Of hij gaat er per ongeluk op zittenquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien ligt het tablet onder een van de kussens en gaat hij met zijn tablet de presentatie besturen
Geen KLIPPAN?quote:
Probeer de video eens als videoclip te taggen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:43 schreef e97073 het volgende:
Ik heb trouwens een algemene vraag, ik heb een iPod Classic en ik wil graag de videofiles in dezelfde playlist zetten als de muziekfiles.
Dat kan, dat is ook gelukt en het afspelen van die afspeellijst gaat prima in iTunes. Probleem is dat de videofiles niet worden gezien in de playlist op de iPod.
De videofiles zijn wel gewoon aanwezig op mijn iPod, ik kan ze ook gewoon afspelen.
Iemand enig idee of het dus mogelijk is om zowel muziek als video af te spelen via 1 playlist op de iPod?
]quote:We’re still about 10 minutes away from the event starting. I wonder if the guys backstage are vomiting from nervousness. I would be.
Die man is een koning juistquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:52 schreef fyah het volgende:
LeolaportePraat anders 10 minuten over de harmonica
Uiteraard.quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:53 schreef __Saviour__ het volgende:
alle aandacht nu dus voor de tablet.
maar ook nog kans dat er nieuwe macbookpro's worden aangekondigd met i5 of i7?
Tijdens keynotes gaat de Store toch altijd dicht.quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:56 schreef Blaxje het volgende:
Store is nog up.. Ben benieuwd of de slate al instant gekocht kan worden..
Ik dacht net ervoorquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:57 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Tijdens keynotes gaat de Store toch altijd dicht.
quote:
Videostream?quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
Meer dan 27k viewers van die Laporte stream
quote:“Good morning, and thank you all for coming today. We want to kick off 2010 by introducing a truly magical and revolutionary new product.”
stream? Linkje?quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
En begonnen, zo te horen.
quote:“Before we get to that, I’ve got a few updates.” Chuckles. “First: iPods. A few weeks ago we sold our 250 millionth iPod.”
quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:04 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[ afbeelding ]
Als je de laatste vijf nullen eraf haalt, heb je het aantal verkochte Zunes.
Ik zie er echt niets bijzonders tot op hedenquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
ustream.tv/channel-popup/leo-laporte-live
Je hoort 't wel toch?quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zie er echt niets bijzonders tot op heden
quote:How do we get this revenue? iPods, iPhones, MacBook laptops… Apple is a mobile devices company, that’s what we do. We asked ourselves: how do we stack up? Well, Apple is the largest mobile devices business in the world today.” Bigger than Sony, Samsung — bigger than Nokia (by revenue). “Apple is the number one mobile devices company in the world
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |