Goed dat je fiscaal even vetgedrukt maakt, dan is dat ook helderquote:Op woensdag 3 februari 2010 18:59 schreef Bartaz het volgende:
Voor mij valt er fiscaal niks af te trekken, ik ben echt maar een arme student
quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:55 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ja, maar de meeste studenten die stufi krijgen niet. Ik kan dat ook pas voor m'n aangifte 2010.
Overigens hoef ik je niet weer uit te leggen dat je effectief maar ~40% terugkrijgt he?![]()
quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:19 schreef Dr_Strangelove het volgende:
[..]![]()
Dat wist ik ook wel, maar laten we het er maar op houden dat het een blackout was.
En niet meer verder vertellen.
Jawel, dat kan ik wel!quote:Op woensdag 3 februari 2010 18:19 schreef Kardash het volgende:
[quote]jammer dat jij geen mensenkennis kan googlen![]()
Zoals? Wat mis je dan nog? Ik vind het EUR master programma eigenlijk al best uitgebreid..quote:Maar dat m'n vermoeden lijkt dus hier weer bevestigd: er is dus idd geen Maritiem Recht master in NL zoals het geval is in het VK en BE (ja BE ja) ? Want dat van de EUR is alleen maar commercieel lijkt het, terwijl Maritiem Recht toch meer aspecten heeft.
Is daar nou al meer nieuws over? Ik heb er al een tijdje niks over gelezen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:28 schreef RobertoCarlos het volgende:
En als het om een extra master gaat voor volgend jaar... dan had je dat waarschijnlijk sowieso in België moeten gaan volgen aangezien dat in NL mogelijk niet eens betaalbaar meer zal zijn.....
Berichtje van gisteren:quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:29 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Is daar nou al meer nieuws over? Ik heb er al een tijdje niks over gelezen.
http://www.ublad.uu.nl/WebObjects/UOL.woa/3/wa/Nieuws?id=1038019quote:VVD redt nieuwe wet Plasterk
De Eerste Kamer heeft zojuist ingestemd met het wetsvoorstel waarin minister Plasterk de tweede studie duurder maakt. Regeringspartij ChristenUnie stemde tegen, maar de VVD was vóór.
Het had weinig gescheeld of Plasterks verzamelwet was weggestemd. Regeringspartijen CDA en PvdA hebben samen maar 35 van de 75 senaatszetels en waren dus afhankelijk van de steun van coalitiepartner ChristenUnie, die in dit debat ook de SGP vertegenwoordigde en dus goed was voor zes zetels.
Fractievoorzitter Schuurmans van de ChristenUnie bleef echter moeite houden met het hogere instellingscollegegeld voor tweede studies in de wet. Dat de HBO-raad en de VSNU de minister hadden toegezegd dat ze het collegegeld de komende drie jaar niet zouden verhogen, bracht daar geen verandering in: hij stemde tegen.
Het CDA, dat aanvankelijk ook grote bezwaren had, noemde de afspraken met de koepelorganisaties voldoende hard en stemde voor, net als de PvdA. Oppositiepartij VVD, die vorige week al liet weten akkoord te gaan, gooide geen roet in het eten, zodat de wet aanvaard is.
De afspraken over het collegegeld zullen op 1 september in werking treden, maar tot een verhoging van het collegegeld zal dit de komende drie jaar als het goed is niet leiden.
HOP
quote:Ik wil graag in de gelegenheid worden gesteld om mijn verzoek mondeling toe te lichten wanneer u overweegt om mijn verzoek af te wijzen.
Als ik wilde dat je 'mensenkennis' opzocht, had ik aanhalingstekens gebruikt.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:28 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Jawel, dat kan ik wel!:
http://www.google.nl/search?q=mensenkennis+&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a
Inter-gouvernementaal Zeerecht lijkt bijvoorbeeld te ontbreken. Mij lijkt vooral (bi)lateraal maritiem recht het leukst - terwijl dat van de EUR vooral tussen bedrijven onderling of bedrijven-overheid relaties schijnt te gaan.quote:[..]
Zoals? Wat mis je dan nog? Ik vind het EUR master programma eigenlijk al best uitgebreid..
En als het om een extra master gaat voor volgend jaar... dan had je dat waarschijnlijk sowieso in België moeten gaan volgen aangezien dat in NL mogelijk niet eens betaalbaar meer zal zijn.....
Mijn verzoek tot uitschrijving was nog geen half a4-tje. Vond het sowieso belachelijk dat je een verzoek moet doen. Was nog een soort van zenuwachtig ook of het goed zou worden gekeurdquote:Op donderdag 4 februari 2010 11:22 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Ik ben echt goed in het schrijven van brieven aan de examencommissie. Vorig jaar met een tekort van 23 ECTS toch toegelaten.
Ik had een verzoek van twee pagina's, en 800-900 woorden.
Sluit in ieder geval altijd af met:
[..]
Slecht nieuws inderdaadquote:Op donderdag 4 februari 2010 00:34 schreef ScottTracy het volgende:
Kloterig die nieuwe wetStraks moet ik in september al gaan werken
Dan is er dus ook niets meer en valt er gewoon niets meer op te schrijvenquote:Op donderdag 4 februari 2010 12:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Motivatie is logisch, maar veel meer als, ik zie mezelf wel echt met die richting werken en vind de vakken enorm interessant. Komt er niet echt iets op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn vader vond de zin, graag in de gelegenheid worden gesteld een beetje alsof je dr al van uit ging dat je ging falen ofzo..
Deze zin is wat raar, vooral dat "waarop ik mijzelf zie gaan"quote:Naar mijn mening sluit de Master Nederlands Recht, met als afstudeerrichting Burgerlijk Recht, goed aan op de richting waarop ik mijzelf zie gaan, namelijk werken bij een advocatenkantoor of als jurist in het bedrijfsleven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |