huwelijk gevraag word.
Bedankt. Geaccepteerd.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:26 schreef Leghorn. het volgende:
[..]
Ik voel je.
Mijn welgemeende excuses bij deze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |