abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77424133
Hier gebruiken we net wat in de aanbieding is en ik ben eigenlijk over alle gebruikte merken wel tevreden tot nu toe: huggies, pampers en kruidvat eigen merk.
pi_77425265
Huggies vind ik zo stug!
Hier hebben we pampers, en soms kruidvat

Vlindur, heb je wel een intake gehad van het CB bij je thuis?
Dat is normaal in de eerste 2 weken al.

Lars heeft tnt geen last gehad van de prikjes, dus maak je geen zorgen, het hoeft geen drama's op te leveren, Lars sliep er vooral veel van.

BO lijkt me echt naar! Ik hoop dat je het kan voorkomen Davinia.

En ik snap dat al helemaal niet dat ze pauze gaan nemen en de baby's alleen laten. Dat kan echt niet hoor! Daar moet je wat van zeggen, wat nou als er een calamiteit is, of als er echt iets is met een baby. En wb het laten huilen, ik zou aangeven hoe jij graag zou willen zien dat zij met Niels omgaan. Dan hebben zij zich daar maar in te schikken lijkt me.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  vrijdag 29 januari 2010 @ 18:34:46 #203
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77425602
Ik strooi even wat kusjes in het rond.
Weet op een gegeven moment niet meer zo goed wat ik moet zeggen op alle zieke kindjes anders dan 'wat naar en hopelijk worden ze snel beter' maar dat voelt zo dooddoenerig.
Dikke dan dus maar voor iedereen.

En dan nog even een voor mezelf, of eig. Oscar, zijn linker bovenvoortand is ook zo goed als door! Hij gaat dus echt net zo hard als zijn broer qua tanden. En ook weer nagenoeg zonder pijn! *afklopt...

Oh, en kinderen alleen laten ivm pauze op een kdv vind ik echt heel raar klinken...
pi_77426216
Karin, ja ze is wel thuis geweest. Toen gaf ze ook aan dat ik pas de volgende maand kon komen omdat het te druk zou zijn. Toen vond ik dat best. Wist ik veel. Nu accepteer ik het niet meer hoor. Dat soort fratsen halen ze maar met ervaren moeders uit. Ik ben een verse en snap er allemaal nog niks van.
Daarom heb ik toen ook gebeld. Ik wilde weten of hij wel groeide. Wat gelukkig wel zo bleek te zijn

Oscar al een tand! Wat klinkt dat nog verweg zeg!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 29 januari 2010 @ 19:02:22 #205
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77426369
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 18:55 schreef Vlindur het volgende:
Karin, ja ze is wel thuis geweest. Toen gaf ze ook aan dat ik pas de volgende maand kon komen omdat het te druk zou zijn. Toen vond ik dat best. Wist ik veel. Nu accepteer ik het niet meer hoor. Dat soort fratsen halen ze maar met ervaren moeders uit. Ik ben een verse en snap er allemaal nog niks van.
Daarom heb ik toen ook gebeld. Ik wilde weten of hij wel groeide. Wat gelukkig wel zo bleek te zijn

Oscar al een tand! Wat klinkt dat nog verweg zeg!
De derde al he!

En idd gewoon aangeven dat je het te lang vindt duren en dat je die controles gewoon 'nodig' hebt omdat het allemaal nog zo nieuw is.
  vrijdag 29 januari 2010 @ 19:03:43 #206
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_77426401
Vlindur, ook ervaren moeders vinden dat niet leuk hoor.
Eva en Fabian zijn verschillend als dag en nacht. Aan Eva hebben we nooit geen kind gehad. Ze is nu voor het eerst in dr leven een beetje ziek. Huilde nooit. Sliep goed, at goed, groeide goed (te goed), had geen last van vaccins, nou ja. VOorbeeldig.
Fabian is alles behalve dat, dus ik ben nu ook ineens best onzeker soms.
Maargoed, vrijdag naar het CB.

Oh, en maandag naar de osteopaat met hem. Ik was er vanmorgen voor mezelf, en ik was verhaal aan het doen over hem, en hij kon me gewoon aanvullen. Ik herkende zoveel. En toen ik zei dat hij met de pomp was geboren én met de navelstreng om zn nek zei hij meteen. Nou, kom maar langs met hem. Dus maadng.
Ik hoop zo dat hij iets goeds doet, en dat ik na maandag een happier zoontje heb.

Oscar tandjes! Wow! Nog geen half jaar en al tandjes!

Ik weet niet hoe ze dat op ons kdv doen. er hangen in ieder geval cameras in de slaapruimte. En in het lokaal hangt een schermpje. Maar dat zal wel zonder geluid zijn.

Davinia, ik hoop dat je geen BO hebt.
pi_77431299
Ik kom even jompelen Timo heeft een doorbrekend tandje En dat is heel zielig, want hij is er echt ziek van, maar ik ben zó blij dat het van een tandje is en dat hij niet "zomaar" ziek is En het is ook gewoon heel leuk dat hij een tandje krijgt, hij wordt al zo groot
pi_77431520
Heeeeuh Oscar een derde tand! goed bezig menneke!

En Timo ook! dus toch! goedzo ventje!
En idd fijn Chan, dan weet je waar het aan ligt enzo. Je mag een paracetamolletje geven tegen de pijn van de tandjes hè. En dentinox bijvoorbeeld is gewoon in de supermarkt te koop, mocht ik er echt last van hebben kun je dat erop smeren.

En over luiers, ik gebruik die van kruidvat huismerk. Met pampers had ik keer op keer een kleddernat meiske na een flinke plasluier. mijn kind is te breed bebild voor pampers denk ik
En omdat ik erg goed te spreken ben over de kruidvat luiers en omdat ze relatief goedkoop zijn vind ik het wel best en houden we het daarbij
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77432271
Ja hij ligt nu eindelijk lekker te slapen met een paracetamolletje, het was echt heel zielig.. Maar ik ben helemaal opgelucht dat het gewoon een tandje is

En Oscar al zn derde tand! Fijn dat hij er weinig last van lijkt te hebben

Hier ook pampers luiers, ik vind die van het kruidvat zo stug. En voor pampers heb ik tot nu toe telkens kortingsbonnen kunnen gebruiken of ze in de aanbieding gekocht, dat scheelt weer
  vrijdag 29 januari 2010 @ 22:17:35 #210
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77432859
Timo ook aan de tanden! Hopelijk breekt hij snel echt door!

Absolute kruidvat fan hier!
pi_77434610
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 17:18 schreef Vlindur het volgende:
Wanneer krijgen baby's eigenlijk de eerste prikjes?

Als ze +- 2 maanden oud zijn
Wolf krijgt ze als hij bijna 10 weken is (eigenlijk was hij bij 9 weken aan de beurt maar dan zijn we midweekje weg, en net ervoor wou ik niet ivm kans dat ze er ziekjes van kunnen zijn).

Ik vond die Kruidvat luiers zo klein! De newborn toen dan, anderen heb ik nog niet geprobeerd.Nu zit hij in maat2.
Ik heb een enorme stapel dozen en pakken met Pampers, koop ze groot in bij de Makro in de aanbieding in dozen of bij de Hoogvliet die regelmatig 4 pakken voor 25 euro heeft.(wel kansje dat ik met pakken blijf zitten als hij eruit groeit, maar dan bewaar ik die gewoon voor ooit)
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_77437177
Hè allemaal!
Trix, moeilijke situatie lijkt me voor je... Ik zou het ook niet echt weten wat nou "het beste" is, maar volg vooral je hart! Dikke voor je!

Uiteraard ook een voor de zieken... Beterschap!

Timo en Oscar bezig met tandjes... en en

@luiers, wij gebruiken c1000 huismerk, scheelt bijna 2 euro op een pak en over het algemeen gaat het erg goed... Op sommige heavy poepmomenten na... Maar ik denk dat de pampers dat ook niet aan hadden gekunt...

Vlindur, hier komen de prikjes ook volgende (2e) keer, dan is Minke 9 weken (op 1 dag na)... Ben afgelopen week voor het eerst geweest, dus met 5 weken maar wel tussendoor een keer wezen wegen ivm het spugen in het begin. Hier is elk woensdag inloop-weeguurtje, hebben jullie ook zoiets?

We zijn vanavond voor het eerst uiteten geweest en Minke kon gewoon mee. We hadden van te voren gebeld dus ze waren op de hoogte. Daarom kregen we een 6-persoons tafel, mc met minke op tafel aan de zijkant, konden we lekker eten en haar in de gaten houden. Was leuk!
Oh, en ik had voor de zekerheid 4 setjes kleding + nog de kleren die ze aan had meegenomen en we zijn al door de eerste 2 heen nog 3 te gaan, hoop dat we het redden hihi!

Slaap lekker alle kindjes en mama's!
pi_77441246
Heeft Oscar al 3 tanden ? * raapt kin van grond. Wow da's eens snelle! Bij Linde zagen we precies op haar 1e verjaardag de eerste 2 streepjes van haar bovenvoortanden Oh en Timo dus ook al aan de tanden!

Lijnloos wat een verkleedsessies voor Minke! En wat leuk dat het uit eten gaan zo goed ging. Moeten wij binnenkort ook maar weer eens doen. We wonen tegenover 1 van de kindvriendelijkste restaurants van Amsterdam dus dat is geen probleem.

Poppejans ik vind kruidvat niet zo klein vallen hoor. De newborn trouwens wel ja herinner ik me nu. Maar de rest dus niet. Hele fijne luiers juist. Voor Linde grbuikten we alleen maar kruidvatluiers eigenlijk. Nu bestellen we soms boodschappen en dan doenw e dus maar pampers erbij. Zo stom dat je bij kruidvat online de meest idiote dingen kan kopen, maar dus geen luiers

Amaranta hier ook 2 best verschillende kindjes hoor. Ze lijken qua uiterlijk enorm op elkaar, maar verder...
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 00:09 schreef Lijnloos het volgende:
Slaap lekker alle kindjes en mama's!
Ik zou best willen, maar Esmee denkt daar zo vlak na haar voeding helaas heel anders over. Die oefent momenteel nog even het geluidje "iiiiieeeeee" op alle verschillende toonhoogtes
pi_77441556
ahw Stiemie
ik kon niet slapen vanwege snotterneus en snurkende man dus k ben er maar uit gegaan om alvast weer wat te kolven. Ik moet komende periode veel van huis weg zijn (of nja, 1 dag per week, maar das veel meer dan normaal ) en ik wil nog wel ns vergeten te kolven dan. dus het leek me het best een goeie voorraad in de vriezer te hebben...

Ik ben jarig vandaag en voor het eerst in mn leven realiseer ik me dat ík niet alleen míjn verjaardag vier, maar dat mijn moeder ook 'viert' dat precies 26 jaar geleden rond deze tijd de weeën begonnen en rond half 9 's avonds werd ze altijd wat weemoedig, toen werd ik geboren. Nu pas, nu ik zelf elke maand de 25e denk van goh... rond deze tijd..., nu pas realiseer ik me echt wat mn moeder moet denken op mijn verjaardag. Gek is dat
ik zie overigens best een beetje op tegen de visite vandaag mn schoonmoeder en mijn oma komen allebei tegelijk en die zijn allebei behoorlijk claimerig aangelegd en ook allebei behoorlijk geneigd te katten als ze dr zin niet krijgen en dan komt later op de dag ook nog een bak van mijn familie. Pff. Ik hoop maar dat Amélie nu beter bestand is tegen alle drukte en het gesleep dan met kerst.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zaterdag 30 januari 2010 @ 07:30:46 #215
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_77441595
Gefeliciteerd huup. Fijne dag.
  zaterdag 30 januari 2010 @ 07:32:35 #216
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_77441600
Ik heb nu toevallg een pak Kruidvat. Ze bevallen gioed. Bij Eva had ik vanaf mt 2 alleen negatieve ervaringen ermee
  zaterdag 30 januari 2010 @ 09:05:47 #217
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_77441881
gefeliciteerd met je verjaardag Huup
En ik hoop ook voor je dat de dag rustig zal verlopen....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_77441911
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 07:08 schreef huuphuup het volgende:

Ik ben jarig vandaag en voor het eerst in mn leven realiseer ik me dat ík niet alleen míjn verjaardag vier, maar dat mijn moeder ook 'viert' dat precies 26 jaar geleden rond deze tijd de weeën begonnen en rond half 9 's avonds werd ze altijd wat weemoedig, toen werd ik geboren. Nu pas, nu ik zelf elke maand de 25e denk van goh... rond deze tijd..., nu pas realiseer ik me echt wat mn moeder moet denken op mijn verjaardag. Gek is dat
Gefeliciteerd!

Heel herkenbaar. Ik heb er ook nooit bij stilgestaan dat mijn verjaardag eigenlijk niet alleen van mij is.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_77442053
Gefeliciteerd huup!
pi_77442106
Huupje, ook hier gefeliciteerd! Ik hoop voor je dat het met de drukte meevalt. Ik zelf ben vandaag de hele dag van huis, dus mijn verjaardag morgen vier ik maar klein. Mooi. En dan ga ik er ook voor zorgen dat Driekus gewoon lekker op zijn kleedje mag spelen en niet telkens op schoot hoeft. Ook geregeld dat mijn zwager zijn hond niet meebrengt, dat scheelt een boel stress.

Luiers? De echt kleine maatjes hadden we van pampers. Daarna over op de de kruidvat, die hebben ze op het kdv ook. En tot nu toe bevallen ze prima. Wij zitten al in maat 3 (en daar blijven we nog wel even, die gaan tot 9 kilo bij het kruidvat).

Hoe gaat het met alle zieken?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_77442108
Gefeliciflapstaart Huups! Ik herken dat gevoel helemaal Grappig is dat om dat ineens te beseffen he, ik kreeg er helemaal een emo momentje van.

Over het kinderdagverblijf, wie weet viel het allemaal wel mee maar heb ik het zo ingevuld omdat de dag gisteren voor mij heel emotioneel was. Ik zat boven te voeden en ik hoorde kinderen lang huilen maar het kan best zijn dat dat wat oudere kinderen waren die gewoon niet wilden slapen en zoals Karin zei dat het bij die kinderen het beste werkt om ze te laten liggen omdat het anders alleen maar erger wordt.
Niels was wel flink over zijn toeren, maar het kan ook best wel zijn dat hij helemaal niet lang lag te huilen maar gewoon schrok omdat hij in een vreemde omgeving wakker geworden was.
De volgende keer zal ik vragen hoe vaak ze gaan kijken bij de kinderen en hoe ze omgaan met troosten.

Hier werken de Nature Care luiers perfect, gistermorgen en vanmorgen had Niels de grootste poepluiers ever en het bleef gewoon in de luier zitten. De Kruidvat luiers hebben we in het begin een poosje gehad maar toen had Niels nog niet zulke grote poepluiers, ik vind die wel wat stug. Op het kinderdagverblijf hebben ze Aldi luiers en die werken goed wanneer je heeeel vaak verschoond ze voelen ook een beetje gek aan, heel fluffy ofzo.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_77442303
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 00:09 schreef Lijnloos het volgende:
Hier is elk woensdag inloop-weeguurtje, hebben jullie ook zoiets?

We zijn vanavond voor het eerst uiteten geweest en Minke kon gewoon mee.
Hier ook zo'n wekelijks uurtje Ben 1x geweest omdat ik nieuwsgierig was naar gewicht.

Wat leuk dat dat zo goed ging! Wij doen het misschien ook wel tijdens de vakantie over 2 weken, maarja het is altijd wel een gokje of zoiets goed gaat..
Maar ach, als je niet heel erg sjiek dineren gaat vind ik dat best het proberen waard
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_77442412
Gefeliciteerd Huup! Een leuke dag gewenst
En doe gewoon als ik: ik nodig niemand uit, ik vier mn verjaardag alleen met mn man.
niet dat er dan niet alsnog mensen onaangekondigd voor de deur staan
Gaan we altijd iets leuks doen zoals uit eten of bioscoopje.
Het is JOUW dag hoor, die moet je niet laten verpesten door familiegezeur, en je hebt een kleintje waarvoor het misschien veel te druk is om het hele huis vol te hebben
pi_77445270
hey Huup, gefeliciteerd!

Hier altijd pampers, 2x kruidvat geprobeerd, 2x doorgelekt . Dus hier komen die er niet meer in... Koop de pampers wel alleen in de aanbieding. Afgelopen maanden overal 3 voor de prijs van 2, dan zijn ze goed te betalen... Hopen dat hij ze wel opmaakt, anders bewaren we ze wel voor de tweede...
pi_77445919
Ik spiek elke dag wel in dit topic maar ik heb nog niks dat ik kan posten. Dijon drinkt goed aan de borst en fles (gekolfde melk), slaapt bijna de gehele dag, wordt ongeveer vanaf dat ik naar mijn bed ga 3 keer wakker voor een voeding en heeft zo nu en dan last van krampjes. Maar het gaat super dus. Vandaar dat ik weinig te posten heb.

Ik lees dus wel gewoon mee. Wij hebben trouwens altijd pampers. We hebben bij de oudste alle varianten luiers wel geprobeerd, van de etos, kruidvat, huggies etc tot onbekendere merken maar pampers blijven toch favoriet. en met 2 kinderen in de luiers is de luieremmer wel een stuk sneller vol
pi_77446013
Huup! Huuperdepuup hoera! Gefeliciteerd!!
pi_77447873
Huup gefelicidingest hoop dat je meisje het een beetje aan kan al die drukte.

Hier tot dus ver kruidvat, pampers, ah geprobeerd. Pampers is absoluut favoriet. Heb gister een pak bubblies meegenomen. Kijken of dat wat is, het scheelt 4 euro op een pak. Is het niks dan gooi ik ze gewoon weg. Hier al weer in een 3tje, 2 kan nog net maar die begon wat strak te zitten bij zn spekpootjes Jamie gaat vanavond een paar uurtjes naar mn schoonmoeder nu maar hopen dat ze hem een beetje met rust laat.... dat getetter vind Jamie heel gezellig, maar hij moet t ook allemaal weer verwerken in zn dromen, en dan is mama dus wakker
  zaterdag 30 januari 2010 @ 14:57:21 #228
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_77449237
gefeliciteerd huup! bizar is dat, he? dat je nu dingen ineens uit het perspectief van je ouders gaat zien. we worden groot!

wat ik me onder de douche nog afvroeg, gaat lars nog naar de osteopaat voor zijn kiss-syndroom? of is dat nu goed? en hoe gaat het met de koorts en zo? en xeentje? en minisproet?

amaranta, hopelijk kan de osteo maandag fabian helpen!

oscar en niels aan de tanden! * kop in het zand steekt, wij doen niet aan tanden, das zoooooo zielig

stiemie, heb je nog wat geslapen?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_77450091
Huup gefeliciteerd! Smaakte je taart net zo lekker als ie eruit zag?

Davinia na anderhalf uur had ik er genoeg van en toen is Esmee in haar bed verder gaat iiiiieeee-en Helaas is dat dus naast mijn hoofdeinde
pi_77451800
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 14:57 schreef DaviniaHR het volgende:
oscar en niels aan de tanden! * kop in het zand steekt, wij doen niet aan tanden, das zoooooo zielig
Nee joh Niels niet, dat was Timo Niels doet niet aan tanden want dat is veel te zielig voor mij Hij bijt nu al met zijn kaakjes

Esmee hihihi "iiiieeeeeeeee" maar vast minder grappig als je wilt slapen he Stiemie

Faja wat fijn dat het allemaal zo goed gaat!

Claudia jij had van de kraamvisite toch zo'n hele lichte rammelaar gekregen voor Ivan? Weet jij ook waar ze die gekocht hebben? Ik heb net de stad af lopen zoeken maar ik kom alleen maar fancy (en zware) rammelaars tegen.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_77451974
Beterschap voor de zieke kindjes en iedereen die het nodig heeft een
Fake it till you make it...
pi_77452056
Twinkly wij hebben ook zo'n rammelaar gekocht bij Kitsch Kitchen
pi_77452730
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 16:17 schreef Twinkly het volgende:

Claudia jij had van de kraamvisite toch zo'n hele lichte rammelaar gekregen voor Ivan? Weet jij ook waar ze die gekocht hebben? Ik heb net de stad af lopen zoeken maar ik kom alleen maar fancy (en zware) rammelaars tegen.
Oef, ik heb geen idee. Het zou best wel eens Kitsch Kitchen kunnen zijn geweest, want daar wonen ze in de buurt (Rozengracht in Amsterdam). Ik kan het wel navragen. Ik zie er ook andere rammelaars die me geschikt lijken, zoals deze en deze.

Ivan kan zijn rammelaar trouwens (nog) niet erg waarderen.
pi_77454471
Oh dankjullie
Ik zie dat ze een winkel in Almelo hebben Kan ik mijn moeder verblijden met een shop-opdracht (die is echt koopziek geworden door Niels )
pi_77454821
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 17:45 schreef Twinkly het volgende:
Oh dankjullie
Ik zie dat ze een winkel in Almelo hebben Kan ik mijn moeder verblijden met een shop-opdracht (die is echt koopziek geworden door Niels )
Hier ook zo'n moeder, en die woont ook in Almelo. Mijn moeder is van de Fisher Price.

Wat is eigenlijk een gemiddeld aantal voedingen voor een baby van ongeveer 3 maanden? Ivan lijkt naar 5 voedingen per dag te gaan, maar ik vind dat zo weinig. Als hij nu lekker fors zou zijn zou ik er niet mee zitten.
pi_77457110
Huup van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

En Esmee wat ga je vanavond voor geluidje oefenen?

Claudia ik weet het niet eigenlijk, Timo drinkt nog steeds 6 keer meestal..
  zaterdag 30 januari 2010 @ 20:26:50 #237
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_77459606
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 15:23 schreef Stiemie het volgende:
Huup gefeliciteerd! Smaakte je taart net zo lekker als ie eruit zag?

Davinia na anderhalf uur had ik er genoeg van en toen is Esmee in haar bed verder gaat iiiiieeee-en Helaas is dat dus naast mijn hoofdeinde
wanneer ben je jarig?
mss kan ik ergens goede oordoppen voor je regelen

wanneer gaat dat scheel kijken trouwens voorbij? het staat zo stom
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  zaterdag 30 januari 2010 @ 20:50:05 #238
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_77460313
Thomas sluit zich vandaag aan bij de zieken. Of nouja, hij heeft veel overgegeven (tot nu toe nog iedere voeding, op de laatste na maar dat durf ik niet te hard te roepen). Na het overgeven is hij wel even (of soms wat langer) overstuur, maar verder lijkt hij niet ziek. Geen temperatuur en gewoon vrolijk. we kijken het dus nog maar even aan.

We hebben hier een rammelaar van Chicco die zwaar favoriet is. Een balletje met aan iedere kant een ring. Kun je heel goed in je mond steken ook. Ik zal morgen eens kijken of ik een foto kan maken. (nog steeds met de telefoon want het fototoestel is nog niet opgedoken)
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_77460692
Dank voor de feli's!
De taart was goddelijk
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 20:26 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

wanneer ben je jarig?
mss kan ik ergens goede oordoppen voor je regelen

wanneer gaat dat scheel kijken trouwens voorbij? het staat zo stom

als ik moe ben voel ik nog steeds mn ene oog trekken

voor de zieke kindjes, snel beter worden!

mama's van wat oudere baby's, als jullie in het mondje van je kindje voelen hè, voel je dan links en rechts achterin op de kaak ook dikke bobbels? Ik zei eerst toch dat we hier dachten dat ons meisje tandjes krijgt, maar dat leek maar niet door te zetten enzo. Wel zitten er al sinds ze 3 maanden is dikke bobbels links en rechtsachter beneden maar daar zocht ik niets achter. Mn moeder zei vandaag ineens van ben je gek ze krijgt kiezen joh! Het zou wel verklaren waarom ze zo blijft kwijlen en enorm hard kauwt en bijt specifiek op die plekken. Om over die rode wangen van tijd tot tijd nog maar te zwijgen.
dat zal toch zeker niet?!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77460819
Esmee is echt helemaal gek van de rammelaar en omdat ie zo licht is, kan ze er ook lekker hard mee zwaaien Het is er zoeen maar dan met aan beide kanten een bolletje

Zo vandaag met mijn ukken naar Ikea geweest en nu net pas thuis. Allebei nog wat drinken en ze liggen nu heerlijk te ronken. Eens kijken wat de nacht ons gaat brengen.

Davinia ik ben wel binnen niet al te lange tijd jarig (31 maart) maar heb liever gewoon dat Esmee haar stemoefeningen overdag doet

O ja ze is trouwens bang voor mijn vader, nou ja voor zijn grote snor Ze wil best bij hem zitten, maar als ze dan ziet (of voelt) dat ze bij hem zit, dan gaat ze heel hard huilen met dikke tranen. Hij had haar ook vast op een manier dat ze hem niet zag en toen was alles goed totdat ze een tijdje voor de spiegel stonden en toen zag ze ineens die man met die snor weer zo dichtbij en trok ze meteen een pre-huil-pruillip
pi_77460904
Stiemie zo zielig is dat hè niet alleen voor het kindje maar ook voor degene die "eng" is
Amélie deed het vandaag naar allebei mn schoonouders en naar mn vader dikke pruillip en als je haar niet snel genoeg pakt dan ook hard huilen haha.
Hoewel ze wel na een voeding gemakkelijker is hebben we gemerkt.

Mn paps gaat a.s. donderdag oppassen hier en hij durfde eerst niet omdat hij bang was dat mn meiske helemaal bang van hem was het zal vast wel loslopen en goed gaan maar toch denk ik dat ik nog nooit zo snel thuis kom als dan
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77460999
Ja ik vind het echt zo sneu voor mijn vader want die is juist helemaal weg van zijn kleine meisjes

Spannend donderdag huup!
pi_77461644
Mijn vader had toen ik jong was een gigantische baard. Volgens mijn moeder vond ik alle mannen met een baard geweldig en ging ik er op een gegeven moment zelfs 'papa' tegen zeggen.

Oooohhh die rode wangetjes van Amélie!
pi_77461855
Hahahaha Claudia! Linde heeft ook een periode "papa" gezegd tegen mannen die op mijn vriend leken. Wel gevaarlijk want ik kreeg soms erg kwade blikken van bijbehorende vriendinnen van die mannen bij AH mijn kant op

Wat een lieve man was je vader trouwens om te zien Lijkt een soort pipi-langkous papa
pi_77462609
Zo die rode wangen kun je niet missen,....ben benieuwd wanneer die tandjes doorbreken!
En die Oscar zeg, 3 tanden! Moi!

O en die verjaardagen...
wat dat betreft heb ik vanaf nu geluk, mijn verjaardag is ws niet meer zo boeiend, aangezien Lars dezelfde datum heeft uitgekozen. Met een beetje geluk heeft bijna niemand door dat ik dit jaar 30 wordt....hihi

De antibiotica lijkt aan te slaan!!!! Gisteravond heeft Lars alweer lekker in zijn bedje geslapen, ook de nacht hebben we hem niet gehoord. Dat is even wat anders als de hele nacht met hem op de arm rondlopen!
Vandaag was hij koortsvrij! Vanmorgen goed te pas, en goed geslapen. Vanmiddag iets huileriger. De flessen gaan er weer wat beter in, nog niet super, maar beter als het was! Dus al met al hoop ik nu echt dat we het ergste gehad hebben. Wat een opluchting!

En mag ik dan mijn ventje even spammen?
Hij vindt steeds vaker zijn duimpje, dat staat zo lieffff!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_77463678
Karin wat fijn dat het beter gaat met je kleine duimertje! Wat staat dat schattig zeg

Mijn vriend denkt net zo over zijn verjaardag en hoopt dat alle aandacht dit jaar naar Esmee gaat
  zondag 31 januari 2010 @ 08:13:56 #247
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_77470318
He Karin, dat is fijn! Dan hebben jullie hopelijk ook een nachtje kunnen bijtanken.
En wat is het toch een lekker ding he. Spekarmpjes zijn altijd

Thomas heeft van zijn laatste drie flesjes niks meer overgegeven. Het waren wel allemaal halve flesjes, maar daarmee was hij tevreden ev er zit in ieder geval wat in.

Bovendien heeft hij ons ook nog eens laten uitslapen! We zijn pas net wakker. Lekker!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  zondag 31 januari 2010 @ 08:34:34 #248
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_77470376
Lars! Oh boy, wat ben jíj lief!

En Huup, crap, ben ik een dagje niet online, mis ik je verjaardag! Hopelijk had je een geweldige dag zonder zaken waar je tegenop zag

En goedemorgen lieve dames Mijn ogen zitten nog dichtgeplakt en ik ben echt nog heel moe, maar ik had gisteren een bijna baby-loos dagje Eerst bleef Stef bij zijn papa terwijl ik ging winkelen met mijn nichtje en in de avond hebben mijn ouders voor het eerst écht opgepast terwijl ik en lief voor het eerst weer even saampjes op pad gingen. Het oppassen ging supergoed en volgens mij hebben die 3 zich wel vermaakt (deze 2 ook trouwens) Helemaal fijn allemaal!
3!
pi_77470857
Oooh Lars je bent om op te vreten

Wat fijn dat Thomas zich weer beter voelt!

Icantrix wat super heerlijk!! Lekker weg met je lievie!
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 17:56 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Hier ook zo'n moeder, en die woont ook in Almelo. Mijn moeder is van de Fisher Price.
lol Als je nou ook nog op dezelfde middelbare school hebt gezeten wordt het bijna eng Mijn moeder is Hema verslaafd Ze is helemaal blij met de opruiming en Niels heeft nu veel te veel kleertjes in maat 68 haha

Niels drinkt meestal 6 keer op een dag, soms 7. Maar ik denk dat je je echt geen zorgen hoeft te maken over Ivan hoor, hij heeft gewoon een andere bouw: lang en dun, Niels is gewoon een propje

Ahh ik hoop echt zo'n rammelaar tegen te komen!
  zondag 31 januari 2010 @ 10:12:06 #250
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_77470941
goedemorgen

@Karin; wat fijn dat het beter gaat met Lars... het heeft nu ook wel lang genoeg geduurd toch? nou lekker opknappen.. en wat een onwijs mooie en lieve foto

@trix; klinkt als een heeeeeerlijk dagje. Heb je leuke dingen gekocht? en een avondje met zijn 2en is natuurlijk ook wel eens fijn. (moeten wij ook maar eens aan gaan denken... )

@Ca.Ra.; wat vervelend dat Thomas ook al niet helemaal fit is...

@Huup; lekker taart gegeten dus? Ik ga vandaag nog eens ff taart eten denk ik.. (mijn zus viert haar verjaardag; dus wij gaan ook nog op stap vandaag).

En Evie heeft ons van8 verrast ze had om 22:45 uur van mij een fles gehad en tegen 23:30 uur lagen we in bed.. En Evie maakte ons pas om 6 uur weer wakker!!! Ik durf haast niet te hopen dat dit doorzet en ons meisje dus gaat doorslapen... (gisteren had ze ook voor het eerst 5,5 uur tussen de nachtvoeding). Het was in elk geval even heeeeeeel lekker zo.

05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')