abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77389644
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 20:00 schreef heartz het volgende:
We zullen die deze wereld die zij gebouwd hebben moeten afbreken, om ons eigen wereld van vrede en liefde weer op te kunnen bouwen.
alleen is dat niet zo makkelijk gedaan als gezegd. ik vrees dat wij dat niet meer gaan meemaken.
Er is geen weg naar vrede, vrede is de weg.
  donderdag 28 januari 2010 @ 20:20:28 #152
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77390377
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 20:06 schreef ashhoax het volgende:

[..]

alleen is dat niet zo makkelijk gedaan als gezegd. ik vrees dat wij dat niet meer gaan meemaken.
Ik vrees dat je gelijk hebt
Volg je hart, gebruik je verstand.
  donderdag 28 januari 2010 @ 20:39:42 #153
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77391430
Nog een boeiende link.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Cultuurimperialisme

Dit is wat Amerika eigenlijk aan het doen is.
  donderdag 28 januari 2010 @ 20:45:28 #154
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77391710
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 18:46 schreef Godfokt het volgende:
waarvoor wil je leider zijn? en waarom zou er een leider nodig zijn?

Mensen die niet weten wat 'stel' betekent...
Op dinsdag 11 januari 2011 13:20 schreef Bastard het volgende:
Je lijkt af en toe wel een kind dat alles maar roept wat in je hoofd opkomt!
pi_77392738
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 20:00 schreef heartz het volgende:
We zullen die deze wereld die zij gebouwd hebben moeten afbreken, om ons eigen wereld van vrede en liefde weer op te kunnen bouwen.
Nee we zullen aan onszelf moeten werken, want niet zij maar we zijn allemaal verantwoordelijk voor deze wereld.
Zolang je denkt in gescheidenheid, ik/jij zij/wij dan is liefde een onmogelijkheid en dus een andere wereld niet mogelijk.
Niemand is slecht en niemand is goed, niemand heeft de juiste oplossing want al die aangedragen ideeén en veranderingen komen vanuit een ikbewustzijn die denkt iets te kunnen verbeteren door de structuur in de samenleving aan te passen, te veranderen.
Iets dat we altijd al gedaan hebben, met de beste bedoelingen.. maar uiteindelijk is het onze gescheidenheid waardoor geweld is, ongelijkheid is enz.
De politieke gescheidenheid, de religieuze gescheidenheid, de nationale gescheidenheid, een wereld vol herrie om niets.
Elk land zijn leger, elke religie zijn god of waarheid, alle politiek verdeeld in links rechts en maar strijden om gelijk, om macht, om eigenbelang, om waarheid.
Laten we in hemelsnaam eens naar onszelf kijken, wij die de mensheid zijn, die de aarde in rap tempo vernietigen met gif, door het kaalkappen, door het doden van dieren, door het uitputten van de grondstoffen voor economisch gewin.
Leven is relatie, we zouden moeten leven in relatie maar ons bewustzijn belet ons dat en we zien alles en iedereen als iets los van ons waaraan en waarmee we iets kunnen doen.
Mischien komt daar onze ongevoeligheid wel vandaan, want we vernietigen en doden met gemak omdat het iets oplevert.

Nou ja dit is mijn mening erover.

Maar ben niet depri
pi_77392906
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 20:45 schreef JoepiePoepie het volgende:

[..]

Mensen die niet weten wat 'stel' betekent...
Bij elkaar passsend/horend, een stel samenwonend, stel op sprong
pi_77393168
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 20:39 schreef heartz het volgende:
Nog een boeiende link.

Aan het doen? Daar zijn ze al decennia mee klaar.
  donderdag 28 januari 2010 @ 21:23:16 #158
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77393547
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 21:15 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Aan het doen? Daar zijn ze al decennia mee klaar.
Dus 'Lost' is niet Amerikaans?
  donderdag 28 januari 2010 @ 21:24:41 #159
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77393614
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 21:05 schreef Godfokt het volgende:

[..]

Nee we zullen aan onszelf moeten werken, want niet zij maar we zijn allemaal verantwoordelijk voor deze wereld.
Zolang je denkt in gescheidenheid, ik/jij zij/wij dan is liefde een onmogelijkheid en dus een andere wereld niet mogelijk.
Niemand is slecht en niemand is goed, niemand heeft de juiste oplossing want al die aangedragen ideeén en veranderingen komen vanuit een ikbewustzijn die denkt iets te kunnen verbeteren door de structuur in de samenleving aan te passen, te veranderen.
Iets dat we altijd al gedaan hebben, met de beste bedoelingen.. maar uiteindelijk is het onze gescheidenheid waardoor geweld is, ongelijkheid is enz.
De politieke gescheidenheid, de religieuze gescheidenheid, de nationale gescheidenheid, een wereld vol herrie om niets.
Elk land zijn leger, elke religie zijn god of waarheid, alle politiek verdeeld in links rechts en maar strijden om gelijk, om macht, om eigenbelang, om waarheid.
Laten we in hemelsnaam eens naar onszelf kijken, wij die de mensheid zijn, die de aarde in rap tempo vernietigen met gif, door het kaalkappen, door het doden van dieren, door het uitputten van de grondstoffen voor economisch gewin.
Leven is relatie, we zouden moeten leven in relatie maar ons bewustzijn belet ons dat en we zien alles en iedereen als iets los van ons waaraan en waarmee we iets kunnen doen.
Mischien komt daar onze ongevoeligheid wel vandaan, want we vernietigen en doden met gemak omdat het iets oplevert.

Nou ja dit is mijn mening erover.

Maar ben niet depri
'Zij' zijn de Elite, de Illuminatie, degenen die ons uit willen roeien, the Devils
pi_77393681
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 21:23 schreef heartz het volgende:

[..]

Dus 'Lost' is niet Amerikaans?
Mijn punt is dat de 'Amerikanisering' allang compleet is; we eten Amerikaans, we luisteren Amerikaans, we surfen Amerikaans, we kijken Amerikaans. Daarom vond ik het een beetje een nutteloze spuit-11 post van jou.
pi_77393812
Overigens, de 'NWO' zoals jij die ervaart is niet iets typisch Amerikaans. Beatrix, Balkenende, Verhagen, Bos en ga zo maar door doen allemaal mee aan de Bilderberg groep, die overigens ook in Nederland begon met samenkomen.
  donderdag 28 januari 2010 @ 21:30:52 #162
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_77393907
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 20:39 schreef heartz het volgende:
Nog een boeiende link.

Als je denkt dat Amerika rare dingen doet dan heb je duidelijk niets van de NWO-theorie begrepen.
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
  donderdag 28 januari 2010 @ 21:35:08 #163
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_77394115
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 21:05 schreef Godfokt het volgende:
Zolang je denkt in gescheidenheid, ik/jij zij/wij dan is liefde een onmogelijkheid
Waarom?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_77394278
Het is overigens ook wel een wonder dat in anderhalf topic over NWO Bilderberg nog niet één keer voorbij gekomen was.

Fuel on the fire:

donderdag 28 januari 2010 @ 21:39:46 #165
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77394326
Maar goed heartz, even beknopt samengevat:

Alle werkende mensen zijn in jouw ogen eigenlijk alleen maar slaven van 'het systeem' dat jij zo verafschuwt, maar ondertussen profiteer jij wel 24/7 van die werkende mensen (je uitkering, je boodschappen, al je vaste lasten (ja, bijvoorbeeld bij je internetprovider zitten ook van die slaven, anders kan jij hier niet typen), enzovoort).

Vind je dat niet heel erg hypocriet?

Als al die mensen ineens niks meer voor jou willen doen, ga je dan klagen of wat?
  donderdag 28 januari 2010 @ 21:40:54 #166
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77394374
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 14:12 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Hij stoof er anders zelf op af. Je kunt hier wel mensen oproepen om hun ogen open te doen, maar dan moet je niet andermans misdragingen gaan goedpraten.
[..]

Claim to be a player but I fucked your wife
We bust on Bad Boys, them niggas fucked for life

Het had zo in de Celestijnse Belofte kunnen staan.
Als je die documentaire had bekeken had je begrepen, dat hij bepaalde teksten moest zingen omdat hij een image moest aannemen. Dat hij vlak voor hij vermoord werd ander soort teksten had, met boodschappen over de Illuminatie, wat zij natuurlijk niet konden waarderen.
Hij begon teveel te praten, dus hij werd een gevaar. Evenals Micheal Jackson.

Overigens begrijp ik sowieso niet dat mensen zomaar een topic in springen zonder het behoorlijk doorgelezen te hebben (dus alle delen) en de informatie te gebruiken (filmpjes, links) die op het topic staat, maar toch conclusies trekken waaruit duidelijk blijkt dat ze niet eens de moeite genomen hebben om de info tot zich te nemen
En maar van alles roepen.........
  donderdag 28 januari 2010 @ 21:41:37 #167
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77394399
Deze vragen zijn nog niet beantwoord?
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 11:40 schreef heartz het volgende:
Weet iemand misschien hoe je een cd zelf achteruit kan spoelen??
Met tapes was het niet zo moeilijk.
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 10:22 schreef heartz het volgende:
Weet iemand meer over de school die Jada en Will hebben opgericht? Het is tamelijk onbekend en ik kan er weinig info over vinden.
pi_77394499
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 21:41 schreef heartz het volgende:
[..]

Bedoel je achterwaarts afspelen?
  donderdag 28 januari 2010 @ 21:45:20 #169
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77394570
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 21:39 schreef JoepiePoepie het volgende:
Maar goed heartz, even beknopt samengevat:

Alle werkende mensen zijn in jouw ogen eigenlijk alleen maar slaven van 'het systeem' dat jij zo verafschuwt, maar ondertussen profiteer jij wel 24/7 van die werkende mensen (je uitkering, je boodschappen, al je vaste lasten (ja, bijvoorbeeld bij je internetprovider zitten ook van die slaven, anders kan jij hier niet typen), enzovoort).

Vind je dat niet heel erg hypocriet?

Als al die mensen ineens niks meer voor jou willen doen, ga je dan klagen of wat?
Nee en ik heb al uitgelegd waarom niet.

En om deze reden ga ik het niet nog een keer uit leggen:
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 21:40 schreef heartz het volgende:

Overigens begrijp ik sowieso niet dat mensen zomaar een topic in springen zonder het behoorlijk doorgelezen te hebben (dus alle delen) en de informatie te gebruiken (filmpjes, links) die op het topic staat, maar toch conclusies trekken waaruit duidelijk blijkt dat ze niet eens de moeite genomen hebben om de info tot zich te nemen
  donderdag 28 januari 2010 @ 21:46:41 #170
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77394631
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 11:40 schreef heartz het volgende:
Weet iemand misschien hoe je een cd zelf achteruit kan spoelen??
Met tapes was het niet zo moeilijk.
Afspelen bedoel je denk ik, maar hoezo? Wil je je in pareidolie gaan verdiepen?

Zet de muziek op je computer en met een audiobewerkingsprogramma speel je 'm andersom af.
  donderdag 28 januari 2010 @ 21:47:10 #171
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_77394650
quote:

[..]

Pardon? Ik ben al 5 jaar bekend met deze theorie en ik vind dat elk filmpje dat je op ons afvuurt werkelijk nergens op slaat. Het is de moeite niet meer om er op te reageren.
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 21:41 schreef heartz het volgende:
[..]

[..]
Ohja, want Will Smith MOET wel een Illuminati zijn omdat hij rijk en succesvol is?

Ga toch weg met die onzin.

Als ik mijn eigen home video's acheruit afspeel blijkt ook dat ik een Illuminatus ben, is dat nou zo erg?
  donderdag 28 januari 2010 @ 21:48:13 #172
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_77394697
quote:

[..]

Als je die documentaire had bekeken had je begrepen, dat hij bepaalde teksten moest zingen omdat hij een image moest aannemen.
Dan had-ie een slavenziel.
quote:
Dat hij vlak voor hij vermoord werd ander soort teksten had, met boodschappen over de Illuminatie, wat zij natuurlijk niet konden waarderen.
Hij begon teveel te praten, dus hij werd een gevaar. Evenals Micheal Jackson.
Tupac had evenveel verstand van de Illuminati, als de gemiddelde GeenStijlbezoeker verstand heeft van de Islam. Hij zei maar wat.
quote:
Jij hebt tot nu toe anders nog niets kunnen weerleggen. Wat mij sterkt in mijn overtuiging dat je beter een lijvige roman zou kunnen lezen, dan dit soort troep tot je te nemen.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  donderdag 28 januari 2010 @ 21:48:41 #173
259209 JoepiePoepie
groetjes van opa en oma
pi_77394723
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 21:45 schreef heartz het volgende:
Nee en ik heb al uitgelegd waarom niet.
O.k., je gaat dan dus niet klagen, maar gewoon buiten in de kou zitten .

Vind je jezelf hypocriet dat je profiteert?
  donderdag 28 januari 2010 @ 21:48:56 #174
227435 heartz
Illusion 4 Confusion
pi_77394738
Ik ben me er bewust van de NWO wereldwijd pionnen heeft.
  donderdag 28 januari 2010 @ 21:50:24 #175
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_77394808
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 21:48 schreef heartz het volgende:
Ik ben me er bewust van de NWO wereldwijd pionnen heeft.
Goed, maar al die YouTube rommel bewijst niets. Waar heb jij op school gezeten?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')