quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Verder nogx 100 miljoen miljard voor de TT.
Ik houd het zelf bij maximaal 2 nummers per band/artiest, ik ben in ieder geval niet dé die-hard Coldplay-fan.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:34 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ik vind het verder niet erg hoor, maar te veel is te veel, dat moet je toegeven
o, dus jij was het niet? dan blijf ik doorzoekenquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik houd het zelf bij maximaal 2 nummers per band/artiest, ik ben in ieder geval niet dé die-hard Coldplay-fan.
Ik had wel op Clocks en Viva La Vida gestemd overigens.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:39 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
o, dus jij was het niet? dan blijf ik doorzoeken
zijn ook prima nummers hoor, daar niet van..quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik had wel op Clocks en Viva La Vida gestemd overigens.
Verder ook nog een keer Eminem.
Hee Roelquote:
Hier redelijk wit. Las dat een twitterkennis (ook hier uit het zuiden) auto-ongeluk had gehad door de gladheid. Dus ja, het zal wel glad zijnquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:20 schreef Brennel het volgende:
[..]
Hee Roelis het bij jou ook zo glad?
Hier heeft het goed geijzeld
quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:35 schreef ScottTracy het volgende:
AvondIk luister niet, want aan 't leren, maar ik dacht ik kom toch even gedag zeggen
Gedagquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:35 schreef ScottTracy het volgende:
AvondIk luister niet, want aan 't leren, maar ik dacht ik kom toch even gedag zeggen
I'll kiellur, I'll kiellhur. Prachtig accentquote:
Geniaal gewoonquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:52 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
I'll kiellur, I'll kiellhur. Prachtig accent
Trustenquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:56 schreef Brennel het volgende:
Ik duik m'n bed maar eens in. Kijken of m'n enorme wallen wat minder willen worden.
Slaap wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |