weer wat geleerdquote:
Godver, gemist. Die staat in mijn ingestuurde lijstje. Geen idee wat ie in een Zeroes lijst doet, maar goed.quote:
Zeroes request lijst stopt om 22:00 , maar gaat pas bij Giel weer verderquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:02 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Godver, gemist. Die staat in mijn ingestuurde lijstje. Geen idee wat ie in een Zeroes lijst doet, maar goed.
Ja duh. Ik meld alleen da'k Don't call me white in mijn lijstje heb opgenomen en da'k niet snap waarom ie in de keuzelijst voorkomt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zeroes request lijst stopt om 22:00 , maar gaat pas bij Giel weer verder
Rustig maarquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:09 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ja duh. Ik meld alleen da'k Don't call me white in mijn lijstje heb opgenomen en da'k niet snap waarom ie in de keuzelijst voorkomt.
Wel leuk dat ie tegenwoordig in de computer staat, want de 1e keer da'k 'em aanvroeg kwam ie van cd.
wtf?! dat zou wel verdomd jammer zijn.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kut, Sigur Rós stopt (voorlopig??) - http://tinyurl.com/ybd834p
'n avond !quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:26 schreef Bol_Wan het volgende:![]()
![]()
zijn der nog mensen, ben helaas de hele avond bezig geweest met bezoek..
wel radio aanstaan natuurlijk
Verder nogquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:26 schreef Bol_Wan het volgende:
![]()
![]()
zijn der nog mensen, ben helaas de hele avond bezig geweest met bezoek..
wel radio aanstaan natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |