je zegt iets zonder er voorbeelden bij te geven zo is het erg onduidelijk voor de mede-fok!kerquote:
zucht ... you tell mequote:Op woensdag 27 januari 2010 19:34 schreef griekjeee het volgende:
[..]
[..]
Je weet zelf wel de verschillen.
Mijn cola wat doe je!quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:48 schreef Handdoekje het volgende:
hey bruine aap, wil je nog een nootje?
Hmm kan alleen een foto vinden van 1 met coax:quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:34 schreef aychelle het volgende:
[..]
ieuwww je maakt een grap hoop ik.
wat is een feit? wat heb ik gemist. Als je een appel voor je hebt liggen en drie mensen vinden dat het allemaal een andere kleur heeft. wie heeft dan gelijk? Zwarte vrouwen kunnen ook fijne trekken hebben ik heb ze zelf gezien, mijn zus bijv. Die heeft een wat smallere neus, hogere jukbeenderen, smaller hoofd en slanker lichaam. Dus fijne trekken vind je in elk ras terug. Zwarte vrouwen zijn toch ook niet de enige met een mooi ronde vormen of volle lippen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:36 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Je mening onderbouwen met standpunten? Feiten zouden wat makkelijker zijn denk ik.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:41 schreef eleo het volgende:
[..]
Hmm kan alleen een foto vinden van 1 met coax:
http://www.columbusmagazi(...)ges8/e7493/e7493.jpg
Maar de meesten gebruik natuurproducten als filler
Je geeft er al één aan, dus ik denk niet dat je nieuwe dingen te horen krijgt. Bovendien vind ik het ook niet van belang, je pretendeert alleen dat je ze zelf niet weet terwijl je er later zelf één noemt.quote:
Nee, dat is geen mening maar een smaakquote:
nopequote:Op woensdag 27 januari 2010 19:37 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Griekjeee ben jij dat op je UI?
Omg, echt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:41 schreef aychelle het volgende:
[..]
wat is een feit? wat heb ik gemist. Als je een appel voor je hebt liggen en drie mensen vinden dat het allemaal een andere kleur heeft. wie heeft dan gelijk? Zwarte vrouwen kunnen ook fijne trekken hebben ik heb ze zelf gezien, mijn zus bijv. Die heeft een wat smallere neus, hogere jukbeenderen, smaller hoofd en slanker lichaam. Dus fijne trekken vind je in elk ras terug. Zwarte vrouwen zijn toch ook niet de enige met een mooi ronde vormen of volle lippen?![]()
![]()
waarom als ik vragen mag, zijn we allemaal zo gruwelijk lelijk en onhandelbaar?quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:42 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Nee, dat is geen mening maar een smaak
Meestal vind ik meiskes uit andere landen en culturen wel interessanter dan Hollandse boerenkippetjes, maar voor negerinnen geldt echt een uitzondering. Dus sorry, je moet nog even verder zoeken.
Je kan ergens toch gewoon niet op vallen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:48 schreef aychelle het volgende:
[..]
waarom als ik vragen mag, zijn we allemaal zo gruwelijk lelijk en onhandelbaar?
oja? Oost afrikaanse vrouwen zijn gewoon zwart maar hebben vaak van nature ook fijne trekken. Die zijn niet gemixt maar zo zien er gewoon uit. ...quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:44 schreef eleo het volgende:
Uiteraard kunnen zwarte vrouwen van nature fijne trekken hebben, maar dan zijn ze vaak alweer van gemengd bloed.
tuurlijk maar een heel ras niks vinden vind ik té. Er zijn echt mooie negerinnen zoals emanuala de paula en christina milian , ik kan me niet voorstellen dat hij haar niet interessant zou vindenquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:49 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je kan ergens toch gewoon niet op vallen?
Dan nog, het kan toch gewoon niet je ding zijn?quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:51 schreef aychelle het volgende:
[..]
tuurlijk maar een heel ras niks vinden vind ik té. Er zijn echt mooie negerinnen zoals emanuala de paula en christina milian , ik kan me niet voorstellen dat hij haar niet interessant zou vinden
voorbeeldjes?quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omg, echt.Ik zeg toch ook: "vaak." Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar vaak hebben negerinnen wat groffere gelaatstrekken dan blanke vrouwen.
Lieverd... Je over-over-over-over-over-over-overgrootopa kwam er graag, die lui vermeerderen zelf snel en wijdverbreid en genetische trekken kunnen vele generaties later weer terugkomen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:50 schreef aychelle het volgende:
[..]
oja? Oost afrikaanse vrouwen zijn gewoon zwart maar hebben vaak van nature ook fijne trekken. Die zijn niet gemixt maar zo zien er gewoon uit. ...
tuurlijk griekje! tuurlijk!quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:52 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dan nog, het kan toch gewoon niet je ding zijn?
Ik heb een substantieel deel van mijn leven in Kenya doorgebracht en de reden dat ik nu nog geen aids heb, is dat ik totaal immuun ben voor de 'charmes' van negerinnen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:50 schreef aychelle het volgende:
[..]
oja? Oost afrikaanse vrouwen zijn gewoon zwart maar hebben vaak van nature ook fijne trekken. Die zijn niet gemixt maar zo zien er gewoon uit. ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen vwb Somalische vrouwen heb je gelijk, die hebben over het algemeen fijnere gelaatstrekken.
Als ik heel eerlijk ben moet ik zeggen dan die Emanuala de Paula (lekker wijf trouwens) er wat mij betreft uit ziet alsof ze een blanke is met een zware zonnebankverslaving.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:51 schreef aychelle het volgende:
[..]
tuurlijk maar een heel ras niks vinden vind ik té. Er zijn echt mooie negerinnen zoals emanuala de paula en christina milian , ik kan me niet voorstellen dat hij haar niet interessant zou vinden
quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:57 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Ik heb een substantieel deel van mijn leven in Kenya doorgebracht en de reden dat ik nu nog geen aids heb, is dat ik totaal immuun ben voor de 'charmes' van negerinnen.Juist de mensen daar voldoen aan het standaard beeld.
en wie komt daar vandaan??? ik!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen vwb Somalische vrouwen heb je gelijk, die hebben over het algemeen fijnere gelaatstrekken.
![]()
maar waar ben je precies geweest en hoelang? ben je in heel afrika geweest en in latijns-amerika en de cariben? Dus je hebt een beeld gevormd van de zwarte vrouw en allemaal zien ze er zo uit?
¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
christina milian mag wel latina zijn maar dat betekend niet dat ze niet zwart is. Ze zegt het notabene zelfquote:Op woensdag 27 januari 2010 19:59 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Als ik heel eerlijk ben moet ik zeggen dan die Emanuala de Paula (lekker wijf trouwens) er wat mij betreft uit ziet alsof ze een blanke is met een zware zonnebankverslaving.
En Christina Milian doet me nog het meeste denken aan een donkere Mila Kunis
Edit:
Na wat research:
- De Paula was born to a White Brazilian mother and a African Brazilian father.
- Milian was born in Jersey City, New Jersey, to Cuban parents Carmen (née Milian) and Don Flores.[5] Born Christine Flores
Ze heeft te veel spaanse trekjes om te negeren. Die ogen bijvoorbeeld. Daar zit meer achter.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:05 schreef aychelle het volgende:
[..]
christina milian mag wel latina zijn maar dat betekend niet dat ze niet zwart is. Ze zegt het notabene zelf
wat versta jij onder vol? sorrie ik blijf iritant ...quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:04 schreef SpecialK het volgende:
Even voor de duidelijkheid. Ik twijfel er niet aan dat er vol afrikaanse meisjes zijn die supergeil er uit zien.
Als iets niet je voorkeur is, dan wil het nog niet zeggen dat je het vreselijk lelijk vindt...of überhaupt lelijk.quote:Op woensdag 27 januari 2010 19:57 schreef aychelle het volgende:
[..]
tuurlijk griekje! tuurlijk!maar hoe kan het toch dat mensen denken dat we er ALLEMAAL EVEN VRESELIJK UITZIEN!
spanjaarden hebben toch meestal wat rondere grotere ogen? In iedergeval c. milian is gewoon zwart, klaar. Je hebt donkere en lichtere negers.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:06 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ze heeft te veel spaanse trekjes om te negeren. Die ogen bijvoorbeeld. Daar zit meer achter.
daar heb je gelijk in.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:06 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Als iets niet je voorkeur is, dan wil het nog niet zeggen dat je het vreselijk lelijk vindt...of überhaupt lelijk.
jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
Vol is genotypisch regionaal.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:06 schreef aychelle het volgende:
[..]
wat versta jij onder vol? sorrie ik blijf iritant ...
bestaan er ook volle blanke vrouwen? zijn spaanse vrouwen dan niet ''echt blank''?
Dat is gewoon achterlijk. Je kan niet zeggen dat omdat ze mooi is, dat ze geen negerin is. Als je haar mooi kan vinden dan kan je negerinnen mooi vinden.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:06 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Ze heeft te veel spaanse trekjes om te negeren. Die ogen bijvoorbeeld. Daar zit meer achter.
6,5 jaar in Nairobi. Verder vrij veel rondgereisd over het continent, alleen in West-Afrika ben ik niet geweest. Latijns Amerika alleen Argentinie, maar de vrouwen komen daar behoorlijk Europees over ( godverdomme, Argentijnse vrouwenquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:04 schreef aychelle het volgende:
[..]
en wie komt daar vandaan??? ik!![]()
maar waar ben je precies geweest en hoelang? ben je in heel afrika geweest en in latijns-amerika en de cariben? Dus je hebt een beeld gevormd van de zwarte vrouw en allemaal zien ze er zo uit?
sorrie misschien ben ik dom maar ik snap het nog steeds niet. Wat versta jij onder een omgeving? een land? een buurt? een volk? Geloof me er zitten veel afrikanen tussen die niet ''vol'' zijn maar die er wel zo uitzienquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:09 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Vol is genotypisch regionaal.
IJsland is voorbeeldje van een volk dat genetisch gezien erg 'puur' (niet als waardeoordeel maar als wetenschappelijk gegeven) is. Bepaalde haplo-groepen horen bij bepaalde regio's. Wat mij betreft ben je volbloed van de betreffende regio als je 99% dezelfde genetische opmaak hebt als andere mensen traditioneel uit die omgeving.
ik ga er bijna toe trouwens, heb er echt zin inquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:10 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
6,5 jaar in Nairobi. Verder vrij veel rondgereisd over het continent, alleen in West-Afrika ben ik niet geweest. Latijns Amerika alleen Argentinie, maar de vrouwen komen daar behoorlijk Europees over ().
quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:10 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Dat is gewoon achterlijk. Je kan niet zeggen dat omdat ze mooi is, dat ze geen negerin is. Als je haar mooi kan vinden dan kan je negerinnen mooi vinden.
Naar Nbi? Die stad is echt geweldigquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:12 schreef aychelle het volgende:
[..]
ik ga er bijna toe trouwens, heb er echt zin inZuid amerika lijkt me ook wel mooi, azie ook en italie moet ik ook nog naar toe. Maarja ik heb niet zoveel geld
Een omgeving. Landen zijn op genetisch gebied irrelevant. Denkbeelde grenzen tussen 2 landen veranderden constant en bolvendien versprijden genetische trekjes zich vaak over een omgeving.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:11 schreef aychelle het volgende:
[..]
sorrie misschien ben ik dom maar ik snap het nog steeds niet. Wat versta jij onder een omgeving? een land? een buurt? een volk? Geloof me er zitten veel afrikanen tussen die niet ''vol'' zijn maar die er wel zo uitzien
In Amerika niet hoor, zelfs Mariah Carey valt gewoon onder de noemer 'neger', dat zegt ze zelf ook.quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:16 schreef Penisbaard het volgende:
Waarom noemen types als aychelle alles met een kleurtje neger? Valt mij ook al op bij Obama, die gast is net zo goed blank als neger.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:48 schreef Handdoekje het volgende:
hey bruine aap, wil je nog een nootje?
ben er geboren. Verder hier opgegroeid, maar ben geen bounty gewordenquote:Op woensdag 27 januari 2010 20:16 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Naar Nbi? Die stad is echt geweldigHeb je ook in Afrika gewoond of komen alleen je voorouders er vandaan?
c. milian is vooral van negroide afkomst. Haar ouders zijn afro-cubaans (een zwarte gemeenschap in cuba)quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:16 schreef Penisbaard het volgende:
Waarom noemen types als aychelle alles met een kleurtje neger? Valt mij ook al op bij Obama, die gast is net zo goed blank als neger.
haha,quote:Op woensdag 27 januari 2010 20:28 schreef PimMerel het volgende:
Aychelle weer met haar minderwaardigsheidscomplex omdat ze een negerin is..
Kun je niet accepteren dat negerinnen nou eenmaal minder aantrekkelijk zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |