abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77441463
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 00:04 schreef dreamzk het volgende:
Ja oud werkgroep genootje dat mij iets te leuk vindt En ik kan niet wachten tot het nieuwe blok begint om eerlijk te zijn, ik word een beetje gek van dit kansloze niks doen. Iig net met mn ouders een hele discussie gehad over hoe ik er nu voor sta enz, en ze reageerden nog best relaxed. Niet boos geworden, alleen teleurgesteld. Dus volgend semester, 2x zo hard eraan gaan werken
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 00:15 schreef dreamzk het volgende:
Kheb mn rooster nog niet bekeken maar ik denk zonder. Per vak 2uur werkgroep en dan waarschijnlijk ook 2 uur hc. 8uur per week dus college. Wel chill zuiprooster dan
Als ik dit zo achter elkaar lees denk ik dat een goed (herkansing)leerrooster is ipv zuiprooster?
pi_77442492
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 00:30 schreef Charina het volgende:
Ik heb t ook wel gehad met het niks doen. Heb erg veel zin inhet nieuwe semester, hoop dat t een goed voorteken is. ik leef de laatste tijd ook in een enorm omgekeerd ritme, ik haat mezelf haha. Vooral aan kern strafrecht zal ik hard moeten werken de komende weken, ik heb de reparatie vd inleiding strafrecht (1e poging was 3,8) met een studenten-tien gehaald, zo bleek vandaag.:p Ik durf de manier van werkgroep indelen wel te verdedigen. In sommige gevallen is het voor bepaalde mensen erg vervelend, okee. Maar bekijk het eens vanuit de uni: het is bewezen dat goede leerlingen elkaars niveau omhoog halen als ze bij elkaar zitten. Nu wordt inderdaad verondersteld dat de resultaten van het eerste semester hiervoor de graadmeter zijn, maar los daarvan; het rendemnt ligt uiteindelijk gewoon hoger als " de goede" bij elkaar worden gezet.
Ik vond het destijds ook wel prettig. De discussies in de werkgroepen waren toen toch anders, het ging allemaal wat sneller. En als je samen moet werken is het ook niet verkeerd.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_77442539
Volgend semester ook maar 12 uur college, wat een rustig semester wordt dat, ik ben gewend aan 28 uur college. Eindelijk weer eens lekker uitslapen.

Heb trouwens een kamer gevonden in Berlijn
  zaterdag 30 januari 2010 @ 12:39:26 #104
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_77445558
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 10:12 schreef GDPP het volgende:

[..]

Ik vond het destijds ook wel prettig. De discussies in de werkgroepen waren toen toch anders, het ging allemaal wat sneller. En als je samen moet werken is het ook niet verkeerd.
Dat is wel zo voor de mensen die niks hebben gedaan heb ik geen medelijden, maar het is meer dat er ook mensen tussenzitten die net ff een dipje hadden, of persoonlijke omstandigheden enzo. Zo ook een vriendinnetje van mij. Dan is het erg jammer als je bij allemaal van die nietsnutten terecht komt.

Ik heb iig ook zin in het nieuwe semester
pi_77453086
je zegt net dat er ook veel mesnen tussen zitten die wegens omstandigheden niet zoveel gehaald hebben, maar toch neem je aan dat je vriendinnetje tussen de nietsnutten zit ? Ik denk dat er juist veel meer van dat soort mensen te vinden zijn, .. nietsnutten gaan sowieso niet naar werkcolleges.. en ik kan het weten ..
pi_77453482
Zo, gister bij mijn ouders mijn boeken voor vorig jaar opgehaald, en sommige zijn gelukkig nog dezelfde druk.. das wel mooi want dat was echt een heel erg duur boek..

Verder hoop ik dat de dictaten van Harmonisation ook hetzelfde blijven.. Geen zin om daar nieuwe voor te gaan bestellen.. Deze zien er nog zo mooi uit en aangezien er heel veel literatuur in zit ook aan de prijzige kant
  zaterdag 30 januari 2010 @ 17:16:39 #107
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_77453601
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 17:00 schreef anti-fok het volgende:
je zegt net dat er ook veel mesnen tussen zitten die wegens omstandigheden niet zoveel gehaald hebben, maar toch neem je aan dat je vriendinnetje tussen de nietsnutten zit ? Ik denk dat er juist veel meer van dat soort mensen te vinden zijn, .. nietsnutten gaan sowieso niet naar werkcolleges.. en ik kan het weten ..
Ik zeg niet dat er veel mensen zijn die door omstandigheden niet zoveel hebben gehaald. Ik weet niet of dat er veel zijn. Maar je hebt gelijk, misschien komen die nietsnutten gewoon niet meer, of gaan ze nu ineens heel hard hun best doen. Dat zou wel fijn zijn natuurlijk
pi_77453727
Ik heb btw eerst 4 uur HC en 4 uur werkgroep, en dan na de carnavalsvakantie 6 uur hc en 4 uur werkgroep.. en dan ergens 4 weken later 8 uur hc en 4 uur werkgroep.. En dan helemaal op het eind in mei heb ik 10 tot 12 uur hc en nog steeds 4 uur werkgroep

Komt omdat één vak bestaat uit 2 delen en ik het eerste deel niet hoef te volgen.. En bij het andere hoef ik alleen het aanvullende gedeelte van personen en familierecht te maken

Ook niet echt veel, dus ik ga en, goed voor mijn studie bezig, en ik moet nog werk zoeken.. Maar zou het liefst iets studie gerelateerd doen.. Iemand tips daarin?
pi_77457219
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 17:20 schreef Yashaaaaa het volgende:

Ook niet echt veel, dus ik ga en, goed voor mijn studie bezig, en ik moet nog werk zoeken.. Maar zou het liefst iets studie gerelateerd doen.. Iemand tips daarin?
Griffier?
  zaterdag 30 januari 2010 @ 19:20:31 #110
269368 Kimochi
Discodip O+
pi_77457379
quote:
Werken bij een rechtswinkel/juridisch loket?
  zaterdag 30 januari 2010 @ 22:52:40 #111
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_77464313
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 19:15 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Griffier?
Hoe kan je griffier worden? Klinkt heel stom, maar ik heb echt zoiets van moet je niet toevallig via via iemand kennen ofzo?
pi_77471982
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 22:52 schreef Eva4Evah het volgende:

[..]

Hoe kan je griffier worden? Klinkt heel stom, maar ik heb echt zoiets van moet je niet toevallig via via iemand kennen ofzo?
Geen flauw idee. Hoorde dat veel studenten dat als bijbaan hadden.
pi_77472032
Oren...

Suizen...

Onrechtmatige daad dan wel wanprestatie...

Luide muziek in die tent.
pi_77472399
quote:
Op zondag 31 januari 2010 11:20 schreef Maharbal het volgende:
Oren...

Suizen...

Onrechtmatige daad dan wel wanprestatie...

Luide muziek in die tent.
Uitgaan?!!!!
Jij moet leren!
pi_77472453
Ik heb juist vrijdag m'n laatste tentamen gehad.

Eind maart pas weer .

Wel beginnen met scriptie .
pi_77473534
quote:
Op zondag 31 januari 2010 11:42 schreef Maharbal het volgende:
Ik heb juist vrijdag m'n laatste tentamen gehad.
Da's geen excuus.
pi_77473922
quote:
Op zondag 31 januari 2010 12:25 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Da's geen excuus.

pi_77474260
quote:
Op zondag 31 januari 2010 12:41 schreef Maharbal het volgende:

[..]

pi_77474525
Ja, op dat moment bekroop mij zo'n "Nouuuhhhhhhouuuuuuw" gevoel .
pi_77474644
quote:
Op zondag 31 januari 2010 13:03 schreef Maharbal het volgende:
Ja, op dat moment bekroop mij zo'n "Nouuuhhhhhhouuuuuuw" gevoel .
Mijn smileygebruik verraadt ook helemáál niet dat ik niet serieus was
pi_77474982
quote:
Op zondag 31 januari 2010 13:06 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Mijn smileygebruik verraadt ook helemáál niet dat ik niet serieus was
Pfff, en waarom ga je er dan van uit dat ik wel serieus was .
pi_77479684
quote:
Open sollicitatie voor beginnersfuncties naar alle kantoren op de Zuid-as sturen?
pi_77483247
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 22:52 schreef Eva4Evah het volgende:

[..]

Nee, dat hoeft niet. Als het je leuk lijkt zou ik gewoon eens informeren bij een Rechtbank of een open sollicitatie sturen.
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
pi_77483295
Tentamens voorbij, weekje vrij! Nu op zoek naar een onderwerp voor mijn masterscriptie...
Don't cry because it's over. Smile because it happened.
Liefde is een bitch plus een macht der gewoonte
pi_77483690
quote:
Op zondag 31 januari 2010 13:18 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Pfff, en waarom ga je er dan van uit dat ik wel serieus was .
Want Maharbal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')