Dat filmpje overtuigt welquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:06 schreef broer het volgende:
Hm... Grappig apparaat. Ik vond hem op het eerste oog niet zo mooi, maar wat ik nu zie, bevalt eigenlijk best. Zo even dat filmpje bekijken.
De rumors doen ons zoveel laten verwachten dat het eigenlijk alleen nog maar kan tegenvallen. Ik ben nog steeds sceptisch over het apparaat, maar ik denk toch dat we gaan wennen aan het ding. De naam echter, zal nooit wennenquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:02 schreef TwyLight het volgende:
Wat zijn we ook eigenlijk triest he, vroeger waren mensen blij met knikkers
volgens...jou?quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:04 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
De nieuwe pro's dan, die zouden vandaag komen verdomme.
Ik snap de doelgroep wel. Ik vind alleen zo'n opgeblazen iPhone OS totaal niet geschikt hiervoor. Een aangepaste versie van OS X had me veel geschikter geleken. Dan had ik hem misschien nog wel gekocht.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:03 schreef Jarno het volgende:
[..]
Als in, echt? Ik zie iedereen met zo'n ding aan z'n sleutelhanger maar volgens mij worden die dingen amper gebruikt. En kom op, je vergelijking zuigt gewoon ballen. Het is geen netbook, het is geen MBP, het is een tablet PC. Met z'n eigen doelgroep, eigen toepassingen. En nee, dat is dus niet via USB je vakantiekiekjes bekijken nee..
De video heeft me zelfs van mening doen veranderen. Ik wil er eenquote:
Wellicht dat dat komt, maar Mac OS X is nog niet echt geschikt voor al die gestures en zo.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik snap de doelgroep wel. Ik vind alleen zo'n opgeblazen iPhone OS totaal niet geschikt hiervoor. Een aangepaste versie van OS X had me veel geschikter geleken. Dan had ik hem misschien nog wel gekocht.
Ik ben bang van welquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:08 schreef Terpentin07 het volgende:
Ben benieuwd of ze bij de prijzen het dollarteken gewoon vervangen door de euro.
Best akelig eigenlijk. Hoe een beetje leuk editten een wereld van verschil kan makenquote:
Bij mij ter vervanging van m'n MBP en naast m'n iMac.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:08 schreef fyah het volgende:
[..]
De video heeft me zelfs van mening doen veranderen. Ik wil er eenMaar als ik er een zou kopen zou het alleen voor gebruik naast een iMac ofzo zijn.
Met andere woorden applicaties sluiten eigenlijk nooit echt. Okee dan is het gebrek aan multitasking idd niet zo belangrijk.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:05 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Nee hoor, zo werkt dat op een iPhone ook niet. De website of je email of waar je ook mee bezig was kun je gewoon 'pauzeren', als je terug komt in Safari of mail.app ga je gewoon verder waar je bezig was. Het kan alleen niet tegelijkertijd, maar dat wil je ook helemaal niet met deze UI.
Ik heb er wel ernstig rekening mee gehouden dat die vandaag zouden komen ja. Met mij vele anderen.quote:
Mwah. Zo heb je wel meteen 140k apps beschikbaar.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik snap de doelgroep wel. Ik vind alleen zo'n opgeblazen iPhone OS totaal niet geschikt hiervoor. Een aangepaste versie van OS X had me veel geschikter geleken. Dan had ik hem misschien nog wel gekocht.
Wat bedoel je precies? Dat je gewoon OS X Apps kunt draaien of zo? Ik vind iPhone-apps veel logischer, eigenlijk. En onderhuids IS het iPhone-OS een aangepaste OS X..quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
Same here!! Mijn contract loopt tot 11 juli.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:08 schreef fyah het volgende:
[..]
De video heeft me zelfs van mening doen veranderen. Ik wil er eenMaar als ik er een zou kopen zou het alleen voor gebruik naast een iMac ofzo zijn.
USB heeft hij wel.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:09 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Met andere woorden applicaties sluiten eigenlijk nooit echt. Okee dan is het gebrek aan multitasking idd niet zo belangrijk.
Het niet hebben van een USB poort vind ik dan weer wel een gemiste kans. Het ding is er groot genoeg voor....
Wat wil je met USBquote:Op woensdag 27 januari 2010 21:09 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Met andere woorden applicaties sluiten eigenlijk nooit echt. Okee dan is het gebrek aan multitasking idd niet zo belangrijk.
Het niet hebben van een USB poort vind ik dan weer wel een gemiste kans. Het ding is er groot genoeg voor....
Nou, dan kun je bijv. multitasken en dan kan je alles doen wat een echte computer ook kan.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:10 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies? Dat je gewoon OS X Apps kunt draaien of zo? Ik vind iPhone-apps veel logischer, eigenlijk. En onderhuids IS het iPhone-OS een aangepaste OS X..
Maar... het is geen echte computer.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:10 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nou, dan kun je bijv. multitasken en dan kan je alles doen wat een echte computer ook kan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |