Ik hoop voor je dat je nep bent.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben nu in Zwolle, dan mag jij gaan beoordelen of ik echt of nep ben?
Je wist het toch niet zeker zei je.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ben nu in Zwolle, dan mag jij gaan beoordelen of ik echt of nep ben?
Maar ik ben beetje bang eigenlijkquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:14 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Je wist het toch niet zeker zei je.
Snap ik, andere mensen zijn eng.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar ik ben beetje bang eigenlijkVoor het Deltion doen?
Hell no man.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Is het ook, normaal zijn users zoals ik altijd te schijterig om op te komen dagen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Whehehe je doet wel alsof het een enorme eer is om jou te ontmoeten he?
Waar dan? In een donker steegje zodat je me kan stofzuigen om me vervolgens neer te knallen>quote:
Met 'users zoals ik' bedoel je mensenschuwe autisten?quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Is het ook, normaal zijn users zoals ik altijd te schijterig om op te komen dagen.
Ja, maar dat ben ik niet.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:15 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Met 'users zoals ik' bedoel je mensenschuwe autisten?
Waarom gaan jullie meeten?quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb je toch duidelijk gezegd alles of niet.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:15 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waar dan? In een donker steegje zodat je me kan stofzuigen om me vervolgens neer te knallen>
Waar dan, station doen?quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:18 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik heb je toch duidelijk gezegd alles of niet.
Laat maar ik ga gewoon zo, we bedenken er wel een andere keer iets want dit is gewoon kut.
HAHAHAHAHA JE ZEI GAYMEETquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:24 schreef jitzzzze het volgende:
Is die gaymeet nou nog niet geweest?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:24 schreef jitzzzze het volgende:
Is die gaymeet nou nog niet geweest?
Kanker wat ben jij een kneus. Keer op keer blijf je me verbazen.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:25 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wilde je beweren dat het iets anders is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |