Valt wel mee hoor, ik heb er niet echt naar gezocht ofzo, toevallig wist ik het. Dus ik dacht waarom niet.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:00 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Het gaat voor iedereen heel erg ver om voor een tyfusinternetaccount een admin op te bellen.
wist je toevallig d'r nummer?quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, ik heb er niet echt naar gezocht ofzo, toevallig wist ik het. Dus ik dacht waarom niet.
Welk ding?quote:
Je hebt Rita alleen gezien op tv man. Hoe weet je hoe iemand is.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:03 schreef phpmystyle het volgende:
Ik zei dat Yvonne mij erg doet denken aan Rita, haar hele attitude
Omdat het not done is.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, ik heb er niet echt naar gezocht ofzo, toevallig wist ik het. Dus ik dacht waarom niet.
Ik zag welke, neh, onzin.quote:
Ik zei toch haar hele houding en hoe ze praat, zo'n stem waar je de rillingen over je lijft van krijgt. Normaal ben ik nooit bang voor een face to face discussie, maar toen voelde ik me wel behoorlijk onaangenaam.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:04 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Je hebt Rita alleen gezien op tv man. Hoe weet je hoe iemand is.
Min of meer.quote:
Pussy Whiped.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:05 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zei toch haar hele houding en hoe ze praat, zo'n stem waar je de rillingen over je lijft van krijgt. Normaal ben ik nooit bang voor een face to face discussie, maar toen voelde ik me wel behoorlijk onaangenaam.
Ruilen met mijn practicum opdracht?quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:07 schreef Lakitu het volgende:
kenker ik heb geen zin in college homies
Ik las eerder dat je zei dat het niet moeilijk te vinden was, dat is ook logischer dan wanneer je zegt dat je toevallig het nummer van een admin op een forum weet.quote:
Ik heb alle telefoonnummersquote:Op woensdag 27 januari 2010 13:08 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik las eerder dat je zei dat het niet moeilijk te vinden was, dat is ook logischer dan wanneer je zegt dat je toevallig het nummer van een admin op een forum weet.
Dan heb je het toch opgezocht.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb alle telefoonnummersJe weet toch wel hoe je zoiets moet zoeken
Ja maar het koste nauwelijks moeite.quote:
Dat stond ook niet ter discussie.quote:Op woensdag 27 januari 2010 13:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja maar het koste nauwelijks moeite.
Ik ben nu in Zwolle, dan mag jij gaan beoordelen of ik echt of nep ben?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |