Al genoemd:quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:20 schreef Flitspaal het volgende:
10 films met Merel Streep
quote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:37 schreef Asap het volgende:
Bridges of Madison County
Devil wears Prada
Death becomes her
Julia & Julie
quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:38 schreef wyccie het volgende:
Death becomes her, The Manchurian Candidate, The Devil wears Prada, die film met een bloempot op de cover, Silkwood, Kramer vs. Kramer....
quote:
Dat vraag ik me nu ook af.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:11 schreef SamuelofSEK het volgende:
naar welk plaatje zit jij te kijken intre
Ah toch.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
Er staat iemand achter. Ik ken die vrouw niet, dus dan hij maar
Geen probleem hoor.quote:Op woensdag 27 januari 2010 21:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
Volgens mij moet dat punt naar wyccie
Chen heeft nog een punt van mij te goed uit het vorige topic dus bij deze.quote:Op woensdag 27 januari 2010 00:41 schreef Chen het volgende:
Star Wars II en IIIspeelt die Anakin Skywalker. En zijn vriendin/verloofde is Rachel Bilson, uit o.a. The OC en ook Jumper
denk dat ze elkaar van die laatste kennen, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen
’s Avonds bloeit de liefde op die elk de ander geeft.quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:19 schreef hornage het volgende:
Een goedemorgen
Tijd om mijn taak weer uit te voeren: namelijk opstartjes posten en vandaag is het nederlandse disneyliedjes!
Wat is de nederlandse tekst voor het refrein (eerste 4 regels die gezongen worden) van onderstaand nummer?
Sneller dan verwacht, maar het is goed!quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:25 schreef 10tje1988 het volgende:
[..]
’s Avonds bloeit de liefde op die elk de ander geeft.
De wereld lijkt ineens gelukkiger.
Met alles wat hier leeft.
Het shot is vrolijk/ helder vergeleken met de rest van de film....quote:Op donderdag 28 januari 2010 09:41 schreef 10tje1988 het volgende:
Van welke film is dit screenshot?![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |