weer wat geleerdquote:
Godver, gemist. Die staat in mijn ingestuurde lijstje. Geen idee wat ie in een Zeroes lijst doet, maar goed.quote:
Zeroes request lijst stopt om 22:00 , maar gaat pas bij Giel weer verderquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:02 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Godver, gemist. Die staat in mijn ingestuurde lijstje. Geen idee wat ie in een Zeroes lijst doet, maar goed.
Ja duh. Ik meld alleen da'k Don't call me white in mijn lijstje heb opgenomen en da'k niet snap waarom ie in de keuzelijst voorkomt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:05 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zeroes request lijst stopt om 22:00 , maar gaat pas bij Giel weer verder
Rustig maarquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:09 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ja duh. Ik meld alleen da'k Don't call me white in mijn lijstje heb opgenomen en da'k niet snap waarom ie in de keuzelijst voorkomt.
Wel leuk dat ie tegenwoordig in de computer staat, want de 1e keer da'k 'em aanvroeg kwam ie van cd.
wtf?! dat zou wel verdomd jammer zijn.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kut, Sigur Rós stopt (voorlopig??) - http://tinyurl.com/ybd834p
'n avond !quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:26 schreef Bol_Wan het volgende:![]()
![]()
zijn der nog mensen, ben helaas de hele avond bezig geweest met bezoek..
wel radio aanstaan natuurlijk
Verder nogquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:26 schreef Bol_Wan het volgende:
![]()
![]()
zijn der nog mensen, ben helaas de hele avond bezig geweest met bezoek..
wel radio aanstaan natuurlijk
quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Verder nogx 100 miljoen miljard voor de TT.
Ik houd het zelf bij maximaal 2 nummers per band/artiest, ik ben in ieder geval niet dé die-hard Coldplay-fan.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:34 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ik vind het verder niet erg hoor, maar te veel is te veel, dat moet je toegeven
o, dus jij was het niet? dan blijf ik doorzoekenquote:Op woensdag 27 januari 2010 23:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik houd het zelf bij maximaal 2 nummers per band/artiest, ik ben in ieder geval niet dé die-hard Coldplay-fan.
Ik had wel op Clocks en Viva La Vida gestemd overigens.quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:39 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
o, dus jij was het niet? dan blijf ik doorzoeken
zijn ook prima nummers hoor, daar niet van..quote:Op woensdag 27 januari 2010 23:41 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik had wel op Clocks en Viva La Vida gestemd overigens.
Verder ook nog een keer Eminem.
Hee Roelquote:
Hier redelijk wit. Las dat een twitterkennis (ook hier uit het zuiden) auto-ongeluk had gehad door de gladheid. Dus ja, het zal wel glad zijnquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:20 schreef Brennel het volgende:
[..]
Hee Roelis het bij jou ook zo glad?
Hier heeft het goed geijzeld
quote:Op donderdag 28 januari 2010 00:35 schreef ScottTracy het volgende:
AvondIk luister niet, want aan 't leren, maar ik dacht ik kom toch even gedag zeggen
Gedagquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:35 schreef ScottTracy het volgende:
AvondIk luister niet, want aan 't leren, maar ik dacht ik kom toch even gedag zeggen
I'll kiellur, I'll kiellhur. Prachtig accentquote:
Geniaal gewoonquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:52 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
I'll kiellur, I'll kiellhur. Prachtig accent
Trustenquote:Op donderdag 28 januari 2010 00:56 schreef Brennel het volgende:
Ik duik m'n bed maar eens in. Kijken of m'n enorme wallen wat minder willen worden.
Slaap wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |