abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77395726
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 21:58 schreef ReisT het volgende:

[..]

Houten? Amsterdam Bijlmer? de noordertunnel van Utrecht CS? als ik daar iets niet tegenkom is het wel een batterij aan chippaaltjes. die kaart gebruiken kost me bij die stations gewoon te veel moeite. ik begrijp echt niet waarom ze niet gewoon naast iedere stempelpaal zo'n chipkastje hangen? Die staan tenminste op logische plaatsen.
In de tunnel bij Utrecht CS is het wel drama ja.. De zuilen staan er wel, maar er staat niks op .. Dacht ook dat je met een Studenten OV niet in en uit hoefde te checken?
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
pi_77395822
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 21:58 schreef ReisT het volgende:

[..]

Houten? Amsterdam Bijlmer? de noordertunnel van Utrecht CS? als ik daar iets niet tegenkom is het wel een batterij aan chippaaltjes. die kaart gebruiken kost me bij die stations gewoon te veel moeite. ik begrijp echt niet waarom ze niet gewoon naast iedere stempelpaal zo'n chipkastje hangen? Die staan tenminste op logische plaatsen.
Zie station Arnhem, huidige situatie een paaltje staat naast de pinautomaat in het 'stationsgebouw'. Als ze nou slim waren, hadden ze alle in- en uit-checkpaaltjes geplaatst voor de trappen. Gewoon 4 stuks op een rij.
  donderdag 28 januari 2010 @ 22:35:25 #103
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_77396988
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 17:15 schreef RubenK het volgende:

[..]

De logica er achter is dat wanneer HUN apparatuur kapot is, dat ik daar niet voor hoef op te draaien logischerwijs!
Je hebt in dit geval een alternatief, de kaartjes automaat.
Ik meende dat: AVR-NS schrijft daarnaast ook voor dat iedereen in het bezit dient te zijn van een geldig vervoersbewijs, en indien op het desbetreffende station dit niet mogelijk is, VOOR vertrek van de trein de Hoofdconducteur waarschuwen, om zodoende bij hem/haar een kaartje te kopen.

Je eigen fout, waarbij je logisch na had moeten denken.
pi_77397082
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 22:11 schreef Brembo het volgende:

[..]

Zie station Arnhem, huidige situatie een paaltje staat naast de pinautomaat in het 'stationsgebouw'. Als ze nou slim waren, hadden ze alle in- en uit-checkpaaltjes geplaatst voor de trappen. Gewoon 4 stuks op een rij.
Ja, en dan steeds met ook 4 syntuspaaltjes in steeds wisselende volgorde er tussenin
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_77397092
Morgen weer 1ste Klas rondje Rsd - Apeldoorn - Arnhem - Amsterdam - Schiphol - Maastricht - Rsd, of iets wat daar op lijkt
  donderdag 28 januari 2010 @ 22:38:22 #106
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_77397121
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 22:11 schreef Brembo het volgende:

[..]

Zie station Arnhem, huidige situatie een paaltje staat naast de pinautomaat in het 'stationsgebouw'. Als ze nou slim waren, hadden ze alle in- en uit-checkpaaltjes geplaatst voor de trappen. Gewoon 4 stuks op een rij.
Idd
Zwijndrecht heeft er 2; Elk bij beide uitgangen van het station 1.
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 22:09 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

In de tunnel bij Utrecht CS is het wel drama ja.. De zuilen staan er wel, maar er staat niks op .. Dacht ook dat je met een Studenten OV niet in en uit hoefde te checken?
De tunnel is een erge drama Heb ik ook al eens gemerkt
Je hoeft momenteel inderdaad nog niet in- en uit te checken met de Studen OV chipkaart.
Dit is alleen nodig voor de Anonieme en Persoonlijke OV-Chipkaart.
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 22:37 schreef Ireyon het volgende:
Morgen weer 1ste Klas rondje Rsd - Apeldoorn - Arnhem - Amsterdam - Schiphol - Maastricht - Rsd, of iets wat daar op lijkt
Nice. Is dat niet een omslachtige route, eerst Roosendaal door naar Apeldoorn, arnhem en dan weer afbuigen naar Amsterdam, om daat weer af te dalen naar Maastricht
pi_77397466
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 22:38 schreef greavy het volgende:

Nice. Is dat niet een omslachtige route, eerst Roosendaal door naar Apeldoorn, arnhem en dan weer afbuigen naar Amsterdam, om daat weer af te dalen naar Maastricht
Ja, maar helaas rijdt alleen in de middag/avondspits ICRm richting Maastricht, dus dat moet sowieso achteraan
pi_77397979
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 22:35 schreef greavy het volgende:

[..]

Je hebt in dit geval een alternatief, de kaartjes automaat.
Ik meende dat: AVR-NS schrijft daarnaast ook voor dat iedereen in het bezit dient te zijn van een geldig vervoersbewijs, en indien op het desbetreffende station dit niet mogelijk is, VOOR vertrek van de trein de Hoofdconducteur waarschuwen, om zodoende bij hem/haar een kaartje te kopen.

Je eigen fout, waarbij je logisch na had moeten denken.
Hoi Welkom in 2010. NA Christus Effe wennen hmm
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  donderdag 28 januari 2010 @ 23:26:40 #109
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_77399227
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 21:58 schreef ReisT het volgende:

[..]

Houten? Amsterdam Bijlmer? de noordertunnel van Utrecht CS? als ik daar iets niet tegenkom is het wel een batterij aan chippaaltjes. die kaart gebruiken kost me bij die stations gewoon te veel moeite. ik begrijp echt niet waarom ze niet gewoon naast iedere stempelpaal zo'n chipkastje hangen? Die staan tenminste op logische plaatsen.
Breda. En op de perrons staan bij de roltrappen 2 paaltjes, bij de trappen staan 2 paaltjes, en verderop het perron staan ook nog paaltjes. In de stationshal ook nog eentje maar die is nog niet in gebruik... 't ding is helemaal donker en afgeplakt.

Maar het zou inderdaag logischer zijn als ze op de plaatsen van de stempelautomaten zouden staan, i.p.v. zomaar ergens lukraak verspreid. Op Rotterdam Blaak staan er ook, maar die staan ook op allerlei rare plekken... bijvoorbeeld net naast de trap naar beneden (vanuit het metrostation gezien).
  donderdag 28 januari 2010 @ 23:27:49 #110
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_77399281
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 22:56 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Hoi Welkom in 2010. NA Christus Effe wennen hmm
Verwoord ik het verkeerd óf klopt er iets niet
pi_77400201
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 23:27 schreef greavy het volgende:

[..]

Verwoord ik het verkeerd óf klopt er iets niet
Meneer de HC mag alleen kaartjes met 35 euro er bovenop verkopen
pi_77401056
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 22:45 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Ja, maar helaas rijdt alleen in de middag/avondspits ICRm richting Maastricht, dus dat moet sowieso achteraan
Waarom wil je persé ICR dan?
Dacht overigens dat er alleen VIRM reedt naar maastricht. Het zou wel erg raar zijn als ze dan juist in de spits de ICR inzetten.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  vrijdag 29 januari 2010 @ 00:30:26 #113
106942 Eix
Stranded here on planet earth
pi_77401354
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 00:19 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Waarom wil je persé ICR dan?
Dacht overigens dat er alleen VIRM reedt naar maastricht. Het zou wel erg raar zijn als ze dan juist in de spits de ICR inzetten.
Trein 3557; spitstrein naar Maastricht rijdt volgens mij tegenwoordig met ICRm. Is volgens mij het mat van de 3528 's ochtends.
Trein 3559 rijdt met ICL. Heen in de ochtend als 3526.

-edit-
Weet iemand trouwens of er ook Avmz rijtuigen meerijden in de ICL stam van de 3526/3559? Er rijdt of reed blijkbaar wel een in de 1900 tezamen met ICL, maar die rit red ik morgen niet.
Most people keep their brains
Between their legs
(Don't you find ?)
pi_77402237
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 22:37 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ja, en dan steeds met ook 4 syntuspaaltjes in steeds wisselende volgorde er tussenin
Situatie in Arnhem is ook maar tijdelijk zo met die paaltjes.
  vrijdag 29 januari 2010 @ 08:29:09 #115
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_77404540
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 23:53 schreef RubenK het volgende:
Meneer de HC mag alleen kaartjes met 35 euro er bovenop verkopen
Precies. Meneer de HC mag geen service meer verlenen, maar de reiziger alleen nog als een crimineel behandelen. Ook al ligt het aan de vervoerder. En dat steekt
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 01:10 schreef Palmboom313 het volgende:
Situatie in Arnhem is ook maar tijdelijk zo met die paaltjes.
Net zoals dat hele tijdelijke station ook "tijdelijk" heet bedoel je?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 29 januari 2010 @ 08:45:26 #116
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_77404739
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 08:29 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Net zoals dat hele tijdelijke station ook "tijdelijk" heet bedoel je?
Ik mag toch hopen dat daar ooit iets anders voor in de plaats komt zeg...
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  vrijdag 29 januari 2010 @ 08:51:25 #117
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_77404847
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 08:45 schreef Duvel het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen dat daar ooit iets anders voor in de plaats komt zeg...
Heus wel Ooit
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_77406714
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 08:51 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Heus wel Ooit
Wanneer de v250 gaat rijden
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  vrijdag 29 januari 2010 @ 10:27:41 #119
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_77407181
quote:
NSHispeed Eén Fyra vanochtend uitgevallen vanwege storing aan materieel:, ook 1026 (Asd v 10.26), 1025 (Rtd v 11.30) rijden niet. Excuus!
Gaat lekker jongens
  vrijdag 29 januari 2010 @ 10:56:36 #120
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_77408079
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 10:11 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Wanneer de v250 gaat rijden
Arnhem is eerder klaar.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_77409060
Kan iemand mij vertellen waarom de NS op het drukke traject Hoorn Kersenboogerd - Schiphol, een sprinter inzet tijdens de spitsuren? En buiten de spits wordt er gereden met een prachtige nieuwe intercity trein die helemaal leeg is..........
  vrijdag 29 januari 2010 @ 11:36:57 #122
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_77409577
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 11:24 schreef Freak188 het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom de NS op het drukke traject Hoorn Kersenboogerd - Schiphol, een sprinter inzet tijdens de spitsuren? En buiten de spits wordt er gereden met een prachtige nieuwe intercity trein die helemaal leeg is..........
Vraag het je kristallen bol.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_77409630
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 11:24 schreef Freak188 het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom de NS op het drukke traject Hoorn Kersenboogerd - Schiphol, een sprinter inzet tijdens de spitsuren? En buiten de spits wordt er gereden met een prachtige nieuwe intercity trein die helemaal leeg is..........
Omdat het nieuwe intercity materieel elders nodig is tijdens de spits?
  vrijdag 29 januari 2010 @ 11:44:55 #124
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_77409900
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 11:24 schreef Freak188 het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom de NS op het drukke traject Hoorn Kersenboogerd - Schiphol, een sprinter inzet tijdens de spitsuren? En buiten de spits wordt er gereden met een prachtige nieuwe intercity trein die helemaal leeg is..........
ik heb hier nog een zinnig antwoord op ook. Heeft namelijk te maken met de jank-nimby's in Kersenboogerd, en SGMm is het stilste mat wat ze daar in de vroege uurtjes kunnen inzetten
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_77410569
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 10:56 schreef Duvel het volgende:

[..]

Arnhem is eerder klaar.
Dat valt nog te betwijfelen. Prorail is een waar talent in dingen vertragen. Het is immers hun werk
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_77410573
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 08:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Net zoals dat hele tijdelijke station ook "tijdelijk" heet bedoel je?
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 08:45 schreef Duvel het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen dat daar ooit iets anders voor in de plaats komt zeg...
Als het maar mooi wordt dan is het lange wachten ook nog ergens goed voor geweest. 2011 moet het al een stuk beter zijn.
pi_77410885
Waarom wordt station Amsterdam CS eigenlijk voor een half miljard verbouwt? Dat station ziet er toch nog prima uit? En na al die faal met de Noord-zuidlijn is daar toch helemaal geen geld voor?

Zelfde geldt voor al die wereldstations
Breda en Rotterdam konden inderdaad wel een opknapbeurt gebruiken. Maar Utrecht, Den Haag en Amsterdam functioneren toch prima op dit moment? Het kost allemaal nogal wat geld. En dat terwijl onze spoorwegen al een stuk beter zijn dan die van omringende landen.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_77411636
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 12:10 schreef Ascendancy het volgende:
Waarom wordt station Amsterdam CS eigenlijk voor een half miljard verbouwt? Dat station ziet er toch nog prima uit? En na al die faal met de Noord-zuidlijn is daar toch helemaal geen geld voor?

Zelfde geldt voor al die wereldstations
Breda en Rotterdam konden inderdaad wel een opknapbeurt gebruiken. Maar Utrecht, Den Haag en Amsterdam functioneren toch prima op dit moment? Het kost allemaal nogal wat geld. En dat terwijl onze spoorwegen al een stuk beter zijn dan die van omringende landen.
Omdat ze verwachten dat het drukker wordt op al die 6 stations.
  vrijdag 29 januari 2010 @ 12:31:59 #129
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_77411784
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 12:28 schreef Palmboom313 het volgende:
Omdat ze verwachten dat het drukker wordt op al die 6 stations.
Maar bij de planning van materieelinzet wordt doodvrolijk uitgegaan van "een dalende vervoersvraag"
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_77412687
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 11:44 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

ik heb hier nog een zinnig antwoord op ook. Heeft namelijk te maken met de jank-nimby's in Kersenboogerd, en SGMm is het stilste mat wat ze daar in de vroege uurtjes kunnen inzetten
Okay... ze hebben in totaal zo'n 4 a 5 jaar met dubbeldekkers gereden en nu zijn ze er achter gekomen dat ie teveel lawaai maakt. Vanaf Purmerend zijn alle zitplaatsen trouwens al vergeven, de gasten die daar instappen moet altijd staan....

Die sprinters hebben trouwens een comfort van 3x niks... Onvoorstelbaar dat je zo weinig krijgt voor een dure dienst. Zitbanken zijn kneppelhard en ik ben met een lengte van 1.95m genoodzaakt om in zo'n '4 zits' te zitten. Als ik in een 2 zits wil gaan zitten, dan passen mijn benen er niet tussen. Echt zwaar irritant.
pi_77415069
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 12:28 schreef Palmboom313 het volgende:

[..]

Omdat ze verwachten dat het drukker wordt op al die 6 stations.
En Den Haag heeft te weinig capiciteit ofzo?
Net als Amsterdam. Dat die 2e tunnel een falend ongebruikt ding is, wil niet zeggen dat we maar een half miljard moeten dokken
En Utrecht is toch voorlopig wel groot genoeg?
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_77415116
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 12:31 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Maar bij de planning van materieelinzet wordt doodvrolijk uitgegaan van "een dalende vervoersvraag"
Waar komt dat eigenlijk vandaan als de overheid inzet op groei?
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  vrijdag 29 januari 2010 @ 14:09:41 #133
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_77415904
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 13:51 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Waar komt dat eigenlijk vandaan als de overheid inzet op groei?
er moet bezuinigd worden, dus we halen gewoon wat ijzer weg uit de omloop
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_77415967
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 14:09 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

er moet bezuinigd worden, dus we halen gewoon wat ijzer weg uit de omloop
Dus de overheid wil meer mensen in de trein, maar de NS heeft niet genoeg geld dus ze verlagen de capiciteit?
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  vrijdag 29 januari 2010 @ 14:15:01 #135
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_77416125
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 14:11 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Dus de overheid wil meer mensen in de trein, maar de NS heeft niet genoeg geld dus ze verlagen de capiciteit?
Precies
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_77417950
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 14:11 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Dus de overheid wil meer mensen in de trein, maar de NS heeft niet genoeg geld dus ze verlagen de capiciteit?
De NS werkt nogal op een korte termijn prognose (2 jaar?) qua materieel. Zodra er meer nodig is, schreeuwen ze moord en brand. Hebben ze teveel dan dumpen ze gelijk het oudste / minst geschikte materieel.

Bij vervoer zoals trein speelt de economie een belangrijke rol maar ook nieuwe stations, hogere frequentie etc. Vraag me af wat ze op de hanzelijn willen gaan inzetten?
  vrijdag 29 januari 2010 @ 14:56:56 #137
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_77418028
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 14:55 schreef Brembo het volgende:

[..]

Vraag me af wat ze op de hanzelijn willen gaan inzetten?
Denk je dat daar al zo in detail over is nagedacht?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_77418898
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 12:10 schreef Ascendancy het volgende:
Waarom wordt station Amsterdam CS eigenlijk voor een half miljard verbouwt? Dat station ziet er toch nog prima uit? En na al die faal met de Noord-zuidlijn is daar toch helemaal geen geld voor?

Zelfde geldt voor al die wereldstations
Breda en Rotterdam konden inderdaad wel een opknapbeurt gebruiken. Maar Utrecht, Den Haag en Amsterdam functioneren toch prima op dit moment? Het kost allemaal nogal wat geld. En dat terwijl onze spoorwegen al een stuk beter zijn dan die van omringende landen.
Ik zal maar wat graag willen ruilen met DB
bier
  vrijdag 29 januari 2010 @ 15:24:35 #139
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_77419163
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 15:18 schreef italiaan1987 het volgende:

[..]

Ik zal maar wat graag willen ruilen met DB
Houdoe.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  vrijdag 29 januari 2010 @ 15:31:18 #140
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_77419473
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 14:55 schreef Brembo het volgende:

[..]
Vraag me af wat ze op de hanzelijn willen gaan inzetten?
NS kennende komt er een vervolgorder bij AnsaldoBreda, maar dan voor V160's.
pi_77419655
Op de Hanzelijn komt ´opgewaardeerde´ V-IRM te rijden met een snelheid van 200 km/u.
pi_77419974
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 15:18 schreef italiaan1987 het volgende:

[..]

Ik zal maar wat graag willen ruilen met DB
Leg uit.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_77420411
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 15:45 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Leg uit.
Op gebied van treinen en infrastructuur lopen hun wel stuk verder dan bij ons in Nederland. Op die manier vind ik hun verder dan de NS.
bier
  vrijdag 29 januari 2010 @ 15:58:09 #144
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_77420522
Sterk verhaal. Denk ik.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  vrijdag 29 januari 2010 @ 16:11:43 #145
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_77421076
vet coole conducteur! Tot aan zwolle zijn vanwege de vrijdagmiddagdrukte alle stoelen vrijgegeven. Dus je mag dan chill in de eerste klas gaan zitten oja even vermelden zit in de trein naar schiphol van groningen van 16.06
Hoi
pi_77421740
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 15:55 schreef italiaan1987 het volgende:

[..]

Op gebied van treinen en infrastructuur lopen hun wel stuk verder dan bij ons in Nederland. Op die manier vind ik hun verder dan de NS.
Bronnen? Er rijden daar minder treinen dan hier. De ICE is wel sneller, maar dat is ook nodig omdat de afstanden nogal wat groter zijn. Het treinnet is echt minder fijnmazig. En zie hoe het nu gaat met al die kapotte ICE's.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_77422504
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 15:36 schreef Socios het volgende:
Op de Hanzelijn komt ´opgewaardeerde´ V-IRM te rijden met een snelheid van 200 km/u.
met ATB en 1500 volt Succes
  vrijdag 29 januari 2010 @ 17:00:34 #148
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_77422890
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 16:50 schreef Palmboom313 het volgende:

[..]

met ATB en 1500 volt Succes
Er komt ook een ERTMS-laag, net als op Amsterdam - Utrecht. Dus dat kan. En 1500V is ook geen beletsel.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_77427584
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 17:00 schreef Duvel het volgende:

[..]

Er komt ook een ERTMS-laag, net als op Amsterdam - Utrecht. Dus dat kan. En 1500V is ook geen beletsel.
1800V, geen 1500V
pi_77427667
Vanmiddag stapte ik om 17:45 in Amstel op de IC naar Utrecht, ding reed 20m voor het sein nog 40km/h, moest bijna op de noodrem stoppen. Waarom? Geen idee. Maar op Utrecht was het een en ander ook nogal vertraagd op spoor 7 en 5, waardoor alles wat binnen kwam rollen dat op dezelfde manier deed. 40 blijven karren, en dan op het laatste moment nog effe de reizigers door de bakken heen gooien je moet wat om 5 mins vertraging in te halen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')