quote:
quote:
*proestquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:48 schreef Handdoekje het volgende:
hey bruine aap, wil je nog een nootje?
quote:
quote:
Stereotyping, you're doing it right.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:44 schreef Keep_Walking het volgende:
antiklacht: Blanke vrouwen kunnen goed pijpen.
Nee ik denk het niet, dat gevoel heb ik niet bij haar. En liever niet met een meisje uit mijn klas.quote:
Ja.quote:
I try.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:49 schreef Nemain het volgende:
[..]
Stereotyping, you're doing it right.
Toch kan het zijn dat zij dat gevoel wel had. Nu heb je het arme schaap keihard afgewezen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:49 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Nee ik denk het niet, dat gevoel heb ik niet bij haar. En liever niet met een meisje uit mijn klas.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:48 schreef Handdoekje het volgende:
hey bruine aap, wil je nog een nootje?
zie hier een echte kkk lid postenquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:53 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Zie het zo:
Als je eten aan laat branden is het ook niet meer lekker.
Zwarte vrouwen zijn zwart dus ze zijn vies.
Nee, waarschijnlijk vinden de meeste BLANKE mensen blanke vrouwen qua uiterlijk leuker.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:52 schreef Fascination het volgende:
Ik denk dat de meeste mensen blanke vrouwen qua uiterlijk prefereren boven zwarte vrouwen.
Ik denk 't niet.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:55 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Nee, waarschijnlijk vinden de meeste BLANKE mensen blanke vrouwen qua uiterlijk leuker.
Een Marokkaan zal liever een Marokkaanse meisje hebben.
Een Chinees een Chineze meisje.
Een Nigerian een Nigeriaanse meisje, enz.
Nee. In elk ras, elke kleur, wat dan ook, heb je er gewoon juweeltjes tussenzitten.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:52 schreef Fascination het volgende:
Ik denk dat de meeste mensen blanke vrouwen qua uiterlijk prefereren boven zwarte vrouwen.
Natuurlijk, maar doet nog niet af aan mijn punt.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:57 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Nee. In elk ras, elke kleur, wat dan ook, heb je er gewoon juweeltjes tussenzitten.
Ik denk het ook wel, maar je moet voor de grap eens bij mij in de zomer in de metro richting de Bijlmer gaan zittenquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:52 schreef Fascination het volgende:
Ik snap wel wat je bedoeld. Ik vind tussen blanke vrouwen persoonlijk ook meer juweeltjes zitten dan tussen donkere vrouwen. Maargoed, aantrekkingskracht boven alles.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar doet nog niet af aan mijn punt.
TS heeft een IQ van een stuk strontquote:Op woensdag 27 januari 2010 16:49 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Nee ik denk het niet, dat gevoel heb ik niet bij haar. En liever niet met een meisje uit mijn klas.
quote:
Dus jij pakt onze blanke slimme vrouwen afquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:05 schreef onder.duiker het volgende:
Ik ben van allochtoonse (Aziatische komaf)en ik heb liever een blanke vrouw. Intelligenter, maar het belangrijkste is mooier!
Wel ik kan je vertellen dat de meeste negers dat ik mee omgaat heel bewust zijn dat niet alle blanke vrouwen op hun vallen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 16:57 schreef eleo het volgende:
Ik heb ze nog niet ontmoet, negers die niet denken dat alle blanke vrouwen op ze vallen.
En zou het zo top vinden als alle negers dat gewoon begrepen. Maar 1... het is al wat.
Maar, de meeste blanke vrouwen. Hollandse tenminste. Houden weer niet van aziaten.quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:05 schreef onder.duiker het volgende:
Ik ben van allochtoonse (Aziatische komaf)en ik heb liever een blanke vrouw. Intelligenter, maar het belangrijkste is mooier!
jaloers? stevenmac is jaloersquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dus jij pakt onze blanke slimme vrouwen af
Klopt. En het treurige is... Aziatische vrouwen zelf ook niet echtquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:07 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Maar, de meeste blanke vrouwen. Hollandse tenminste. Houden weer niet van aziaten.
quote:
je zou er versteld van staan, als ik jou mededeel hoeveel dames ik over een twee jaar periode heb kunnen scoren.quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:07 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Maar, de meeste blanke vrouwen. Hollandse tenminste. Houden weer niet van aziaten.
Mij in ieder geval nietquote:Op woensdag 27 januari 2010 17:09 schreef onder.duiker het volgende:
[..]
je zou er versteld van staan, als ik jou mededeel hoeveel dames ik over een twee jaar periode heb kunnen scoren.
quote:Op woensdag 27 januari 2010 17:09 schreef onder.duiker het volgende:
[..]
je zou er versteld van staan, als ik jou mededeel hoeveel dames ik over een twee jaar periode heb kunnen scoren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |