De derde al he!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:55 schreef Vlindur het volgende:
Karin, ja ze is wel thuis geweest. Toen gaf ze ook aan dat ik pas de volgende maand kon komen omdat het te druk zou zijn. Toen vond ik dat best. Wist ik veel. Nu accepteer ik het niet meer hoor. Dat soort fratsen halen ze maar met ervaren moeders uit. Ik ben een verse en snap er allemaal nog niks van.![]()
Daarom heb ik toen ook gebeld. Ik wilde weten of hij wel groeide. Wat gelukkig wel zo bleek te zijn
Oscar al een tand! Wat klinkt dat nog verweg zeg!![]()
Als ze +- 2 maanden oud zijnquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:18 schreef Vlindur het volgende:
Wanneer krijgen baby's eigenlijk de eerste prikjes?
Ik zou best willen, maar Esmee denkt daar zo vlak na haar voeding helaas heel anders over. Die oefent momenteel nog even het geluidje "iiiiieeeeee" op alle verschillende toonhoogtesquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:09 schreef Lijnloos het volgende:
Slaap lekker alle kindjes en mama's!
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 07:08 schreef huuphuup het volgende:
Ik ben jarig vandaag en voor het eerst in mn leven realiseer ik me dat ík niet alleen míjn verjaardag vier, maar dat mijn moeder ook 'viert' dat precies 26 jaar geleden rond deze tijd de weeën begonnen en rond half 9 's avonds werd ze altijd wat weemoedig, toen werd ik geboren. Nu pas, nu ik zelf elke maand de 25e denk van goh... rond deze tijd..., nu pas realiseer ik me echt wat mn moeder moet denken op mijn verjaardag. Gek is dat
Hier ook zo'n wekelijks uurtjequote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:09 schreef Lijnloos het volgende:
Hier is elk woensdag inloop-weeguurtje, hebben jullie ook zoiets?
We zijn vanavond voor het eerst uiteten geweest en Minke kon gewoon mee.
Nee joh Niels niet, dat was Timoquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:57 schreef DaviniaHR het volgende:
oscar en niels aan de tanden!* kop in het zand steekt, wij doen niet aan tanden, das zoooooo zielig
Oef, ik heb geen idee. Het zou best wel eens Kitsch Kitchen kunnen zijn geweest, want daar wonen ze in de buurt (Rozengracht in Amsterdam). Ik kan het wel navragen. Ik zie er ook andere rammelaars die me geschikt lijken, zoals deze en deze.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:17 schreef Twinkly het volgende:
Claudia jij had van de kraamvisite toch zo'n hele lichte rammelaar gekregen voor Ivan? Weet jij ook waar ze die gekocht hebben? Ik heb net de stad af lopen zoeken maar ik kom alleen maar fancy (en zware) rammelaars tegen.
Hier ook zo'n moeder, en die woont ook in Almelo.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:45 schreef Twinkly het volgende:
Oh dankjullie
Ik zie dat ze een winkel in Almelo hebbenKan ik mijn moeder verblijden met een shop-opdracht
(die is echt koopziek geworden door Niels
)
wanneer ben je jarig?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:23 schreef Stiemie het volgende:
Huup gefeliciteerd! Smaakte je taart net zo lekker als ie eruit zag?
Davinia na anderhalf uur had ik er genoeg van en toen is Esmee in haar bed verder gaat iiiiieeee-enHelaas is dat dus naast mijn hoofdeinde
als ik moe ben voel ik nog steeds mn ene oog trekkenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:26 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
wanneer ben je jarig?
mss kan ik ergens goede oordoppen voor je regelen
wanneer gaat dat scheel kijken trouwens voorbij? het staat zo stom
lolquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hier ook zo'n moeder, en die woont ook in Almelo.Mijn moeder is van de Fisher Price.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |