Al genoemd:quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:20 schreef Flitspaal het volgende:
10 films met Merel Streep
quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:37 schreef Asap het volgende:
Bridges of Madison County
Devil wears Prada
Death becomes her
Julia & Julie
quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:38 schreef wyccie het volgende:
Death becomes her, The Manchurian Candidate, The Devil wears Prada, die film met een bloempot op de cover, Silkwood, Kramer vs. Kramer....
quote:
Dat vraag ik me nu ook af.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:11 schreef SamuelofSEK het volgende:
naar welk plaatje zit jij te kijken intre
Ah toch.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
Er staat iemand achter. Ik ken die vrouw niet, dus dan hij maar
Geen probleem hoor.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
Volgens mij moet dat punt naar wyccie
Chen heeft nog een punt van mij te goed uit het vorige topic dus bij deze.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:41 schreef Chen het volgende:
Star Wars II en IIIspeelt die Anakin Skywalker. En zijn vriendin/verloofde is Rachel Bilson, uit o.a. The OC en ook Jumper
denk dat ze elkaar van die laatste kennen, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen
’s Avonds bloeit de liefde op die elk de ander geeft.quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:19 schreef hornage het volgende:
Een goedemorgen
Tijd om mijn taak weer uit te voeren: namelijk opstartjes posten en vandaag is het nederlandse disneyliedjes!
Wat is de nederlandse tekst voor het refrein (eerste 4 regels die gezongen worden) van onderstaand nummer?
Sneller dan verwacht, maar het is goed!quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:25 schreef 10tje1988 het volgende:
[..]
’s Avonds bloeit de liefde op die elk de ander geeft.
De wereld lijkt ineens gelukkiger.
Met alles wat hier leeft.
Het shot is vrolijk/ helder vergeleken met de rest van de film....quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:41 schreef 10tje1988 het volgende:
Van welke film is dit screenshot?![]()
[ afbeelding ]
Jaaa!quote:
Dat zegt me al wat meerquote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 01:45 schreef lamers het volgende:
[..]
Chen heeft nog een punt van mij te goed uit het vorige topic dus bij deze.
Chen +1
Stand in dit topic
1 InTrePidIvity
1 Chen
Chen +1quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:55 schreef Chen het volgende:
Nothing but the truth
The Aviator
Resurecting the champ
Ach, ik geloof in een milde, rechtvaardige "opvoeding" in de FMT regelsquote:Op donderdag 28 januari 2010 11:33 schreef Patch het volgende:
tsk.... Chen...![]()
'vroeger' werd het punt ingenomen...
DAT waren nog eens tijden...
neequote:Op donderdag 28 januari 2010 11:37 schreef hornage het volgende:
[..]
Ach, ik geloof in een milde, rechtvaardige "opvoeding" in de FMT regels
Jij zin om een nieuwe vraag te stellen?
ahum, schraapt haar keel, ongeveer:quote:Op donderdag 28 januari 2010 11:43 schreef hornage het volgende:
Nou vooruit, dan ga ik
De nederlandse tekst voor het refrein van onderstaand nummer
Das 1, Lion King is niet goedquote:
Nee, de disney van het jaar ervoor moet je hebbenquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:57 schreef SamuelofSEK het volgende:
ik heb geen idee wanneer al die disney films zijn uitgekomen dus ik ga gewoon verder met gokken
Mulan?
Jaaaaaa!quote:
shit.. vergeet gewoon 1492 Conquest of Paradise... hahha....quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:05 schreef Verreke het volgende:
1. Alien
2. Gladiator
3.American Gangster
4. Black Hawk Down
5. Blade runner
ehh... vul maar aan..
quote:
Gone in 60 secondsquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:16 schreef Chen het volgende:
Doe mij maar gelijk 10 films met nicolas cage
Con airquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:16 schreef Chen het volgende:
Doe mij maar gelijk 10 films met nicolas cage
+1 Hulkioquote:Op donderdag 28 januari 2010 16:19 schreef Hulkio het volgende:
[..]
Gone in 60 seconds
National Treasure
National Treasure 2: Book of Secrets
Ghost Rider
The Rock
The Wicker Man
Matchstick Man
Face off
Bangkok Dangerous
Rumble Fish
Bringing out the Dead
Wild at Heart
Nope, de rest was wel goed. Nog een te gaan dus.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:36 schreef SamuelofSEK het volgende:
George Lucas misschien als producer?
Dat maakt 8. Tom Waits was trouwens ook goed.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:19 schreef Chen het volgende:
[..]
Dan daarbij ook nog Francis Ford Coppola
Lag aan jouw eerste post na mijn antwoord.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:02 schreef hornage het volgende:
Jah, dit valt me ook tegen van Patch zeg
quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:11 schreef hornage het volgende:
jah sorry, de rest van je regels waren van het twee refrein, maar ik had me vergist in de vraag, that's true.
Weer vriendjes?
Bakker?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 08:20 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ze heeft een Nederlandse achternaam.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:26 schreef hornage het volgende:
Zat ie ook niet in 28 Days Later?
Excuses, 2 iddquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:38 schreef hornage het volgende:
euj en Braveheart dan?
+1 YellowBlacksquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:31 schreef YellowBlacks het volgende:
En zijn naam is Brendan Gleeson.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:33 schreef SamuelofSEK het volgende:
argh die titels lijken allemaal zo op elkaar![]()
way of the dragon?
Nee nog steeds nietquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:55 schreef Chen het volgende:
Kijk die eerste foto helemaal rechts, dat is toch Jet Li? En die 2e foto, helemaal links, dat is toch Andre??
Hmm ok, maar geef toe, ze lijken er wel extreem veel op!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:07 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Nee nog steeds niet
Black Dynamite is goed, nu nog een naam
quote:
+1 SamuelofSEKquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:24 schreef SamuelofSEK het volgende:
Terminator Salvation
American Psycho
Batman Begins
The Dark Knight
The Machinist
Empire of the Sun
Equilibrium
Rescue Dawn
The Prestige
+ yellow's Reign of Fire
+1 SamuelofSEKquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:47 schreef SamuelofSEK het volgende:
Batman Begins
The Dark Knight
The Prestige
Harry Brown
Get Carter
Get Carter remake
The Ipcress File
The Berlin Funeral
Dressed to Kill
Children of Men
SamuelofSEK +1quote:
Heb nog f gekeken en hij had toch een kleine rol.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:54 schreef SamuelofSEK het volgende:
Bay zelf misschien ook als acteur?
quote:
Monica Belluci idd maar niet Brotherhood of the Wolf. Belluci was nog niet bekend genoeg voor een grote rol.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:30 schreef Chen het volgende:
Is dat Monica Belluci in Brotherhood of the wolf?
Dracula idd nog 1 naam voor het puntquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:35 schreef Chen het volgende:
Is het dan Dracula met Hopkins en Keanu Reeves?
YellowBlacks +1quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:38 schreef YellowBlacks het volgende:
Als het dracula is.
Anthony Hopkins
Winona Rider
Keanu Reeves
Monica Bellucci
Flitspaal + 1quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:23 schreef Flitspaal het volgende:
LOTR: The Fellowship of the Ring
LOTR: The Two Towers
LOTR: The Return of the King
Hooligans
Eternal Sunshine of the Spotless Mind
Patch +1quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:21 schreef Patch het volgende:
Michael J. Fox
Back to the Future
Atlantis
Stuart Little
TeenWolf
|