Damnquote:
quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:22 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Godver..daar komt Jan DeGeileGedichten-voorlezer weer aan.
Waar heb je die HD-ruimte voor nodig? Streaming media is de toekomst. Apple is op het moment ook met verschillende grote content-deals bezig op dat vlak.quote:
Media streamen over 3Gquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar heb je die HD-ruimte voor nodig? Streaming media is de toekomst. Apple is op het moment ook met verschillende grote content-deals bezig op dat vlak.
Met je keisnelle 3G!quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar heb je die HD-ruimte voor nodig? Streaming media is de toekomst. Apple is op het moment ook met verschillende grote content-deals bezig op dat vlak.
Ik moet er ook eens goed over nadenken of dit een goede vervanger zou zijn voor mijn iBook, die loopt nu toch echt wel een beetje op zijn eind.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:24 schreef Jarno het volgende:
Die wifi versie van 16GB vind ik best okay. Mijn MBP komt toch al nooit buitenshuis, voor onderweg heb ik m'n iPhone dus dit zou wel een leuk bankhang/surf/lees ding zijn.
Precies mijn idee.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:24 schreef Jarno het volgende:
Die wifi versie van 16GB vind ik best okay. Mijn MBP komt toch al nooit buitenshuis, voor onderweg heb ik m'n iPhone dus dit zou wel een leuk bankhang/surf/lees ding zijn.
Dan pak je toch gewoon je MBP?quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:24 schreef Jarno het volgende:
Ik wil mijn content toch ook offline kunnen gebruiken. En daar ben ik echt niet zo uniek inquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Middels 3G is het al vrij goed mogelijk, heb al verschillende tests gedaan daarmee. Voor HD content heb je natuurlijk meer bandbreedte nodig, maar dat gaat in de toekomst zeker komen.quote:
Onwijs geil plat ding zeg. Zo had ik 'm nog niet gezien.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:24 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is toch wel een pussy magnet.
Hij schaamt zich.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:22 schreef dotKoen het volgende:
Zie je wel, Jonathan komt helemaal niet op het podium :p
Als je overal de beschikking tot internet hebt dan ben je toch nooit meer offline? Bepaalde zaken kun je gerust offline willen gebruiken, maar daar heb je echt geen 16 GB voor nodig.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:25 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik wil mijn content toch ook offline kunnen gebruiken. En daar ben ik echt niet zo uniek in
Nah hij is bezig iPad 2 te ontwerpen.quote:
Hoezo nietquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je overal de beschikking tot internet hebt dan ben je toch nooit meer offline? Bepaalde zaken kun je gerust offline willen gebruiken, maar daar heb je echt geen 16 GB voor nodig.
Hoe snel zal je daar nekpijn van krijgen, dat 90 graden naar beneden kijken? 10 minuten?quote:
Dit MOET gewoon kunnen. Ik weet het gewoon. Die foute carrier settings van T-Mobile die onlangs 'per ongeluk' verspreid waren kunnen geen toeval zijn.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:26 schreef Desmonkey het volgende:
Gewoon de cheapste iPad kopen en tetheren via iphone?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |