Same here. Vooral voor lezen/tijdschriften/kranten etc. Benieuwd welke titels meedoen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:51 schreef nietzman het volgende:
Ik zie d'r wel een markt voor. Lijkt me een heerlijk makkelijk entertainmentapparaatje voor 'er bij'.
Ik wacht de eerste reviews even af maar kan geheel niet uitsluiten dat ik m'n creditcard voor zoiets trek.
Ben benieuwd naar de content-deals die gemaakt zijn.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Same here. Vooral voor lezen/tijdschriften/kranten etc. Benieuwd welke titels meedoen.
Ja maar dan moet je wel elke keer bv opnieuw surfen naar de website waar je eerst op zat. Youtube filmpje pauzeren om ff snel te mailen zit er niet in.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik zat net nog na te denken over het multitasking, maar dat heb je niet zo zeer nodig als het OS erg gestroomlijnd werkt. Dan kun je gewoon snel switchen tussen applicaties.
Ik zie wel mogelijkheden. Eerst maar eens op de apps werken. De iPhone is zonder apps ook weinig aan.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:55 schreef Blaxje het volgende:
De video is trouwens best overtuigend. De interface werkend zien verandert mijn mening al wel een beetje
Het is haast net alsof je zo'n ding een keer in handen moet hebben gehad alvorens een mening te vormen he?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:55 schreef Blaxje het volgende:
De video is trouwens best overtuigend. De interface werkend zien verandert mijn mening al wel een beetje
Dat zijn dingen waarbij men in de ontwikkeling rekening moet houden. Als je switcht van safari naar een andere app en vervolgens weer naar safari moet je in principe gewoon weer verder kunnen gaan waar je gebleven was.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:56 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Ja maar dan moet je wel elke keer bv opnieuw surfen naar de website waar je eerst op zat. Youtube filmpje pauzeren om ff snel te mailen zit er niet in.
Streamen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:57 schreef Merkie het volgende:
Ik zie Jarno al op de bank liggen met dat ding, even de vakantiekiekjes op een USB-stick bekijken op de iPad. Oh wacht, hij heeft geen USB-poorten.
Daar hebben we MobileMe voor. En de MobileMe Gallery-appquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:57 schreef Merkie het volgende:
Ik zie Jarno al op de bank liggen met dat ding, even de vakantiekiekjes op een USB-stick bekijken op de iPad. Oh wacht, hij heeft geen USB-poorten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |