quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:35 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Jullie voor een stuk kip van de kfc
Klopt, maar tis alleen naar jou toe gericht en niet de rest van de donkere bevolking of weet ik veel dan ook. Jij met je hypocriete kankerposts elke keer.quote:
Jij komt haten op de Nederlandse/blanke vrouwen.quote:
Dit dus!quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij komt haten op de Nederlandse/blanke vrouwen.
alleen op de arrogante nederlandse vrouwen. Ik heb niks tegen nederlandse vrouwen, ik vind ze juist grappigquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:40 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij komt haten op de Nederlandse/blanke vrouwen.
Alleen op de arrogante??? wtf ben jij dan? wat een dwaas ben je ook, ff serieusquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:42 schreef aychelle het volgende:
[..]
alleen op de arrogante nederlandse vrouwen. Ik heb niks tegen nederlandse vrouwen, ik vind ze juist grappig
Echt, he.quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alleen op de arrogante??? wtf ben jij dan? wat een dwaas ben je ook, ff serieus
En het dan gek vinden dat mensen op haar gaan "haten"quote:
Mwah, dat denk ik op zich niet. Niet het merendeel. Het is wel meer geaccepteerd doorgaans, en daardoor vaker de keuze die gemaakt wordt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:55 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk vinden de meeste BLANKE mensen blanke vrouwen qua uiterlijk leuker.
Een Marokkaan zal liever een Marokkaanse meisje hebben.
Een Chinees een Chineze meisje.
Een Nigerian een Nigeriaanse meisje, enz.
ik ken een enorm dik hollands wijf die denkt dat alle negers voor haar vallen en willen ******quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Alleen op de arrogante??? wtf ben jij dan? wat een dwaas ben je ook, ff serieus
hij heeft wel gelijk. Het is een feit dat de meeste zwarte mannen metzwarte vrouwen, de meeste blanke mannen met blanke vrouwen gaan. de meeste aziatische mannen met aziatische vrouwen. Maar gemende relaties vallen gewoon meer op in het straatbeeld. Ik ben zelf zwart maar krijg meer aandacht van negers dan blanke vriendinnen van mij, sorrie griekje je had het wéér misquote:Op woensdag 27 januari 2010 18:46 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Mwah, dat denk ik op zich niet. Niet het merendeel. Het is wel meer geaccepteerd doorgaans, en daardoor vaker de keuze die gemaakt wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O O.o° ¨°o.O
Meer als je blank wasquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:09 schreef onder.duiker het volgende:
[..]
je zou er versteld van staan, als ik jou mededeel hoeveel dames ik over een twee jaar periode heb kunnen scoren.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:51 schreef aychelle het volgende:
[..]
hij heeft wel gelijk. Het is een feit dat de meeste zwarte mannen metzwarte vrouwen, de meeste blanke mannen met blanke vrouwen gaan. de meeste aziatische mannen met aziatische vrouwen. Maar gemende relaties vallen gewoon meer op in het straatbeeld. Ik ben zelf zwart maar krijg meer aandacht van negers dan blanke vriendinnen van mij, sorrie griekje je had het wéér misIk had het mis toen ik mijn eigen mening uitsprak ja? Ik had het niet over een feit he, dat is mijn persoonlijke mening.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nee ik heb zeker wel een punt, raciale relaties worden vaak genoeg uit de weg gegaan om culturele/familiare redenen. Ik geloof niet dat een Turk automatisch eerder op een Turk valt, een Nederlander op een Nederlander en etc.Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
nou dat vonden die dames natuurlijk niet.quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:53 schreef Adames het volgende:
[..]
Meer als je blank was
Iedereen kan scoren, dat is het probleem niet.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:58 schreef onder.duiker het volgende:
[..]
nou dat vonden die dames natuurlijk niet.Ik behoud graag mijn Indiase (India en NIET nederlands-indonesie) komaf.
vind jij!quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:58 schreef Heremeteit het volgende:
Blanke meisjes zijn mooier en vrouwelijker.
Dit. gemiddeld dan.quote:Op woensdag 27 januari 2010 18:58 schreef Heremeteit het volgende:
Blanke meisjes zijn mooier en vrouwelijker.
Het komt nu erop aan dat Fascination en aychelle even een foto van zich moeten plaatsen, om hun beweringen van schoonheid even kracht bij te zetten.quote:
als negerin kan het daar misschien mee eens zijn. Maar zeg eens eerlijk in afrika hebben ze geen plastische chirurgie en designerkleding, hihihquote:
Nee. Wie heeft het over alle? Gemiddelden gaat het over, he?quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:48 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
1. Nou ja, kan best.
2. Tja, ik heb eigenlijk relatiefveel blanke vrouwen gekent en gehad die donkere mannen leuker en sexier vonden (hun eigen woorden). Redenen waren: Meer gezellig, meer mannelijk, grote pik, kunnen goed neuken, kunnen dansen, meer stijl en gespierder. (allemaal hadden weer een andere mening, maar dat is wat ze samengevat hebben gezegd).
Moet ik daaruit veronderstellen dat alle Nederlandse vrouw liever een neger wilt? Nee toch?
Ik vind dat hier compleet voorbij wordt gegaan aan mijn eerdere punt. Maargoed. Daarom is wikipedia ook geen volledig naslagwerk op elk onderwerp.quote:3. Oke, ik geef je een wikipedia link (sorry, heb alleen tijd voor wikipedia) over interpersonele attactie. Vertel mij wat jij daarvan vind:
http://en.wikipedia.org/w(...)in_different_aspects
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |