Hè allemaal!
Trix, moeilijke situatie lijkt me voor je... Ik zou het ook niet echt weten wat nou "het beste" is, maar volg vooral je hart! Dikke

voor je!
Uiteraard ook een

voor de zieken... Beterschap!
Timo en Oscar bezig met tandjes...

en

en

@luiers, wij gebruiken c1000 huismerk, scheelt bijna 2 euro op een pak en over het algemeen gaat het erg goed... Op sommige heavy poepmomenten na... Maar ik denk dat de pampers dat ook niet aan hadden gekunt...
Vlindur, hier komen de prikjes ook volgende (2e) keer, dan is Minke 9 weken (op 1 dag na)... Ben afgelopen week voor het eerst geweest, dus met 5 weken maar wel tussendoor een keer wezen wegen ivm het spugen in het begin. Hier is elk woensdag inloop-weeguurtje, hebben jullie ook zoiets?
We zijn vanavond voor het eerst uiteten geweest en Minke kon gewoon mee. We hadden van te voren gebeld dus ze waren op de hoogte. Daarom kregen we een 6-persoons tafel, mc met minke op tafel aan de zijkant, konden we lekker eten en haar in de gaten houden. Was leuk!
Oh, en ik had voor de zekerheid 4 setjes kleding + nog de kleren die ze aan had meegenomen en we zijn al door de eerste 2 heen

nog 3 te gaan, hoop dat we het redden

hihi!
Slaap lekker alle kindjes en mama's!