Precies, of je kijkt even op je iPhone...quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:42 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Alsof je dat apparaat overal mee naar toe gaat slepen.... dan kan je net zo goed een mini laptop nemen imo.
Waarom zou je? Op een netbook heb je een volwaardig OS met echt toetsenbord. Je kunt multitasken. Je hebt 320GB in plaats van 64GB. En dat allemaal voor minder dan de prijs van de goedkoopste iPad.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:44 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja.
Of een ehhhhh. Weetikveel... iPad ofzo.
Zou niet weten waarom.... wat is de toegevoegde waarde van dat ding?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:44 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja.
Of een ehhhhh. Weetikveel... iPad ofzo.
Ik heb product zelf nog niet kunnen gebruiken en dat maakt het natuurlijk lastig om daarover te oordelenquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:44 schreef Merkie het volgende:
[..]
En hoe precies slaagt dit ding daar beter in dan de iPhone? Waar is het apparaat wél voor bedoeld eigenlijk? Het is mij niet duidelijk. Je kunt niet eens multitasken! Vind het een raar apparaat hoor.
Je tasje is kleiner, het ding werkt sneller, je hebt gelijk verbinding met internet en met een beperkt aantal handelingen heb je de content die je wil hebben. Dat verschilt écht van een minilaptop. Als je in secondes gaat rekenen dan werkt een dergelijke tablet veel beter.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:44 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Okee dan is je tasje iets kleiner
Dat heb ik nu ook, wat is de toegevoegde waarde van de Ipad behalve een apple design?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb product zelf nog niet kunnen gebruiken en dat maakt het natuurlijk lastig om daarover te oordelen
In mijn ogen is het apparaat bedoeld voor mensen die altijd en overal de beschikking willen hebben tot informatie en media/content. Op het gebied van usability moet het zich gaan onderscheiden van de iPhone. Hiermee kun je iets sneller je mails verwerken etc.
jammer he opa. vroeger moest je nog gewoon telefoonnummers draaien, dacht je wel twee keer na voor je iemand belde!quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:46 schreef Desmonkey het volgende:
Alles is tegenwoordig touch touch touch van vriendin of vriend, telefoons, spelconsoles tot de iPad.
Het is een custom chip, dus die zal wel hoogst beveiligd zijn tegen dat soort gein.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:47 schreef Desmonkey het volgende:
Is het mogelijk dat iemand bijvoorbeeld de iPad 'hackt' om OSX erop te laten draaien?
Met welk apparaat heb je dat op dit moment?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:48 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Dat heb ik nu ook, wat is de toegevoegde waarde van de Ipad behalve een apple design?
Ja, ik heb zo'n 300 euro netbook gehad.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:46 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waarom zou je? Op een netbook heb je een volwaardig OS met echt toetsenbord. Je kunt multitasken. Je hebt 320GB in plaats van 64GB. En dat allemaal voor minder dan de prijs van de goedkoopste iPad.
Ik snap het niet. Een netbook van Apple met OS X voor ¤499, dat had pas interessant geweest.
Veel mensen zien zoiets op dit moment nietquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:50 schreef Jarno het volgende:
[..]
Echt, wat een vergelijkingen worden hier getrokken.
Me mobiel (htc magic), ben er uitermate tevreden meequote:Op woensdag 27 januari 2010 20:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Met welk apparaat heb je dat op dit moment?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |