Wel hoor, eten, drinken, lessen, elkaar en liefde.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:23 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor antwoordNiet iedereen heeft hetzelfde nodig.
Wie gaat er per individu bepalen wat men nodig heeft?
En zieke mensen bijvoorbeeld? En mensen die bijvoorbeeld bieslook verbouwen hebben minder ruimte nodig dan mensen die koeien houden, dus wie gaat er bepalen wie wat krijgt?quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:58 schreef heartz het volgende:
Wel hoor, eten, drinken, lessen, elkaar en liefde.
Het zou je verbazen hoe gelukkig het ons zou maken.
Ik ben voor.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:59 schreef ToT het volgende:
Nou hier in BNW heeft men wel het idee dat een bepaalde groepering via allerlei regels, wetten en subliminale invloeden enzo aan de macht komt en de bevolking gaat decimeren enzo.
Kan jij je mening ook onderbouwen?quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:03 schreef Q.E.D. het volgende:
TS, je denkbeelden zijn berust op de
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Protocols_of_the_Elders_of_Zion
Destijds, Russische propaganda om de Joden in een zeer kwaad daglicht te stellen.
De Nieuwe Wereldorde theorie zoals die nu op internet wordt verkondigt is daar een logisch gevolg van.
Wat jij een "verlichtende" gedachte/kennis noemt is in feite een sprookje. De Nieuwe Wereldorde bestaat NIET.
Klaar, slotje.
En dit religieuze/sektarische gelul over "geld is slecht", "televisie is slecht" en "9/11 is een inside job" is gewoon achterlijk. Wake up to the real world, zou ik zeggen.
Samen of met een ander soort leider of leiders, dan we nu hebben.quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:59 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
En zieke mensen bijvoorbeeld? En mensen die bijvoorbeeld bieslook verbouwen hebben minder ruimte nodig dan mensen die koeien houden, dus wie gaat er bepalen wie wat krijgt?
De Nieuwe Wereldorde theorie is onzin. Dat jij dat niet ziet is jammer.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:11 schreef heartz het volgende:
[..]
Kan jij je mening ook onderbouwen?
Dat jij niet ziet dat zij ons psychologisch aan het uit roeien zijn is jammer, maar heb respect voor andermans visie.
Ik ben er voor om de televisie uit te zetten, maar dat wil nog niet zeggen dat de bankiers de wereld overnemen en mij psychologisch kapot maken.quote:Dat geldt ook voor JohnL. Je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar doe gewoon normaal.
Wat is er zo goed aan televisie en geld dan?
En wie bepaalt wie die leiders worden?quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:13 schreef heartz het volgende:
Samen of met een ander soort leider of leiders, dan we nu hebben.
Wij natuurlijk.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:18 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
En wie bepaalt wie die leiders worden?
En wie zijn 'wij'? En stel dat ik een leider wil worden, maar jij bent het daar niet mee eens, wat dan?quote:
Jij wilt dus een revolutie op basis van een theorie op internet die niet bewezen is?quote:
HOhoquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:03 schreef Q.E.D. het volgende:
TS, je denkbeelden zijn berust op de
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Protocols_of_the_Elders_of_Zion
Destijds, Russische propaganda om de Joden in een zeer kwaad daglicht te stellen.
De Nieuwe Wereldorde theorie zoals die nu op internet wordt verkondigt is daar een logisch gevolg van.
Wat jij een "verlichtende" gedachte/kennis noemt is in feite een sprookje. De Nieuwe Wereldorde bestaat NIET.
Klaar, slotje.
En dit religieuze/sektarische gelul over "geld is slecht", "televisie is slecht" en "9/11 is een inside job" is gewoon achterlijk. Wake up to the real world, zou ik zeggen.
waarvoor wil je leider zijn? en waarom zou er een leider nodig zijn?quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:40 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
En wie zijn 'wij'? En stel dat ik een leider wil worden, maar jij bent het daar niet mee eens, wat dan?
Dat is een aardige vooruitgangquote:Op donderdag 28 januari 2010 18:32 schreef JohnLocke het volgende:
Na het laatste seizoen van Lost, dan overweeg ik mijn TV op te geven.
Ik bedenk me zo dat mensen dat nodig hebben, om moed te krijgen (?), weliswaar een leider die voor vrede staat.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:46 schreef Godfokt het volgende:
[..]
waarvoor wil je leider zijn? en waarom zou er een leider nodig zijn?
iets leidends nodig hebben is volgen, wat maakt jou dat? wat is het verschil met nu? bovendien vind ik het een onverantwoordelijkheid van de mens, niet in staat zijn verantwoordelijk te leven in relatie met de medemens, met flore en fauna.quote:Op donderdag 28 januari 2010 18:58 schreef heartz het volgende:
[..]
Ik bedenk me zo dat mensen dat nodig hebben, om moed te krijgen (?), weliswaar een leider die voor vrede staat.
Maar misschien is het een illusie dat we dat nodig hebben.
weet jij wat voor een effect al die reclames en toestanden vanuit jou tv op jou leven hebben gemaakt vanaf je geboorte? mbt jouw consumeren? ik zeg niet meteen dat een 100% pure evil apparaat is. maar weet wel dat er veel onzin uit komt. ze zouden beter veel meer fatsoenlijke dingen kunnen uitzenden.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:10 schreef bajesklant het volgende:
als iemand me nou eens uitlegd waarom ik mijn tv moet weggooien kan ik het misschien een beetje begrijpen!
Tv hypnotiseert me waardoor de mensen van de nwo mij aanzetten om te gaan werken? Hoe? via het nieuws? Ik denk voor mezelf en als ik iets op het nieuws zie geloof ik het niet gelijk, maar ik ga dan ook niet verzinnen welk groepje daarachter zit via een nieuw technisch snufje..
Daar heb je een goed punt. Eigenlijk hebben we het niet nodig en is een goede samenwerking in vrede en liefde het belangrijkst. Iedereen hier op deze aarde is gelijk.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:03 schreef Godfokt het volgende:
[..]
iets leidends nodig hebben is volgen, wat maakt jou dat? wat is het verschil met nu? bovendien vind ik het een onverantwoordelijkheid van de mens, niet in staat zijn verantwoordelijk te leven in relatie met de medemens, met flore en fauna.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |