quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:13 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Whahaha, zo'n eerste exemplaar durf ik echt nog niet uit te delen. Misschien is hij wel niet te eten
Maar het is wel lollig dat bakken, doe ik echt nooit!! Misschien dat ik aankomende week nog wel weer iets anders probeer. Chocoladetaart ofzo
Jij wordt waarschijnlijk `s lands eerste! Heldquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:03 schreef ymme het volgende:
Nog even voor alle zekerheid. Is er hier wel eens iemand thuis bevallen?
Waarom mag je die nu niet dan?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:42 schreef pessie het volgende:
ik droom al jaren van zo'n amerikaanse chocoladetaart. Met dat chocoladeglazuur... Ik ben echt goed in bakken maar nog nooit een goed recept daarvoor gevonden. Ik bak graag zelfgemaakte citroen-kwark-slagroomtaarten (mag nu niet) of zelfgemaakt monchoutaarten. Appeltaart is ook helemaal geweldig... En cake! Volgens mij zit ik in het verkeerde topic te zwijmelen...
Ja wij hebben 2 1-persoonmatrassen...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:23 schreef freecell het volgende:
Hebben jullie een lits-jumeaux dan? Want wij hebben dus zo'n ding in tweepersoonsAl ga ik bovenop TARA slapen dan nog niks aan het handje
Vannacht echt te weinig geslapen.... ik heb een mopper- en huildag
En ik dacht: ga ik lekker slapen als hummel pit, maar ik kan niet slapenDus nu maar met laptopje op de bank.
Ben toch bang dat het niet gaat passen uit eerder ervaringen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Die van IKEA zijn wel vrij lang hoor ymme, ik heb echt een flink stuk over als ie om het 2mtr bed zit....
Dan zal ik SBS6 hart van Nederland en Piet Paulusma vast bellenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Jij wordt waarschijnlijk `s lands eerste! Held
Met wat oude handdoeken kom je ook al heel ver.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:02 schreef ymme het volgende:
[..]
Ben toch bang dat het niet gaat passen uit eerder ervaringen.
We hebben dus een bed van 140 bij 220. En het matras is ook nog eens dikker dan normaal.
Het ligt echt heerlijk... Maar om een passend iets ervoor te vinden is een ramp
Ik geef wel een gil als hij klaar is om te proberenquote:
Gaat de baby zuur van kijkenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Jij wordt waarschijnlijk `s lands eerste! Held
[..]
Waarom mag je die nu niet dan?
bij ons is er dus wel een beetje bloed in/op de matras gekomen, maar dat heeft de kraamverzorgster er prachtig uitgekregen. zorg wel dat je een goede föhn in huis hebtquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:04 schreef amaranta het volgende:
[..]
Met wat oude handdoeken kom je ook al heel ver.
De kans dat je vliezen in bed breken en dat je echt een dikke liter vruchtwater verliest is klein. Meestal zijn het kleine beetjes.
Daarnaast zijn de verloskundige en kraamverzorgster behendig hierin en zorgen zij er wel voor dat je bed gee water/bloedbed wordt.
Zijn het je darmen of ne banden? Bij mij was buikpijn vooral heel veel bandenpijn. Gewoon niet te veel tillen of te zwaar werk doen. Als het je darmen zijn hielp bij mij vezelf eten. En veel fruit.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:22 schreef Cantare het volgende:
Asyniur, nesteldrang!![]()
Tico, wat fijn dat je weer hebt kunnen zien dat het allemaal goed was![]()
Pff, ik voel me op zich wel goed, maar ik blijf maar zo'n buikpijn houden.Stomme darmen (denk ik). Iemand de gouden tip?
Actimel kreeg ik voorgeschoteld door de diëtist voor de darmproblemen. Het beste is om die te nemen op een nuchtere maag. Dan doen ze hun werk het beste.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:34 schreef Cantare het volgende:
Ik heb twee soorten:
-steken als ik opsta -> bandenpijn? vind ik niet vervelend
-constante zeurende lage buikpijn -> darmen? vind ik wel vervelend en vermoeiend
Ik heb 't idee dat ik op zich wel een normale hoeveelheid vezels eet. Alleen brood krijg ik mijn strot niet door, dat is vezeltechnisch misschien het probleem![]()
Er zijn toch ook wel van die drankjes voor een goede darmwerking? Anders ga ik die maar eens proberen.
k heb t gekochtquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:47 schreef pessie het volgende:
[..]
Actimel kreeg ik voorgeschoteld door de diëtist voor de darmproblemen. Het beste is om die te nemen op een nuchtere maag. Dan doen ze hun werk het beste.
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar kan me goed voorstellen dat je het nu niet ziet zitten zo'n drankje op een nuchtere maag te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |