abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 28 januari 2010 @ 15:17:33 #51
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_77378322
Ik heb besloten met toch maar aan te melden voor het Honours College. Ik heb er met een ouderejaars over gesproken en hij was er best positief over. Mocht het niet bevallen dan kan ik natuurlijk altijd nog stoppen. Net een oude docente gemaild van het HBO die begin dit jaar op de RUG is begonnen met onderzoek/doceren. Ik hoop dat zij die aanbeveling voor me wil schrijven anders zou ik echt niet weten wie ik daar anders voor moet strikken.

Vandaag de laatste boeken gekocht voor het 2de semester! Ik heb er zin in! Vooral burgerlijk recht en fiscaal recht lijken me erg leuk. Bestuursrecht en strafrecht lijken me minder. Ik geloof dat ik de enige eerstejaars ben op dit moment die strafrecht niet zo trekt maar ik heb zo'n gevoel dat aan het einde van het semester een hoop mensen die mening met mij zullen delen
pi_77378475
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 15:17 schreef aaipod het volgende:
Ik heb besloten met toch maar aan te melden voor het Honours College. Ik heb er met een ouderejaars over gesproken en hij was er best positief over. Mocht het niet bevallen dan kan ik natuurlijk altijd nog stoppen. Net een oude docente gemaild van het HBO die begin dit jaar op de RUG is begonnen met onderzoek/doceren. Ik hoop dat zij die aanbeveling voor me wil schrijven anders zou ik echt niet weten wie ik daar anders voor moet strikken.

Vandaag de laatste boeken gekocht voor het 2de semester! Ik heb er zin in! Vooral burgerlijk recht en fiscaal recht lijken me erg leuk. Bestuursrecht en strafrecht lijken me minder. Ik geloof dat ik de enige eerstejaars ben op dit moment die strafrecht niet zo trekt maar ik heb zo'n gevoel dat aan het einde van het semester een hoop mensen die mening met mij zullen delen
Goed dat je het zegt, ik zal eens even rondkijken welke boeken ik misschien ga halen . Ik haal die boeken vaak pas als het semester ruimschoots begonnen is, zodat je ongeveer een inschatting kunt maken of je een ouder druk kunt gebruiken of niet .

Strafrecht is overigens tof en niet al te lastig. Gewoon netjes al die regeltjes/rijtjes volgen die ze je geven en dan wijst het zich vanzelf. Burgerlijk recht 1 is ook wel leuk (daar heb ik indertijd alleen vrij weinig voor gedaan, wat ik nu wel jammer vind icm. m'n cijfer) en Elementair Belastingrecht is ook wel leuk, maar erg globaal en van de hak op de tak wat betreft de te behandelen onderwerpen als je het mij vraagt.

Bestuursrecht vind ik stom .
pi_77379824
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 11:39 schreef Cortax het volgende:
Nogmaals mijn vraag hier, zijn hier Recht & ICT studenten/juristen?
nope
Ik zeg altijd maar zo, met drie wielen heb je nog geen auto.
pi_77383272
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 10:53 schreef Florette het volgende:
Dat is fijn dreamzk!

Hebben jullie je roosters al gezien? Ik moet minder dan 4 uur naar school per week en alleen op woensdag en donderdag.... Bij mij staan ook alleen de werkgroepen vermeldt, misschien komen de hoorcolleges ed er nog bij? Ik vind dit wel heel weinig. Ik verveel me nu al bij wijze van.
Nice, ik heb me vandaag opgegeven voor doorgaan dus ik krijg mijn rooster pas 2 februari. Enige jammere vind ik dat ik bij de domme mensen groep ga zitten aangezien het op punten word ingedeeld.

Nog even een vlug vraagje, BSA van de UU geld toch alleen voor de UU, dus als ik dit jaar mijn BSA niet haal dat ik dan wel volgend jaar op de UvA kan beginnen?
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_77383775
Domme mensen groep als het op punten ingedeeld wordt, zul je daar wel bij horen he
pi_77384272
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 17:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Domme mensen groep als het op punten ingedeeld wordt, zul je daar wel bij horen he


Je vroeg er inderdaad zelf een beetje om
pi_77384347
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 17:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Domme mensen groep als het op punten ingedeeld wordt, zul je daar wel bij horen he
Hehe, mischien wel. Maar omdat ik het begin van dit jaar te makkelijk dacht over rechten heb ik nu nog maar 5 punten ipv 20. Dus ik zit met een groep ongemotiveerde mede-werkgroepgenoten en als ik heel erge pech heb, mijn stalker. DIe muts heeft ook 5 punten en gaat ook door. Hopelijk gebeurd dat niet anders ga ik een heel erg kut tweede semester hebben. Anyway, ik ga de stad in, vieren dat ik toch doorga en dat bijna iedereen klaar is met tentamens.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
  donderdag 28 januari 2010 @ 17:48:12 #58
146875 aaipod
Primus inter pares
pi_77384367
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 17:16 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Nice, ik heb me vandaag opgegeven voor doorgaan dus ik krijg mijn rooster pas 2 februari. Enige jammere vind ik dat ik bij de domme mensen groep ga zitten aangezien het op punten word ingedeeld.

Nog even een vlug vraagje, BSA van de UU geld toch alleen voor de UU, dus als ik dit jaar mijn BSA niet haal dat ik dan wel volgend jaar op de UvA kan beginnen?
BSA = Bindend Studie Advies, ik zou dus juist proberen hem 'niet' te halen.

En Yasha
pi_77384590
Ja sorry hoor Ik dacht dat het ging om cijfers, niet studiepunten..
  donderdag 28 januari 2010 @ 18:07:54 #60
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_77385027
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 17:16 schreef dreamzk het volgende:

[..]
Enige jammere vind ik dat ik bij de domme mensen groep ga zitten aangezien het op punten word ingedeeld.
Treurig dat ze dat zo doen..... de kloof tussen 'slimme' mensen en 'domme' mensen wordt zo alleen maar groter
!!! Go 49-ers !!!
pi_77385240
alle eerstejaars uu: we hebben ook nog 2 hoorcolleges op dinsdag, staat al wel in de online onderwijscatalogus bij de betreffende vakken, maar niet in de persoonlijke roosters.
toch maar 2 werkgroepen & 2 hoorcolleges per week, verdeeld over 3 dagen. is nog niks,
en wat betreft cijfers in osiris: alleen als je een reparatie gehaald hebt, wordt er melding van gemaakt bij "resultaten". dan staat er de naam van het vak, zonder gewicht, en cijfer 6,0. de oorspronkelijke cijfers blijven ook nog in dat lijstje staan.
heb je het niet gehaald dan staan er alleen, in jouw geval de 5 oorspronkelijke cijfers voor grondslagen.
pi_77385841
Eindelijk mijn bachelor binnen (gelukkig met slechts een half jaar vertraging)
Volgende week beginnen aan de master Handels- en ondernemingsrecht.

Marharbal: ik ben vergeten je mijn scriptie te sturen, die komt er vanavond aan, beloofd!
pi_77386021
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 18:38 schreef Bartaz het volgende:
Eindelijk mijn bachelor binnen (gelukkig met slechts een half jaar vertraging)
Volgende week beginnen aan de master Handels- en ondernemingsrecht.

Marharbal: ik ben vergeten je mijn scriptie te sturen, die komt er vanavond aan, beloofd!
Gefeliciteerd .
pi_77387258
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 18:38 schreef Bartaz het volgende:
Eindelijk mijn bachelor binnen (gelukkig met slechts een half jaar vertraging)
Volgende week beginnen aan de master Handels- en ondernemingsrecht.

Marharbal: ik ben vergeten je mijn scriptie te sturen, die komt er vanavond aan, beloofd!
Gefeliciteerd!
"Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
pi_77392535
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 12:48 schreef xxiessiexx het volgende:
Bij ons geloof ik ook een van de slechtst gemaakte eerstejaars vakken.
Srsly? Niet Romeins?
De Kluwers van vorig jaar staan nog in de op btw . Dit cursusjaar namelijk geel . Maar ik gebruik ook nog die van vorig jaar .


Feli Bartaz!
pi_77392719
Een leuk totaalplaatje van de Kluwer was niet echt vindbaar, althans de vorige keer dat ik er naar zocht (2 topics terug ofzo ).

Ik heb wel 's 2+ jaar oude wetboeken gebruikt. Het hangt sterk af van het vak denk ik .

Ik heb ook nog de Kluwer van vorig jaar en zelfs de belastingpocket van 2008 .
pi_77394660
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 12:48 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Bij ons geloof ik ook een van de slechtst gemaakte eerstejaars vakken.
Zo moeilijk was het eigenlijk niet eens, ik heb gewoon verkeerd geleerd. Maargoed, jammer dan.
pi_77395455
Ieuw wat een vieze kleur

Ik heb eigenlijk dit jaar alleen maar voor personen en familierecht mijn wetboek nodig, voor de andere vakken gebruik ik blackstones en ik denk dat ik voor historische ontwikkeling van het privaatrecht en economie geen wetboek nodig heb.. Dus denk niet dat ik een nieuwe ga kopen voor een half jaartje..
Wel zonde want dan mist er een jaartal in de collectie
pi_77395816
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 22:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ieuw wat een vieze kleur
Je bedoelt die foto van de collegebundel? Ja, 't goudkleurige komt op deze manier niet echt tot z'n recht maar er waren niet echt andere plaatjes op Google te vinden .
pi_77395887
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 22:11 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Je bedoelt die foto van de collegebundel? Ja, 't goudkleurige komt op deze manier niet echt tot z'n recht maar er waren niet echt andere plaatjes op Google te vinden .
Ook daarom staat ie er niet in .
pi_77395973
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 22:12 schreef Maharbal het volgende:
Ook daarom staat ie er niet in .
Nou sorry hoor, zal niet meer zeuren .
pi_77397339
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 21:01 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Srsly? Niet Romeins?
De Kluwers van vorig jaar staan nog in de op btw . Dit cursusjaar namelijk geel . Maar ik gebruik ook nog die van vorig jaar .
[ afbeelding ]

Feli Bartaz!
"Een van de"
In mijn werkgroep had bijna niemand het vak gehaald.
Misschien zat ik in een fail-werkgroep
pi_77397380
Ik ga maar eens op bed. Kijken of we er morgen wat moois van kunnen maken met omzet- en overdrachtsbelasting.

En dan.....zijn de tentamens eindelijk afgelopen.

Tot eind maart. Dus eind februari weer beginnen met leren
pi_77398798


Alstu
Ik heb hem ook iets groter
pi_77399935
Bedankt voor de felicitaties!

Ik moet zeggen dat ik blij ben dat ik alle tentamens na een druk semester heb gehaald, maar dat het halen van mijn bachelor voelt als het krijgen van een tussenrapport. Daarom heb ik besloten -tot grote ergernis van mijn moeder - om niet naar de uitreiking te gaan, ik ga wel als ik mijn master heb gehaald.

Marhabal: ik heb 'm doorgezonden!
  vrijdag 29 januari 2010 @ 00:12:16 #76
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_77400851
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 23:46 schreef Bartaz het volgende:
Bedankt voor de felicitaties!

Ik moet zeggen dat ik blij ben dat ik alle tentamens na een druk semester heb gehaald, maar dat het halen van mijn bachelor voelt als het krijgen van een tussenrapport. Daarom heb ik besloten -tot grote ergernis van mijn moeder - om niet naar de uitreiking te gaan, ik ga wel als ik mijn master heb gehaald.
En nog gefeli!

(Je wordt wss niet gesponsord door jouw ouders )
!!! Go 49-ers !!!
pi_77402388
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 00:12 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

En nog gefeli!

(Je wordt wss niet gesponsord door jouw ouders )
Dankje!

Nee, geen sponsoring, daarom boeit het me in dit geval ook weinig wat mijn ouders willen

Over een jaar mogen ze trots op me komen zijn en mogen ze komen wijzen: "dat is mijn zoon! "
pi_77403450
Ik was deze reeks totaal vergeten Zit in mijn 1e jaar op de UvA, ben ingestroomd met een HBO Rechten Propedeuse. Het niveau valt me heel erg mee, na alle verhalen over doorstromers dacht ik eigenlijk dat het een erg zwaar jaar zou worden!

k heb alle tentamens tot nu toe erg gemakkelijk gehaald. Ben nu dus ook eindelijk van Inleiding in de Rechtswetenschap en Constitutioneel Recht af. Wat een kutvakken vond ik dat Van mij mag 't nieuwe blok wel weer beginnen na 3 weken vrij
pi_77403541
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 15:17 schreef aaipod het volgende:
Ik heb besloten met toch maar aan te melden voor het Honours College. Ik heb er met een ouderejaars over gesproken en hij was er best positief over. Mocht het niet bevallen dan kan ik natuurlijk altijd nog stoppen. Net een oude docente gemaild van het HBO die begin dit jaar op de RUG is begonnen met onderzoek/doceren. Ik hoop dat zij die aanbeveling voor me wil schrijven anders zou ik echt niet weten wie ik daar anders voor moet strikken.

Vandaag de laatste boeken gekocht voor het 2de semester! Ik heb er zin in! Vooral burgerlijk recht en fiscaal recht lijken me erg leuk. Bestuursrecht en strafrecht lijken me minder. Ik geloof dat ik de enige eerstejaars ben op dit moment die strafrecht niet zo trekt maar ik heb zo'n gevoel dat aan het einde van het semester een hoop mensen die mening met mij zullen delen
hehe ja ik had ook nooit zoveel met strafrecht (kwam vooral door de docent van het hbo destijds) terwijl anderen het allemaal geweldig vonden .. toch vond ik straf 1 best leuk, het is inderdaad gewoon rijtjes leren.. lekker makkelijk. Bestuursrecht 1 idem.. burgerlijk recht 1 ook easy.. elementair belastingrecht vond ik wel moeilijk hoor, was de enige die ik toen niet heb gehaald, een 3 en een 4 zelfs! en ik ging notarieel recht studeren daarna. maar goed, als het je ligt en het je leuk lijkt zal het vast wel makkelijk zijn.. en voor jou als honeurs-student helemaal..

welke docente is dat van het HBO? Zat je ook op hanze? Ik ben wel benieuwd.. mss ken ik haar ook nog wel.

morgen ook mijn laatste tentamen halleluja.. nog even doorleren deze nacht .. ik val morgen echt in een zwart gat hoor.. na 1,5 maand is het ineens voorbij .. zal nog wel even duren voordat ik dat 'ga NU aan het werk, je mag niet relaxen-gevoel' kwijt raak...

succes morgen marharbel ..
pi_77404910
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 22:42 schreef xxiessiexx het volgende:
"Een van de"
In mijn werkgroep had bijna niemand het vak gehaald.
Misschien zat ik in een fail-werkgroep
Bij mij had bijna iedereen hem wel de 1e x of in de herkansing. In mijn werkgroep zijn er een hoop gestruikeld over Romeins en inleiding Europees volgens mij.
pi_77406366
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 01:18 schreef Bartaz het volgende:

[..]

Dankje!

Nee, geen sponsoring, daarom boeit het me in dit geval ook weinig wat mijn ouders willen

Over een jaar mogen ze trots op me komen zijn en mogen ze komen wijzen: "dat is mijn zoon! "
Ik ging ook niet naar de uitreiking. Dat doe ik inderdaad ook wel bij de master(s) .

Ik zal nog even wat doornemen en dan richting Groningen. Ik lees je stuk vanavond wel!
pi_77418753
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 08:56 schreef -Trinity- het volgende:

[..]

Bij mij had bijna iedereen hem wel de 1e x of in de herkansing. In mijn werkgroep zijn er een hoop gestruikeld over Romeins en inleiding Europees volgens mij.
Daarom zit Romeins recht nu voor studenten die in september 2009 begonnen in het tweede jaar waarschijnlijk.
Dit jaar haalde 2/3 van de studenten Eur/int in één keer (het vak is met ingang van dit studiejaar ook veranderd begrijp ik).

Nog gefeliciteerd Bartaz!
  vrijdag 29 januari 2010 @ 20:16:42 #83
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_77428612
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 17:47 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Hehe, mischien wel. Maar omdat ik het begin van dit jaar te makkelijk dacht over rechten heb ik nu nog maar 5 punten ipv 20. Dus ik zit met een groep ongemotiveerde mede-werkgroepgenoten en als ik heel erge pech heb, mijn stalker. DIe muts heeft ook 5 punten en gaat ook door. Hopelijk gebeurd dat niet anders ga ik een heel erg kut tweede semester hebben. Anyway, ik ga de stad in, vieren dat ik toch doorga en dat bijna iedereen klaar is met tentamens.
Idd echt een faalsysteem dat ze het op (kort door de bocht) slechte en goede mensen indelen. Maarre, heb je serieus een stalker?! Das kut, hopelijk komt hij/ze niet bij jou
  vrijdag 29 januari 2010 @ 20:18:48 #84
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_77428667
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 10:53 schreef Florette het volgende:
Dat is fijn dreamzk!

Hebben jullie je roosters al gezien? Ik moet minder dan 4 uur naar school per week en alleen op woensdag en donderdag.... Bij mij staan ook alleen de werkgroepen vermeldt, misschien komen de hoorcolleges ed er nog bij? Ik vind dit wel heel weinig. Ik verveel me nu al bij wijze van.
Zelfde probleem hier Potver zeg, 4 uur per week is wel HEEL weinig. Had ik geweten hoe dit jaar ging lopen, dan had ik me echt wel bij een vereniging aangemeld. Maar ik dacht: eerst maar even kijken hoe het jaar loopt, of het niet heel druk is, of het wel bevalt enzo. Gigantische spijt van nu! Maargoed, dan maar dit jaar.

Ik ga iig volgende week als de wiedeweerga werk zoeken
  vrijdag 29 januari 2010 @ 20:19:41 #85
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_77428699
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 12:17 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

Je maakt me nieuwsgierig
[..]

Ga ook bij TNT werken. Heb flink wat uurtjes kunnen maken de afgelopen anderhalf jaar tijdens m'n studie. En ik vind het echt keileuk werk (hoewel het totaal niet opleidinggerelateerd is). Bovendien blijf je lekker in beweging en kun je je hoofd leeg maken (als dat nodig is tenminste).
Verdient dat een beetje goed?
pi_77428753
Blaaat...

Tentamen ging kut. Eerste vraag (van de 4) ging voor m'n gevoel helemaal goed, en daar heb ik hoogstwaarschijnlijk wel een groot deel van de punten te pakken. Vanaf daar ging het bergafwaarts en was ik te veel tijd kwijt aan vraag 2. En toen kwam ik bij vraag 3 en 4 en was ik helemaal de kluts kwijt omdat ik zo lang met vraag 2 bezig was (en dus helemaal wanhopig werd omdat die vraag maar niet lukte) en omdat ik toen nog minder tijd had voor vraag 2 en 3.

Gatverdamme ik baal als een stekker. Ik heb zelden zo gebaald van een tentamen, want ik vind het echt een leuk vak. Helaas bleek één week leren ( ik kon niet eerder beginnen met leren) te weinig.

Bah, ik heb serieus de smoor in. Heb ik nou eigenlijk nooit na een "mislukt" tentamen. Ik baal gewoon dat ik 't wel een leuk vak vind en er dan kennelijk toch moeite mee heb.

En ja, meer/beter leren zou ongetwijfeld hebben geholpen en dat weet ik ook, maar dat maakt m'n balen momenteel er niet minder op. Misschien dat 't met een paar dagen over is.

[/vent-mode]



Zou me niks verbazen als dit m'n eerste onvoldoende is in meer dan 1 jaar tijd.
  vrijdag 29 januari 2010 @ 21:13:07 #87
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_77430433
Klote voor je. Was dit al een "her" of krijg je eventueel nog een mogelijkheid?

Ik ben ook vaak geneigd om te blijven hangen in een vraag, maar ik denk toch dat het beter is om een vraag waar je niet een-twee-drie uitkomt snel over te slaan en er later op terug te komen.
"Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
pi_77430608
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 21:13 schreef Dr_Strangelove het volgende:
Klote voor je. Was dit al een "her" of krijg je eventueel nog een mogelijkheid?

Ik ben ook vaak geneigd om te blijven hangen in een vraag, maar ik denk toch dat het beter is om een vraag waar je niet een-twee-drie uitkomt snel over te slaan en er later op terug te komen.
Dit was de tweede kans van het tentamen (en de eerste kans waar ik aan mee kon doen). Het is dan wel voor m'n tweede master, en het vak kan dus volgend jaar ook nog prima gehaald worden, dat is niet het probleem.

Ik baal er gewoon van omdat ik het juist wel leuk vind. Nogmaals, normaal heb ik dit niet en kan ik het zo van me af schudden, maar op de één of andere manier heb ik er nu last van .
Wellicht dat het morgen over is.
  vrijdag 29 januari 2010 @ 23:32:38 #89
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_77435900
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 21:18 schreef Maharbal het volgende:

[..]

Dit was de tweede kans van het tentamen (en de eerste kans waar ik aan mee kon doen). Het is dan wel voor m'n tweede master, en het vak kan dus volgend jaar ook nog prima gehaald worden, dat is niet het probleem.

Ik baal er gewoon van omdat ik het juist wel leuk vind. Nogmaals, normaal heb ik dit niet en kan ik het zo van me af schudden, maar op de één of andere manier heb ik er nu last van .
Ik vind het eigenlijk wel goed dit. Beentjes weer op de grond en zo en bovendien is het voor ons stervelingen erg geruststellend om te merken dat zelfs een Maharbal eens ff erdoor heen zit
!!! Go 49-ers !!!
pi_77436093
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 23:32 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk wel goed dit. Beentjes weer op de grond en zo en bovendien is het voor ons stervelingen erg geruststellend om te merken dat zelfs een Maharbal eens ff erdoor heen zit
En misschien heb je ook wel gelijk. Meer dan 30 uur per week werken midden in m'n dubbele tentamenperiode is ook veel van het goede, maar ik ben nou eenmaal een bezige bij in dat opzicht.

Als het nou een vak was geweest dat me niks kon schelen, dan had ik er minder problemen mee gehad. Enfin, ik ben ietwat bekoeld en ik wacht af op het resultaat.
pi_77436770
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 20:19 schreef Eva4Evah het volgende:

[..]

Verdient dat een beetje goed?
http://i84.photobucket.co(...)l-1.png?t=1264447244
Netto is dit.
pi_77436918
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 23:32 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk wel goed dit. Beentjes weer op de grond en zo en bovendien is het voor ons stervelingen erg geruststellend om te merken dat zelfs een Maharbal eens ff erdoor heen zit
Zo'n gevoel besloop mij stiekem ook.

Maar ik zal wel voor je duimen dat het toch een voldoende is Maharbal
pi_77436993
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 20:16 schreef Eva4Evah het volgende:

[..]

Idd echt een faalsysteem dat ze het op (kort door de bocht) slechte en goede mensen indelen. Maarre, heb je serieus een stalker?! Das kut, hopelijk komt hij/ze niet bij jou
Ja oud werkgroep genootje dat mij iets te leuk vindt En ik kan niet wachten tot het nieuwe blok begint om eerlijk te zijn, ik word een beetje gek van dit kansloze niks doen. Iig net met mn ouders een hele discussie gehad over hoe ik er nu voor sta enz, en ze reageerden nog best relaxed. Niet boos geworden, alleen teleurgesteld. Dus volgend semester, 2x zo hard eraan gaan werken
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
  zaterdag 30 januari 2010 @ 00:09:18 #94
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_77437189
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 00:04 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Ja oud werkgroep genootje dat mij iets te leuk vindt En ik kan niet wachten tot het nieuwe blok begint om eerlijk te zijn, ik word een beetje gek van dit kansloze niks doen. Iig net met mn ouders een hele discussie gehad over hoe ik er nu voor sta enz, en ze reageerden nog best relaxed. Niet boos geworden, alleen teleurgesteld. Dus volgend semester, 2x zo hard eraan gaan werken
Ik heb ook wel weer gehad met die vakantie inderdaad. Ben al hard op zoek naar werk, want ik heb echt te veel vrije tijd over. Ook dadelijk met 4 uur in de week les

En tweede semester gaat gewoon lukken!
pi_77437278
Is die vier uur zonder of met hc's?
pi_77437414
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 00:11 schreef xxiessiexx het volgende:
Is die vier uur zonder of met hc's?
Kheb mn rooster nog niet bekeken maar ik denk zonder. Per vak 2uur werkgroep en dan waarschijnlijk ook 2 uur hc. 8uur per week dus college. Wel chill zuiprooster dan
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_77437450
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 00:15 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Kheb mn rooster nog niet bekeken maar ik denk zonder. Per vak 2uur werkgroep en dan waarschijnlijk ook 2 uur hc. 8uur per week dus college. Wel chill zuiprooster dan
8 uur per week is normaal. Heb niet anders gehad (behalve op het begin van het eerste jaar, toen kregen we nog studieondersteuning van 2 uur per week).
  zaterdag 30 januari 2010 @ 00:27:32 #98
189229 Eva4Evah
Niet teveel zuipen
pi_77437733
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 00:16 schreef xxiessiexx het volgende:

[..]

8 uur per week is normaal. Heb niet anders gehad (behalve op het begin van het eerste jaar, toen kregen we nog studieondersteuning van 2 uur per week).
8 uur is normaal jezus, wat weinig...
pi_77437760
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 00:27 schreef Eva4Evah het volgende:

[..]

8 uur is normaal jezus, wat weinig...
Dat zeker. Vergeleken met vorig jaar waar ik min 20uur per week aantikte. Wel relaxed aangezien je dan makkelijk een bijbaantje er naast kan hebben zonder in de stress te zitten dat je niet genoeg tijd voor je studie hebt.
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_77437817
Ik heb t ook wel gehad met het niks doen. Heb erg veel zin inhet nieuwe semester, hoop dat t een goed voorteken is. ik leef de laatste tijd ook in een enorm omgekeerd ritme, ik haat mezelf haha. Vooral aan kern strafrecht zal ik hard moeten werken de komende weken, ik heb de reparatie vd inleiding strafrecht (1e poging was 3,8) met een studenten-tien gehaald, zo bleek vandaag.:p Ik durf de manier van werkgroep indelen wel te verdedigen. In sommige gevallen is het voor bepaalde mensen erg vervelend, okee. Maar bekijk het eens vanuit de uni: het is bewezen dat goede leerlingen elkaars niveau omhoog halen als ze bij elkaar zitten. Nu wordt inderdaad verondersteld dat de resultaten van het eerste semester hiervoor de graadmeter zijn, maar los daarvan; het rendemnt ligt uiteindelijk gewoon hoger als " de goede" bij elkaar worden gezet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')